X3 2003-2006 arvamused/kommentaarid
Postitatud: 29.07.2008 19:01 55
				
				Oskaks ehk keegi anda iseloomustust BMW X3-e kohta. Milliseid mootoreid eelistada, praktilisus, vastupidavus ja ülalpidamis kulud.
			 ) Diagnostika soovitas vahetada välja paar eelsüüte küünalt (vahetasin kogu komplekti) ning aku oli ka nõrk - diisel tahab ju käivitamiseks natuke ägedamat särtsu saada, niiet selle vahetasin ka ära. Veel olen lisaks normaalsele tehnohooldele lasknud ära vahetada ühe surnud ksenoonsõidutule ja täitnud konditsioneeri. Tänaseks sõidetud ca 25 000 km (sn üle 165 000 km), põhiliselt linnas (ca 65 %).
 ) Diagnostika soovitas vahetada välja paar eelsüüte küünalt (vahetasin kogu komplekti) ning aku oli ka nõrk - diisel tahab ju käivitamiseks natuke ägedamat särtsu saada, niiet selle vahetasin ka ära. Veel olen lisaks normaalsele tehnohooldele lasknud ära vahetada ühe surnud ksenoonsõidutule ja täitnud konditsioneeri. Tänaseks sõidetud ca 25 000 km (sn üle 165 000 km), põhiliselt linnas (ca 65 %).  . Ka langeb siis ära oht sattuda luksusautode klassi (võimalik maksustamine), sest võimsus jääb alla lubatud piiri. Oma autol on 18" veljed ja vastavad rehvid ning sportvedrustus. Ise leian, et seda pole vaja, sest eriti Tallinna tänavatel väristab see sõitjaid ja masinat vahest üsna tuntavalt, maanteel see-eest aga...sõidurõõm nagu öeldakse
 . Ka langeb siis ära oht sattuda luksusautode klassi (võimalik maksustamine), sest võimsus jääb alla lubatud piiri. Oma autol on 18" veljed ja vastavad rehvid ning sportvedrustus. Ise leian, et seda pole vaja, sest eriti Tallinna tänavatel väristab see sõitjaid ja masinat vahest üsna tuntavalt, maanteel see-eest aga...sõidurõõm nagu öeldakse  . Kõige enam meeldib auto suurus - pole tapvalt suur ega raske dzhiip (kuigi suur ja raskem, pole ju X5 ka klassikaline maastur), aga vajadusel saab X3 ka väljaspool asfalti hakkama (loomulikult mitte off-road) - pehmem liiv või teed, mis tahavad pisut kõrgemat masinat - selleks suurepärane.
 . Kõige enam meeldib auto suurus - pole tapvalt suur ega raske dzhiip (kuigi suur ja raskem, pole ju X5 ka klassikaline maastur), aga vajadusel saab X3 ka väljaspool asfalti hakkama (loomulikult mitte off-road) - pehmem liiv või teed, mis tahavad pisut kõrgemat masinat - selleks suurepärane.  . Kui meedlib muusikat kuulata, siis pööra tähelepanu kõlaritele - minu masinal olid need nö kõige lihtsamas konfiguratsioonis (ainult esiustes ja bassikad esiistmete all), siis seetõttu sobib see ainult Vikerraadio kuulamiseks - lasin oma autol need ära vahetada/lisada ka võimendid-filtrid-uued kõllid. Väga käepäraseks on osutunud bluetooth handsfree - see on suurepärane ja vajalik lisa. Nii välis- kui sisedisain on väga hea (paljudele eriti välisdisain miskipärast ei meeldi, aga see nende probleem) - see oli ka üks põhjusi, miks just X3 valisin - see on eripärane. Vt ka http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... &highlight
 . Kui meedlib muusikat kuulata, siis pööra tähelepanu kõlaritele - minu masinal olid need nö kõige lihtsamas konfiguratsioonis (ainult esiustes ja bassikad esiistmete all), siis seetõttu sobib see ainult Vikerraadio kuulamiseks - lasin oma autol need ära vahetada/lisada ka võimendid-filtrid-uued kõllid. Väga käepäraseks on osutunud bluetooth handsfree - see on suurepärane ja vajalik lisa. Nii välis- kui sisedisain on väga hea (paljudele eriti välisdisain miskipärast ei meeldi, aga see nende probleem) - see oli ka üks põhjusi, miks just X3 valisin - see on eripärane. Vt ka http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... &highlight