 Jama siis nagu öeldud esitule elektriga. Täpsemalt mingi aeg tagasi juhtus nii et kadus ära vasak e. juhipoolne lähitule elekter. Kontrollitud said kaitsmed ja ka testriga tulejuhtmete pesast elekter, mis puudus täielikult. Sai siis asi ette võetud ja kontrollitud ka kaitsmete pesadest (kuna reeglina vasaku ja parema poole jaoks eraldi kaitsmed minuteada). Paremal pool elekter olemas, vasakul pole seda mida pole. Sai siis pandud paremalt kaitsme pesast elekter jooksma vasakusse ja jällegi sai asja põlema. Järeldus sellest et kaitsmest tuleni jooksev osa on terve.
 Jama siis nagu öeldud esitule elektriga. Täpsemalt mingi aeg tagasi juhtus nii et kadus ära vasak e. juhipoolne lähitule elekter. Kontrollitud said kaitsmed ja ka testriga tulejuhtmete pesast elekter, mis puudus täielikult. Sai siis asi ette võetud ja kontrollitud ka kaitsmete pesadest (kuna reeglina vasaku ja parema poole jaoks eraldi kaitsmed minuteada). Paremal pool elekter olemas, vasakul pole seda mida pole. Sai siis pandud paremalt kaitsme pesast elekter jooksma vasakusse ja jällegi sai asja põlema. Järeldus sellest et kaitsmest tuleni jooksev osa on terve. Aga vot seda osa kust see jama sisse tuleb enam ülesse ei leidnud. Ise elektrik ei ole nii et ei hakanud asja lammutama, üks staažikas elektrik ütles et asi võib ka olla tulede lülitis, et olevat kogenud sellist jama bemudel kuid kindel ei ole. Pole nagu vaimustuses romulasse jooksmiset ja sealt ilmaaegu uue ostmisest. Nii et äkki on keegi siin juba asjaga kursis või läbi selle koguni teinud.
Ja see lüliti jutt just selle pärast et kuulduste põhjal olevat bemu lüliti just selline et vasak parem seal eraldi klemmid või midagi säärast. Ühesõnaga juba lülitisse pidavat pooled eraldi jooksma või siis sealt välja jooksma!!!
Ootan igatahes avasüli abi ja nõu!!! Ette tänades!!!
NB!!! Sellega kaasneb ka tulede sisselülitamisel armatuuris kiri mis peaks siis viitama lähitulele! Ja see hakkab juba ausalt ära tüütama!

 
				 Jajah, minu viga. Masin siis 525i 141kw, 24v ja 91a ( tegelikult aavest öeldi et koodi järgi vist 90 viimane kuu).
 Jajah, minu viga. Masin siis 525i 141kw, 24v ja 91a ( tegelikult aavest öeldi et koodi järgi vist 90 viimane kuu). ), nii et vaata need ka kõik üle, Euro LKM-s on neli releed: Lähi-, kaug-, udu- ja tagumine udutuli. Erinevalt viidatud pildil kujutatust on Sinu auto LKM seest vaid ühe plaadiga, aga neli releed on samad. Ignoreeri selle pildi all olevat teksti, see on BS. Ja lähitule relee peaks mälu järgi olema see vasakpoolne (igatahes numbriga 1).
 ), nii et vaata need ka kõik üle, Euro LKM-s on neli releed: Lähi-, kaug-, udu- ja tagumine udutuli. Erinevalt viidatud pildil kujutatust on Sinu auto LKM seest vaid ühe plaadiga, aga neli releed on samad. Ignoreeri selle pildi all olevat teksti, see on BS. Ja lähitule relee peaks mälu järgi olema see vasakpoolne (igatahes numbriga 1). 
 



 Ok kui asi nii hull siis näpin teda juba täna!
 Ok kui asi nii hull siis näpin teda juba täna! 
 
  Ok natukene hilja kirjutan kuid mitte ei saa teid tänamatta jätta. Reedel siis kiskusin asja lahti ja vahtisin releed üle, viga nagu ei leidnud. Kuid kui vaatasin plaadi teist külge siis seal oli päris kõvasti just see nr1 relee klemmide juurest korrodeerunud. Niisiis lükkasin õrnalt asja puhtaks ja proovisi ja
 Ok natukene hilja kirjutan kuid mitte ei saa teid tänamatta jätta. Reedel siis kiskusin asja lahti ja vahtisin releed üle, viga nagu ei leidnud. Kuid kui vaatasin plaadi teist külge siis seal oli päris kõvasti just see nr1 relee klemmide juurest korrodeerunud. Niisiis lükkasin õrnalt asja puhtaks ja proovisi ja   minu rõõmuks asi töötas. Ju vist oli asi seal korrosiooniga lühisesse läinud ja ei töötanud.
 minu rõõmuks asi töötas. Ju vist oli asi seal korrosiooniga lühisesse läinud ja ei töötanud. 