tagaluugi mootori nu..... :( e30 touring
Postitatud: 01.02.2005 22:35 55
olen ennast hapuks ragistanud ja jõudnud järeldusele , et relee nöögib , kas keegi pooldab või lükkab idee ümber.
Asi peaks töötama vist nii , et kui vajutad nuppu , hakab kojamees käima intervalliga vist 4 vibutust ja seisab ja uuesti kuniks lüliti välja lülitad teeb veel viimase intervalli ja jääb servas seisma. Minul jääb nüüd intervalliga tööle , kuid jääb seisma suvalises kohas , kui jääb seisma surnud punktis on hea , siis ka seiskub . Muidu võib seismajäämist oodata teadmata aeg.
Täna ostsin uue kasutatud mootori, kuid ei olnud just täitsa korras , soetatul oli kontaktketas oksüdeerunud ja roostes ( kust ostsin , see teab nüüd , et kahjuks on nii) , ok see polegi probleem , tegin ketta puhtaks ja panin tööle , selgus , et ennevanasti oli keegi tark ühendanud relee + otsa lahti , sellega sain asja intervalliga tööle. kuid ei seisku surnud punktis. Võtsin mootori lahti ja puhastasin suurema õlikõdi seest ära , kontrollisin , et ketas annab kontakti ja ka mikrolüliti töötab. Tundub et töötavad isegi ilusti. Sai ka proovitud oma vana mootori kontaktkettaga kuid tulemus on sama. Kõik töötab aga ei jää seisma õiges kohas , vaid iga kord eri kohas.
Kontaktketas tundub olevadt vaid klaasipesuri jaoks , et ta laseks vett õiges kohas ja mikrolüliti määrab surnud punkti - kas on nii ??
Mikrolülitist saab signaali relee , kas võib olla , et relee mõni kondekas on läbi , et ei suuda õigeaegselt seisata või on kellelgi kogemusi ?
Asi peaks töötama vist nii , et kui vajutad nuppu , hakab kojamees käima intervalliga vist 4 vibutust ja seisab ja uuesti kuniks lüliti välja lülitad teeb veel viimase intervalli ja jääb servas seisma. Minul jääb nüüd intervalliga tööle , kuid jääb seisma suvalises kohas , kui jääb seisma surnud punktis on hea , siis ka seiskub . Muidu võib seismajäämist oodata teadmata aeg.
Täna ostsin uue kasutatud mootori, kuid ei olnud just täitsa korras , soetatul oli kontaktketas oksüdeerunud ja roostes ( kust ostsin , see teab nüüd , et kahjuks on nii) , ok see polegi probleem , tegin ketta puhtaks ja panin tööle , selgus , et ennevanasti oli keegi tark ühendanud relee + otsa lahti , sellega sain asja intervalliga tööle. kuid ei seisku surnud punktis. Võtsin mootori lahti ja puhastasin suurema õlikõdi seest ära , kontrollisin , et ketas annab kontakti ja ka mikrolüliti töötab. Tundub et töötavad isegi ilusti. Sai ka proovitud oma vana mootori kontaktkettaga kuid tulemus on sama. Kõik töötab aga ei jää seisma õiges kohas , vaid iga kord eri kohas.
Kontaktketas tundub olevadt vaid klaasipesuri jaoks , et ta laseks vett õiges kohas ja mikrolüliti määrab surnud punkti - kas on nii ??
Mikrolülitist saab signaali relee , kas võib olla , et relee mõni kondekas on läbi , et ei suuda õigeaegselt seisata või on kellelgi kogemusi ?