1. leht 1-st
					
				K: e36 sedaan vs. e36 kupee
				Postitatud: 07.12.2004 20:42 57
				Postitas cvtec
				Tahaks osta endale uueks autoks just seda kere bmw`d,aga nüüd ei tea,kas sedaan või kupee.Endale meeldib rohkem kupee,kuid olen kuulnud ,et varuosade hinnad kupeel kallimad,on see nii?.Ei ole kunagi bmw`ga kokku puutunud,äkki oskavad siin mehed rääkida.
aitähh.
			 
			
					
				
				Postitatud: 07.12.2004 20:44 13
				Postitas Charly
				kui mingid osad kallimad on, siis ainult kereplekid ja võib-olla tuled-viled...muus osas on sama
			 
			
					
				
				Postitatud: 07.12.2004 22:52 31
				Postitas ryan
				kupee varuosi on ikka kõvasti vähem liikvel!
			 
			
					
				
				Postitatud: 07.12.2004 23:00 30
				Postitas meph
				kuluvad osad praktiliselt samad ja samade hindadega... plekid jah kallimad, muidu ei tohiks hindadel küll vahet olla.. tulede hinnad samad näiteks...
mina soovitan kupee võtta, rajal parem ja kaalujaotus ka parem...
			 
			
					
				
				Postitatud: 08.12.2004 08:40 31
				Postitas Henrik88
				Kui on naine, lapsed ja koer siis touring
kui naine ja lapsed siis sedaan
kui ainult naine siis kupee.
Varuosad erinevad plekid,klaasid, tuled ja salongi polstrid. muud asjad samad. Autot tasub hooldamas käia UMs(BMW esindus) sest nad annavad kõigile detailidele 2.aastase garantii ilma läbisõidupiiranguta. Ka sillapuksidele. Mootori osad ei ole ka kallid. lammutustest ainult tükke suht raske saada. 
Kui E36 keretüüpe vaadata siis kupee on kõige ilusam neist.
			 
			
					
				
				Postitatud: 08.12.2004 10:31 24
				Postitas pocket
				arvestades coupe ja sedaani hinnavahe siis tegelikult on mõttekas võtta sedaan.  Kui mingi romu ja stock välimusega 1,6 se coupe saad kätte 50K siis selle raha eest on võimalik saada väga korralik sedaan ja moto võimsuse võid ise valida. 
* Kui see on su esimene E36 siis soovitan väga pikalt mõelda ja hea oleks kui saaksid ühe pika päeva ennem ostu sellega liigelda, võta kas või rendist. Hiljem võid kahetsema hakata, et suht kallilt ostsid salongi poolest ebamugava auto. Lihtsalt väga palju olen kuulnud, et tehniliselt hea auto aga ebamugav (väike ja jäik) igapäevaseks eluks
			 
			
					
				
				Postitatud: 08.12.2004 12:32 53
				Postitas cvtec
				Eelmine auto oli ka madal,võike ja jäik,sain hakkama sellega.Ja alla 100kw`se auto poole nagu silm ei kisu kaa...Silma on jäänud just see 2.0 110kw-oskab keegi sellise keskmisest bensiini kulust rääkida.Kas kupeele on b-varuosad samamoodi sadaval,kui sedaanile?
			 
			
					
				
				Postitatud: 08.12.2004 12:41 51
				Postitas Raivo
				cvtec kirjutas:Silma on jäänud just see 2.0 110kw-oskab keegi sellise keskmisest bensiini kulust rääkida.
Üldiselt mingist erilisest jäikusest küll sedaan E36 (stock) puhul rääkida ei saa.
Kütusekulu oli mu eelmisel 93a omal maanteel 7.5 laias laastus ning linnas 2L rohkem.
Hiljem hakkas aga nati rohkem võtma, kuna vist hakkas kas lambda või katalüsaator ära koolema...
 
			
					
				
				Postitatud: 08.12.2004 14:45 59
				Postitas meph
				Kui 2.0'i vaatad, siis mõttekam juba 2.5'e poole vaadata 

 
			
					
				
				Postitatud: 08.12.2004 17:23 42
				Postitas Muhv
				e36 325i sedaanil on kaalujaotus praktiliselt kg pealt 50:50. Huvitav, milline see veel parem kupee oma on?
			 
			
					
				
				Postitatud: 08.12.2004 18:49 42
				Postitas Tauri
				no see 2.0 vs 2.5 jutt on tore, kuid mitte alati vajalik- oleneb milleks auto ostad- igapäevaseks sõitmiseks siis võib olla ka 2.0 ja atm aga kui tahad ka ringile minna siis jah 2.5 igaljuhul etem!
			 
			
					
				
				Postitatud: 08.12.2004 21:03 45
				Postitas meph
				Muhv: kusjuures järelikult jälle 1 linnalegend ümber lükatud siis 

. Kusagilt olen kuulnud väidet, et kupeel kaalujaotus parem.. ise seda paberitest välja ei ole nuhkinud.
 
			
					
				
				Postitatud: 08.12.2004 22:56 22
				Postitas Muhv
				Vähemalt visuaalselt tundub, et kupeel on juhi istekoht taga pool, mis võib suurendada seda nö tagumikutunnet ning seetõttu võib subjektiivne juhitavus parem olla.
			 
			
					
				
				Postitatud: 09.12.2004 07:46 59
				Postitas Henrik88
				kupee kaalujaotus on 50/50 ja  sedaanil peaks olema 55/45.
			 
			
					
				
				Postitatud: 09.12.2004 08:46 43
				Postitas Kristjan_K
				Kui ma mephist valesti aru ei ole saanud siis kupeel on ka 50/50 ainult kuue pütise motoga...
			 
			
					
				
				Postitatud: 09.12.2004 22:44 43
				Postitas MargusM
				Ma ei suuda meenutada, millisest allikast lugesin, aga meelde jäi, et kõige parem kaalujaotus kupeedest on 318 is. 100% kindel pole.
			 
			
					
				
				Postitatud: 09.12.2004 22:52 03
				Postitas Muhv
				Ma ei tea, mida te loete, aga mina saan sedaani puudutavad andmed ülevaatuse kaalu pealt. Kolmveerand täis paagiga ja mina aiste taga tuli esi-taga vahe vist 2kg.
			 
			
					
				kaalujaotus
				Postitatud: 10.12.2004 10:31 49
				Postitas Alexeid
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 13.12.2004 11:21 09
				Postitas Aaro
				MargusM kirjutas:Ma ei suuda meenutada, millisest allikast lugesin, aga meelde jäi, et kõige parem kaalujaotus kupeedest on 318 is. 100% kindel pole.
Vähemalt kirjanduslikud andmed on siis sellised, et 325i sedaan ja kupee kaalujaotus 50:50 665 ees 665 taga, 318 is kohta on andmed 610 ees ja 630 taga. need andmed siis bensiinimootorite kohta ja tühimassiga.
 
			
					
				
				Postitatud: 15.12.2004 09:28 46
				Postitas cvtec
				Aga kuidas on performance juppide saadavus 318 (103kw) ja 320 (110kw) mootorile...sisselaset kindlasti saab,aga kuidas väljalaskega on?
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.12.2004 13:01 58
				Postitas Charly
				see viimane on hea küsimus...vihje saad siit 
http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=1406
Ehk et EI OLE MÕTET NEID MOOTOREID TUUNIDA....osta õige mootoriga auto
 
			
					
				
				Postitatud: 15.12.2004 13:58 01
				Postitas pocket
				cvtec kirjutas:Aga kuidas on performance juppide saadavus 318 (103kw) ja 320 (110kw) mootorile...sisselaset kindlasti saab,aga kuidas väljalaskega on?
103kw mootoril on väljalase juba originaalis moditud  -st torukollektor, sealt edasi ei oska öelda, minu omal igatahes jookseb läbi kat-i otse läbi kuni tagumise sport pütani.
 
			
					
				
				Postitatud: 15.12.2004 17:54 51
				Postitas meph
				Kui sa tuunima tahad kolmest hakata, siis pole mõtet alla 2.5L vaadata. Sääreväristist paugupilli tegemine on mõttetu ajaraisk. Sama raha eest võid oma 1.8 200hp'seks teha või siis 2.5 300-350hp'seks. Ja millegi pärast ma arvan, et sääreväristi hakkab kõvasti rohkem lagunema.
			 
			
					
				
				Postitatud: 16.12.2004 10:53 55
				Postitas pocket
				meph kirjutas:Kui sa tuunima tahad kolmest hakata, siis pole mõtet alla 2.5L vaadata. Sääreväristist paugupilli tegemine on mõttetu ajaraisk. Sama raha eest võid oma 1.8 200hp'seks teha või siis 2.5 300-350hp'seks. Ja millegi pärast ma arvan, et sääreväristi hakkab kõvasti rohkem lagunema.
sellest 16 v motost on juba tehase poolt võetud piisavalt  -sealt edasi on kõik juba kallis
aga see on ju vana tõde, et kui raha pole tuunida tuleb suurem moto panna.
 
			
					
				
				Postitatud: 16.12.2004 21:10 34
				Postitas MarkoK
				esiklaasi hinnavahe on ka näiteks 1000 krooni
			 
			
					
				
				Postitatud: 17.12.2004 00:31 41
				Postitas Henrik88
				No ma sain esiklaasi kupeele 2700 eek kas siis sedaanile maksab 1700? Eks kupee keretetailid on kallimad ja saab neid ainult uutena lammutuses ei ole mina ühtegi kupeed näinud.
			 
			
					
				
				Postitatud: 17.12.2004 01:11 39
				Postitas meph
				No kui midagi tuunima hakata, siis on mõttekas tuunida midagi sellist, millel potentsiaali ikka on. Ja 2.5'l on ikka potentsiaalikam kui 1.8 selles osas.