1. leht 1-st
e36 tõmbab hinge kinni
Postitatud: 06.10.2004 22:13 53
Postitas randolfe
tere
asi selles. masinaks 320i e36 ,et viimasel ajal tõmbab masin nagu hinge kinni.kui gaasi muljun.eriti siis kui nats tühikäigul seisab või madalate käikudega sõidad.vahest jääb peaaegu seisma. ja paugub ja siuke tunne on et nagu oleks midagi umbes, et ei saaks nagu kütet kätte või vastupidi nagu saaks liigapalju kätte.õkonomaiser on põhjas kui muljud ja absoluutselt ei liigu. ja siis kui pääseb läheb jälle normaalselt.maanteel seda pole nagu juhtunud. just aeglasel sõidul ,linnas või metsavahel madalate käikudega.
milles asi võiks olla ja mida tegema peaks
jään ettepanekuid ootama
murelik omanik.
Postitatud: 06.10.2004 22:23 54
Postitas Arvo T
mul aitas küünalde vahetus.võib veel olla kat umbes,bens.pump,bens filter
aga aitab ka otsing,seda teemat palju siin käsitletud
Postitatud: 06.10.2004 22:27 26
Postitas Krst
Kontrolli süütepooli, mul oli sama jama ja selgus ,et üks neist oli katki....
Postitatud: 06.10.2004 22:56 23
Postitas Kristjan_K
kui süütepool katki siis 1 sil ei tööta
mul oli ka nii
alates mingi 3k-3.5k rpm hakkas miskil põhjusel viimane ka tööle..
aga seda kui 1 sil ei tööta on juba väga hästi aru saada
Postitatud: 06.10.2004 23:13 04
Postitas randolfe
saab küll aru kui 1 ei tööta, aga kui mul puterdama hakkab siis selline tunne et 5 silindrit ei töötax. täielikult sureb ära kätte.
Postitatud: 06.10.2004 23:51 49
Postitas Kristjan_K
mis sa siis veel ootad..
võta auto, sõida sauele, küsi igori käest võtmed & hakka lammutama, katkised süütepoolid saad kohapealt uutega asendada.
Ahjaa, ära sõidad ole ettevaatlik. meil tõmbas õlifiltri totaalselt umbe ja õlivahetus oleks väga soovitatav pärast üritust.
Igor seletab ära küll sulle milline näeb välja katkine süütepool.
Postitatud: 07.10.2004 06:29 31
Postitas truumu
Kristjan_K kirjutas:Igor seletab ära küll sulle milline näeb välja katkine süütepool.
välimuse järgi nüüd küll katkist süütepooli ei tuvasta...
muidugi, kui ta päris "katki" pole
vaadatakse ossiga süütepilti
aga randolfe jutu järgi on süüdi pigem pihustid või lambda
Postitatud: 07.10.2004 08:32 48
Postitas Cado
Lamda pistiku saab ajutiselt kapotialt lahti keerata siis kui süü temal peaks asi veits paranema.
Postitatud: 07.10.2004 08:59 05
Postitas marx
Mul tegi kunagi täpselt sama jama ja lamda oli hingusele läinud, nii et võta pistik lahti ja proovi!
Postitatud: 07.10.2004 10:27 05
Postitas randolfe
rääkige täpsemalt mis ja kus see lamda on.sorry lolli küsimuse kohta
Postitatud: 07.10.2004 10:30 35
Postitas Charly
lamda ei tohiks mingil juhul hinge kinni tõmmata. tegu ikka 99% kindlusega süüte osas(küünlad/juhtmed) mine truumu juurde diagnostikasse, saad kohe teada ja ei pea siin pead murdma.
Postitatud: 07.10.2004 12:35 56
Postitas priitv8
Ma ka ei usu, et lambda sellist rolli saab mängida, eriti just gaas-põhjas. WOT-režiimis (Wide Open Throttle) niikuinii lambdareguleerimist ei toimu ja kõik antakse peale, mis torust tuleb.
Millal viimati bensu rõhuregulaatorit ja tema vaakumühendust kontrollisid?
Asub ta pihustite lati ühes otsas ja vaakumvoolik viib sealt sisselaskekollektorisse ka. Mõte selles, et kui seguklapi lahti teed, siis sisselaskes alarõhk väheneb ja regulaator tõstab trassisurve oma maksimumini. Tühikäigul ja osalisel koormusel on sisselaske alarõhk suur ja regulaator laseb osa bensiinist tagasi paaki, vähendades bensiini rõhku pihustites.
Regulaatori nominaal on talle ka peale stantsitud, M50B20 peab ta olema 3.0 bar.
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... x=138&y=92
Vt. item nr. 6 on rõhuregulaator ja nr. 11 vaakumvoolik.
Postitatud: 07.10.2004 13:15 55
Postitas Kristjan_K
truumu kirjutas:Kristjan_K kirjutas:Igor seletab ära küll sulle milline näeb välja katkine süütepool.
välimuse järgi nüüd küll katkist süütepooli ei tuvasta...
muidugi, kui ta päris "katki" pole
vaadatakse ossiga süütepilti
aga randolfe jutu järgi on süüdi pigem pihustid või lambda
Nu mina tuvastasin küll välimuse järgi..

mõrad olid sees.. mõlemal pool

Postitatud: 07.10.2004 19:31 52
Postitas truumu
Charly kirjutas:lamda ei tohiks mingil juhul hinge kinni tõmmata. tegu ikka 99% kindlusega süüte osas(küünlad/juhtmed)
Aini autol piisas ainult lambda veakoodi mälus olemisest, et hing kinni jääks

Postitatud: 07.10.2004 20:59 39
Postitas Krst
no kui süütepool on katki siis on ka ajus üks transistor läbi kärsanud ja sellepärast ei saanud ma truumu masinalt küll mingit abi, lihtsalt ei saanud ajuga ühendust....
Postitatud: 08.10.2004 13:15 10
Postitas randolfe
vahetasin bensufiltri ära ja juba lootsin...aga jamab ikka. soovitati veel mingit bensulisandit panna see pidi ka süsteemi puhtax lööma.ju peab proovima
Postitatud: 08.10.2004 21:51 56
Postitas Arvo T
randolfe kirjutas:vahetasin bensufiltri ära ja juba lootsin...aga jamab ikka. soovitati veel mingit bensulisandit panna see pidi ka süsteemi puhtax lööma.ju peab proovima
mõõda bens. pumba surve ära.äkki väsinud ja ei toida ära
Postitatud: 08.10.2004 22:31 33
Postitas priitv8
Enne kui kallist pumpa hakkad vahetama, kontrolli odavam regulaator üle. Niikuinii, kui manomeeter juba vahel on, on ühe korraga võimalik mõlemad ära kontrollida. Lahti ühendatud vaakumiga peab rõhk tõusma normatiivini, mis Sinu auto puhul on 3 bar. Kui vaakumit külge-lahti ühendades rõhk ei muutu, on regulaator peetis.
Pumbal on muidugi peale rõhu vaja kontrollida ka tootlikkust ehk mitu liitrit minutis ta anda jõuab.
Postitatud: 10.10.2004 22:09 38
Postitas randolfe
vaatasin vahepeal küünlad üle.väljanägemine oli norm pesin, puhastasin ära.ja praegu sõidab küll.pole küll palju sõitnud aga ju homme paistab. palju muidu uued küünlad maksavad ja mis firma kõige normaalsem oleks. mul on bosch super plus.
Postitatud: 10.10.2004 22:12 38
Postitas priitv8
Ise kasutan NGK-d ja need on ka saksa foorumites ainult kiita saanud. Minu omad (BKR6EK) maksavad BEN-is 72 krooni tükk.
Postitatud: 10.10.2004 22:25 51
Postitas Arvo T
randolfe kirjutas:vaatasin vahepeal küünlad üle.väljanägemine oli norm pesin, puhastasin ära.ja praegu sõidab küll.pole küll palju sõitnud aga ju homme paistab. palju muidu uued küünlad maksavad ja mis firma kõige normaalsem oleks. mul on bosch super plus.
peale hea välja nägemise on eluliselt tähtis elektroodi vahe.
Postitatud: 11.10.2004 06:41 18
Postitas truumu
randolfe kirjutas:pesin, puhastasin ära
pesta võib, puhastada ainult pintsliga!
teras-, veel hullem vaskharja ei tohi kaugelt ka näidata!
võtab metallikihi soojuskoonusele peale, hakkab üle taguma

Postitatud: 11.11.2004 23:06 04
Postitas randolfe
tagant ajab valget tossu ka välja kas see ka sellega seotud on?
Re: e36 tõmbab hinge kinni
Postitatud: 07.04.2005 12:33 43
Postitas albert
randolfe kirjutas:tere
asi selles. masinaks 320i e36 ,et viimasel ajal tõmbab masin nagu hinge kinni.kui gaasi muljun.eriti siis kui nats tühikäigul seisab või madalate käikudega sõidad.vahest jääb peaaegu seisma. ja paugub ja siuke tunne on et nagu oleks midagi umbes, et ei saaks nagu kütet kätte või vastupidi nagu saaks liigapalju kätte.õkonomaiser on põhjas kui muljud ja absoluutselt ei liigu. ja siis kui pääseb läheb jälle normaalselt.maanteel seda pole nagu juhtunud. just aeglasel sõidul ,linnas või metsavahel madalate käikudega.
milles asi võiks olla ja mida tegema peaks
jään ettepanekuid ootama
murelik omanik.
Mis siis masinal viga oli?