1. leht 1-st
BMW 318, 85 kw, 1996
Postitatud: 04.02.2010 23:35 32
Postitas setfree
Tervist!
Plaanin omale peagi osta bmw 318, 85 kw, 1996. Kas kellelgi on kogemusi selle mudeliga? On vastupidav või ei soovita? Spidomeetril on läbisõit 1900000 km, kuid ei tea kas see ka tõsi on. Mida ostes peaks rohkem silmas pidama või millele tähelepanu pöörama? Olen suht võhik nii et ei tea kas see on isegi hammasrihma või ketiga? Oleksin tänulik igat liiki vastuse ja abi eest! Tänan ette!
Re: BMW 318, 85 kw, 1996
Postitatud: 05.02.2010 00:00 45
Postitas ainulaadne
85kw juba ketiga mootor. Üks null vist nüüd paljuks läinud odomeetril, aga kui 190k on õige näit (vaevalt) siis peaks suht ok olema.. Sellel mootori tüübil peaks juba olema nukkvõlli ja hüdrotõukurite õlitus ka parandatud, aga klõbinat võiks enne täitsa ostmist ikka kuulata. Ja nagu iga auto ostul, igast lekked ikka hoolega üle vaadata.
Nii palju ma kuskilt olen kõrva taha pannud ja meelde jätnud..Eks parandage ja lisage.
Re: BMW 318, 85 kw, 1996
Postitatud: 05.02.2010 00:39 14
Postitas setfree
Re: BMW 318, 85 kw, 1996
Postitatud: 05.02.2010 09:49 57
Postitas nullviis
omasin täpselt sellist ja ainult head on meeles...neid spido näite ära eriti tõsiselt võta,eks salongi seisukord näitab paremini olukorra ära.mootori otsa-kaane(pole kindel kas on õige nimetus)tihendi vahelt kipub neil õli lekkima,minu teada tüüpviga ja remont pole kallis...minu õli kulu see ei mõjutanud.muidu teenis hästi mind...veeremikku sai muidugi veidi renoveeritud,aga selleta ei pääse ühegi auto puhul

Re: BMW 318, 85 kw, 1996
Postitatud: 05.02.2010 10:18 31
Postitas Fred
Endal ka peres sama mootoriga masin juba 4 aastat ja pole mitte midagi halba öelda. Nagu eespool mainitud, siis ainus viga on otsakaane tihend, mis hakkab ajapikku lekkima. Põhimõtteliselt on see ise vahetatav, kui võtmed olemas ja natuke teadmisi ka. Muidu vaheta ainult õli ja täiesti hooldevaba. Ketivahetus on muidugi selline asi, mida võiks teha 200-300 tuhande pealt, aga olen kindel, et suurem osa neid autosid sõidab siiani tehaseketiga..
Küünlad soovitan ostes uued panna, sest endal oli juhus, kus tänu lõppenud küünaldele jäin ilma süütepoolist (peksis üle), samuti võiks panna uued küünlajuhtmed (aga need on sellel mootoril üsna kallid, mingi paar tuhat oli mu meelest komplekt).
Antud isendil on uuema tüübi elektriline jahutus ka visco-siduri ja ventika asemel, tuligi selline lahendus 96ndal aastal. Aga nagunii on antud mootoril nii hea jahutus, et ülekuumenemine isegi suvel on praktiliselt välistatud.
Re: BMW 318, 85 kw, 1996
Postitatud: 05.02.2010 10:50 52
Postitas setfree
Suured suured tänud info ja kommentaaride eest!!!
Re: BMW 318, 85 kw, 1996
Postitatud: 05.02.2010 19:26 26
Postitas 318I
Mul on kaa sama aasta ja mudel ka,aga midagi halba nagu mootori kohta ei saa öelda aga veermikut olen natuke ikka putitand

Re: BMW 318, 85 kw, 1996
Postitatud: 06.02.2010 15:36 19
Postitas karmo
isegi vahel vihaga mõtlen,miks m40 mootoriga 318 sai soetatud,oleks ikka m43 võinud otsida

Re: BMW 318, 85 kw, 1996
Postitatud: 08.02.2010 19:27 11
Postitas setfree
Kas oskate öelda enamvähem, palju see mootor kütust võtab linnas/maanteel?
Suured tänud!
Re: BMW 318, 85 kw, 1996
Postitatud: 08.02.2010 19:57 01
Postitas karmo
võtab niipalju kui vajutad

keskmiselt 7-7,5 peaks ok olema
Re: BMW 318, 85 kw, 1996
Postitatud: 09.02.2010 12:24 28
Postitas 318I
Mina saan maanteel 6-6.5l hakkama

aga eks see sõltub jalast

Re: BMW 318, 85 kw, 1996
Postitatud: 09.02.2010 16:25 25
Postitas setfree
Aitäh vastuste eest, suureks abiks!