tere,
autoks on 2001.a e46 318i , 87kw.
Probleem sai kunagi alguse sellest, et mootoril kadus jõudlus ning gaasi lisades käitus auto väga uimaselt. Lasin teha diagnostika, millest selgus, et lamda on vaja välja vahetada ning kuskilt võtab lisaõhku. Lamda sai vahetatud, kuid lisaõhuprobleem jäi õhku rippuma (antud hetkel aja ja raha nappuse tõttu). Probleem süvenes- mootor oli ikka uimane ning pöörded hakkasid tühikäigul kõikuma (nii sooja kui ka külma mootoriga). Samuti aegajalt poos mootor ennast kuskil 2000 pöörde juures nii kinni, et gaasi vajutades mootor ainult undas (ei aidanud isegi käikude alla vahetamine). Lisaks sellele lakkas korralikult töötamast ventikas ning ventika positsiooni reg. nupp. Otsustasin sammud seada uuesti töökotta-selgus, et vaja vahetada karteri tuulutusklapp. Mõeldud-tehtud, vent. töötab jälle ja pöörded sain korda-enam ei kõigu, kuid mootor on endiselt kahtlane. Nüüd võtsin jälle hoogu ning lasin Truumu juures teha diagnosti. Diagnostika näitas, et kõik on Ok. Puhastati üks "vidin" ära, mida peaks iga aasta korra puhastama, aga pole 8 aasta jooksul kordagi tehtud:) . Lootsin, et sellega kõik normis. Truumu juurest ära sõites oli tunda, et midagi on mootori töös parem, aga pole ikka päris see, mis bmw mootor olema peaks. (võrdluseks : ford mondeo 1.6 1994.a käitub 4 korda erksamalt). Käisin sama päev ka silda reguleerimas ning meister, kes seal tööd teostas, küsis, et mis mootoriga lahti on, et sellel autol pole ju absoluutselt jõudu. (kunagi keegi naljatas, et tal ei saagi jõudu olla, nii lahja mootor ju). Käisin ka Westlandis uurimas, kas nad oskavad kuidagi aidata oma teadmistega, et mis võib viga olla, kui diagnost midagi ei näita ning lamda ja karteri tuulutusklapp vahetatud. Bensiini kulu on ka normis-linnas 8.4. Seal arvati, et võibolla nukaandur või siis õhureguleerija, aga see maksab kuskil 4ooo ringis.
Kas keegi on sarnase probleemiga kokku puutunud ja mis võiks olla põhjuseks, et mootoril üldse jõudu pole ning kuidas kindlaks teha, milles asi, kui diagnost ei näita?
- Foorumi pealeht Tehniline 3. ja 4. seeria
- Otsi
-
- Tänane kuupäev on 30.05.2025 08:01 34
- Kõik kellaajad on UTC+03:00
Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
e46 318i mootoril jõud kadunud
Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Hüppa
- Üldine
- ↳ Üldine
- ↳ Üritused
- ↳ BMW sõidukid
- ↳ Foorumist
- ↳ In English
- Tehniline
- ↳ Üldine tehniline
- ↳ Multimeedia
- ↳ 1. ja 2. seeria
- ↳ 3. ja 4. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 6. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ 8. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ Z seeria
- ↳ M seeria
- ↳ i seeria
- ↳ TSI - Tee See Ise
- Ost/Müük/Vahetus
- ↳ Autod
- ↳ Ostuabi
- ↳ Teenused
- ↳ Multimeedia
- ↳ Varuosad
- ↳ Müük
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Ost
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Veljed ja rehvid
- ↳ Müük
- ↳ Ost
- ↳ Kalender 2012 tellimine
- ↳ Kalender 2013 konkurss
- ↳ Kalender 2013 tellimine - MÜÜK LÕPPENUD!
- ↳ MÜÜK - TEST