matu665 kirjutas:Kui klapp kinni kuda ta siis 1700 pöörde peal tööle hakkab?Rihma panid ikka õigesti peale?Või äki nookur katki hoopis

Ei klapi ei ole kinni, klapp on lihtsalt ära põlenud arvatavasti ja nookurid on täiesti terved ja kulumata, kui rihm valesti oleks, ei käiks terve mootor,
aga ainult üks silinder ei käi.
Tegelen ka ise autoremondiga, see ka minu ametiks

täna pidasin nõu ka mehega, kes tegelenud 30 aastat ainult mootoritega põhimõtteliselt, ja arvas samuti, et kui olen juba kõik väljavahetanud ja ikka ei käi, ei jäägi muud üle kui klapp põlenud.
Aga väga imelik, et surve on isegi põlenud klapi kohta niivõrd suur ja pütt ei käi madalatel pööretel. Kuigi 9.5bar on juba kehv tulemus, aga põlenud klapi kohta on seda kuidagi palju
Meele teeb mõrudaks see, et see mootor on alles esimest nädalat autopeal....... üldiselt mootoril jõudu on palju, kuid siiski mitte nii nagu peaks olema, kui see esimene pütt ka töötab suurematel pöörtel, usun et tal eriti jõudu nagunii ei ole
Ei siin pole muud, kui kaan maha ja kõik ülekäija kaanes. Sest ega ei ole tore ikka küll istuda autos kui see tühikäigul raputab nagu ratsahobune tänu mitte töötavale pütile
Aga tänan vastuste eest
Teemat veel lukku ei paneks ennem, kui olen probleemi kõrvaldanud
