1. leht 20-st
					
				Kõvatamine
				Postitatud: 07.11.2004 23:46 37
				Postitas Aare
				Tekkis mõte selline teema teha ja seda siis täiendada, kui mõni lauslollus ikka kuskile ilmub.
http://www.carrating.org/car.php?1798
M5 "Pelster limited edition" 
 
 
400 hp  
 
 
0-100 5,4 sek  
 
   
   
 
Väidetavalt 10 tk tehtud 
 
 
3.8 "Pelster" mootori sisu ka 
 
   
 
Google otsing märksõnadega "M5 Pelster edition" ja "Pelster tuning" ei saanud küll ühtegi vastust. Ka kodus olevad BMW raamatud vaikisid sellisest "editsioonist".
Piltidel paistab täis stock 3.8 M5, ei ühtegi "editsiooni". Huvitav, kas auto ikka kirjutajale ka kuulub?
 
			
					
				
				Postitatud: 07.11.2004 23:52 45
				Postitas Aare
				Järgmine: kuidas "Remusega" M3 tjuunida
Ärge pikali kukkuge:
Võimsus (kW): 260/353 
Kiirendus 0-100 (s): 4,9: 0-80km/h 3.6s 
"Tsipiga" on kiirus ka loomulikult 305 kmh 
 
   
 
Nii lihtsasti see käibki  
 
2.7 ehitamine käib siis sedasi 
 
 
kopipaste:
*Mootor: ..tegu siis 2,7 ..millele on lisatud 2,3 ploki pea..mis on nii ära lihvitud kui võimalik  (on võimalik ehk, kuigi 2.3 on peenemate silindritega kui 2,5/2,7( (lisaks performancet sellest ikka ei tule, sest 323/320 on sama kaan väikeste klappide ja väikseste peakanalitega)
*kerged kolvid , millele oli vaja klapi süvendid freesida muidsu tahtnud hästi ära mahtuda ja kogu mäng on tasakaalu aetud
(ei saagi mahtuda)
sport nukk (ok)
lisatud teine õhulugeja (algul mõtlesin, et vahetati õhulugeja, aga vaata järgmist punkti 
 
 
topelt koonus filtrid  ( 
 
   
  
 )
mootori õli radiaator
välja lase 52mm kuni lõpuni aga vaja ikka 65mm saada peab proovima!
surve astet tõstetud
cruise control (ok)
vot
 
			
					
				
				Postitatud: 08.11.2004 12:19 15
				Postitas Kristo_P
				Sellest m5'st oli kunagi SR'i foorumis pikemalt juttu. Aga ei leia teemat ülesse ,huvituks isegi mis seal siis teistmoodi on 

 Antud inimene figureeris sama simega ka seal foorumiski.
 
			
					
				
				Postitatud: 08.11.2004 20:40 30
				Postitas Aare
				See on mingi väljamõeldud nimi, kõvatamine. Kõik M5 versioonid on igas BMW ajalooraamatus kirjas ja mingist "Pelsterist" pole keegi kuulnudki.
Veel sellisest, kus peale mootori pelsteriseerimist võimsus 60 hj kasvab (kolm korda arvake, kui kerge see M5 mootoril on) 
 
 
3.8 M5 on ise piisavalt kõva sõna ja mingit mõttetud "editsiooni" on sinna küll mõttetu külge pookida. SR jutuks hea küll.
 
			
					
				
				Postitatud: 08.11.2004 21:23 20
				Postitas inc13
				Pelster gmbh on bmw väikediiler,maybe oli kuskil silt peale kleebitud....
on selline komme sealmail...
			 
			
					
				
				Postitatud: 08.11.2004 21:43 24
				Postitas Kaidos
				inc13 kirjutas:Pelster gmbh on bmw väikediiler,maybe oli kuskil silt peale kleebitud....
on selline komme sealmail...
No sel juhul on minul 525i "e-autoline edition"! Keegi teab, palju see kilowatte annab? 

 
			
					
				
				Postitatud: 09.11.2004 12:47 04
				Postitas Eerik_K
				"Werner Pelster GmbH" pole midagi muud kui diiler
See ongi Pelster Edition ehk siis 10 M5 oli müünud ilgelt haruldane värk.
			 
			
					
				
				Postitatud: 09.11.2004 18:45 21
				Postitas Aare
				Natuke noppeid auto.24-st
See on nime all M-tuning 
 
 
 
Otsimismäng: leia "M-tuningu" komponendid
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=100692
BMW 320 M   (vene ajal oli Zaz-968A ja 968M - modifitsirovannõi) - ega ta muu olla ei saa, sest küljes pole isegi läti emm-spoilereid 
 
 

 
			
					
				
				Postitatud: 09.11.2004 19:43 34
				Postitas inc13
				Väheke margi offtopic,aga Audi S seeria umbes sama suunitlusega nagu bmw M seeriad
Niisiis,mul on au esitleda 1993 aasta S2 sedaani...... neid tehti 300 tk(source: Audi Typenatlas)
Saksas on selliste hinnad ca 10k eur alates,siit saab saia raha eest... 
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 2/id=91531
Huvitaval kombel pole müüja märkinud mootorit,ja vedavat silda   

 
			
					
				
				Postitatud: 09.11.2004 20:01 06
				Postitas Märt
				No saksa müügisaidid on ka sellist jura täis.
 Siin üks ära ******* E36 318,nimetatakse seda:
BMW 318i M3 MEGA OPTIK 
			
					
				
				Postitatud: 09.11.2004 21:08 28
				Postitas Henrik88
				no aga on ju tegemist E36 M-optik paketiga (stanged)
			 
			
					
				
				Postitatud: 09.11.2004 22:16 14
				Postitas Märt
				Henrik88 kirjutas:no aga on ju tegemist E36 M-optik paketiga (stanged)
 paketist on asi kaugel,udutulede ümbrus meenutab veidi M3-e stanget,
tagatiivast ma ei räägi jne.Lühidalt öeldes MEGA PORNO OPTIK.
PS. Näiteks meph-i 316 on M-optik,v.a. küljekarbid.
 
			
					
				
				Postitatud: 09.11.2004 22:46 03
				Postitas Arvo T
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 10.11.2004 09:15 29
				Postitas kimmo
				

See auto ei kuulu "kõvatajate" alla 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 10.11.2004 09:45 39
				Postitas priitv8
				kimmo kirjutas:See auto ei kuulu "kõvatajate" alla 

 
Et hoopis "pehmendaja"  

 
			
					
				
				Postitatud: 10.11.2004 11:38 00
				Postitas pocket
				see viimane E36 M optik on järjekordne hea näide, valuvelg on vist ainus tuning asi seal üldse, stock istmed + tuning traksid 

   -eks samuti võimalus, külgtugedega sportistmete jaoks raha pole aga vähemasti tõmbame siis vastu tooli lihtsalt kinni
 
			
					
				
				Postitatud: 14.11.2004 19:36 44
				Postitas Andrus_V
				Järjekordne kõvataja, kes püüab meeleheitlikult autole nn. "silte külge pookida" ,mis aitaksid autot paremini müüa. Kust otsast näeb see auto välja 94/95. Ei ole laia neeru ega kapotti ja puuduvad ka uuema tüübi peeglid 

 . 
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=102734 
			
					
				
				Postitatud: 14.11.2004 21:56 30
				Postitas Kristo_P
				Isegi sisu on vana ,huvitav mis seal siis 94/95 välimust näitavad? Õlivarras 

 
			
					
				
				Postitatud: 14.11.2004 23:10 57
				Postitas AARE540
				Äkki E39 ilukilbid  

 A tegelikult sel juhul oleks ju...E39 optik  

 
			
					
				
				Postitatud: 15.11.2004 09:23 39
				Postitas Aare
				Andrus_V kirjutas:Järjekordne kõvataja, kes püüab meeleheitlikult autole nn. "silte külge pookida" ,mis aitaksid autot paremini müüa. Kust otsast näeb see auto välja 94/95. Ei ole laia neeru ega kapotti ja puuduvad ka uuema tüübi peeglid 

 . 
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=102734 
Laia neeruga esiots=kuulutuses "uue mudeli välimus"= reaalelus pärast suurt pauku on esiots üles löödud uuema mudeli kereosadega, sest romulas parasjagu muud polnud 

 
			
					
				
				Postitatud: 15.11.2004 10:23 15
				Postitas Lauri_L
				Andrus_V kirjutas:Järjekordne kõvataja, kes püüab meeleheitlikult autole nn. "silte külge pookida" ,mis aitaksid autot paremini müüa. Kust otsast näeb see auto välja 94/95. Ei ole laia neeru ega kapotti ja puuduvad ka uuema tüübi peeglid 

 . 
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=102734 
Ehk vihjab poiss sellele, et auto on niivõrd korralikus konditsioonis, et näeb sama hea välja nagu 5 aastat uuem masin. Samas on ju ilusti ära mainitud, et auto tegelikult 1990. Hind oleks ka väga korralikule 90 aasta autole vastav.
 
			
					
				
				Postitatud: 15.11.2004 16:23 08
				Postitas Kristo_P
				Lauri_L kirjutas:Andrus_V kirjutas:Järjekordne kõvataja, kes püüab meeleheitlikult autole nn. "silte külge pookida" ,mis aitaksid autot paremini müüa. Kust otsast näeb see auto välja 94/95. Ei ole laia neeru ega kapotti ja puuduvad ka uuema tüübi peeglid 

 . 
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=102734 
Ehk vihjab poiss sellele, et auto on niivõrd korralikus konditsioonis, et näeb sama hea välja nagu 5 aastat uuem masin. Samas on ju ilusti ära mainitud, et auto tegelikult 1990. Hind oleks ka väga korralikule 90 aasta autole vastav.
 
Salong tundub tõesti väga puhas ja korralik samuti ka välisilme 

 
			
					
				
				Postitatud: 15.11.2004 20:23 28
				Postitas Aare
				"nagu 94-95" tähendab ikka väga selgelt suuri neere ja teisi peegleid - et mul auto läigib nagu 94-95 kõlab ikka uskumatult lollilt 

 
			
					
				
				Postitatud: 15.11.2004 23:14 38
				Postitas Lauri_L
				minu auto näeb välja nagu prillikivi  

 
			
					
				
				Postitatud: 16.11.2004 10:25 59
				Postitas pocket
				Lauri_L kirjutas:minu auto näeb välja nagu prillikivi  

 
müüma hakkad siis pane -Prillikivi Edition
 
			
					
				
				Postitatud: 18.11.2004 04:05 28
				Postitas Kristo_P
				Aare kirjutas:"nagu 94-95" tähendab ikka väga selgelt suuri neere ja teisi peegleid - et mul auto läigib nagu 94-95 kõlab ikka uskumatult lollilt 

 
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=103012 
Siin veel üks kahtlane isend! 95a kohta maksab kuidagi vähe ja tekib küsimus kus on lai neer +uued peeglid ja originaal karbilaiendid 

 
			
					
				
				Postitatud: 18.11.2004 09:26 07
				Postitas kimmo
				btw ei ole kõikidel laiadel neerudel karbilaiendeid.
			 
			
					
				
				Postitatud: 20.11.2004 10:24 02
				Postitas Märt
				Ei ole küll BMW,aga eriti kõva-kõvatamine.Noorhärra väidab enda
auto olevat  Porsche 937 Carrera GT,mis on väga haruldane ja ajab
iga teise Porsche fänni tagajalgadele.
 
http://www.carrating.org/car.php?2330 
			
					
				
				Postitatud: 20.11.2004 11:00 05
				Postitas inc13
				Mckie kirjutas:Ei ole küll BMW,aga eriti kõva-kõvatamine.Noorhärra väidab enda
auto olevat  Porsche 937 Carrera GT,mis on väga haruldane ja ajab
iga teise Porsche fänni tagajalgadele.
 
http://www.carrating.org/car.php?2330 
Pilt muideks pole eestis tehtud..... pakuks usa
Edit:pilt pärineb siit lehel 
http://www.924.org/models/CarreraGT.htm
Ning auto ongi Usas
 

 
			
					
				
				Postitatud: 21.11.2004 22:28 45
				Postitas ktmracer2
				Aare kirjutas:Järgmine: kuidas "Remusega" M3 tjuunida
Ärge pikali kukkuge:
Võimsus (kW): 260/353 
Kiirendus 0-100 (s): 4,9: 0-80km/h 3.6s 
"Tsipiga" on kiirus ka loomulikult 305 kmh 
 
   
 
Nii lihtsasti see käibki  
 
2.7 ehitamine käib siis sedasi 
 
 
kopipaste:
*Mootor: ..tegu siis 2,7 ..millele on lisatud 2,3 ploki pea..mis on nii ära lihvitud kui võimalik  (on võimalik ehk, kuigi 2.3 on peenemate silindritega kui 2,5/2,7( (lisaks performancet sellest ikka ei tule, sest 323/320 on sama kaan väikeste klappide ja väikseste peakanalitega)
*kerged kolvid , millele oli vaja klapi süvendid freesida muidsu tahtnud hästi ära mahtuda ja kogu mäng on tasakaalu aetud
(ei saagi mahtuda)
sport nukk (ok)
lisatud teine õhulugeja (algul mõtlesin, et vahetati õhulugeja, aga vaata järgmist punkti 
 
 
topelt koonus filtrid  ( 
 
   
  
 )
mootori õli radiaator
välja lase 52mm kuni lõpuni aga vaja ikka 65mm saada peab proovima!
surve astet tõstetud
cruise control (ok)
vot
 
aga ma olen kuulnud et see ei pidand vastupidama mingi 20000 ja kogu moos kap remont jälle