M43 otsakaane tihendi vahetus
M43 otsakaane tihendi vahetus
Mõni kuu tagasi öeldi töökojas, et naise autol otsakaane tihend lekib natuke. Nüüd vaja nagunii vahetada mootoripatju ja mõtlesin, et kui raske see tihendi vahetus võib olla? Mida peale tihendite veel vaja oleks? Jõuvõtit? Kas peaks midagi teadma ennem lahti kakkumist? Või targem teeninduses lasta teha? Käed muidu otsas... autoks M43B18 96 aasta.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Missugune nendest tihenditest see otsakaane oma on mis lekib?
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/31 ... l-11_1376/
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/31 ... l-11_1376/
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Mäletamis mööda see 25 on ikka suur tihend. Seda ikka nii ei vaheta, et võtad alumise kaane ainult lahti. Mina eemaldasin nii 18 kui ka 10.
Kusjuures see 25 tihend peaks ikka suht pommikindel olema sellel mootoril, tüüpilised mis m43 mootori juures otsi annavad ja õli nirisema lasevad on ikka 17 ja 16.
Nii et hoia põialt, et 16 ei lekiks, muidu pead rohkem mootorit laiali lammutama.
Samas kui 16 on õlilekke koht siis niisama seda jätta ei tohi ja vajab vahetust.
Siin üks preilina lasi mahlad kokku läbi 16 ja vähe sellest - otsutas veel paarsada km otsa sõita ning pärast kiunus karude heakskiitva mõmina saatel (mainimata et varuosade väljasebijaks ja lihvimiste vahendajaks oli tema poolt keegi x vend kes ise ka ei saand aru mis miski on või ära unustas või üldse vale jupi tõi), et miks remondimees sellest ära hõõveldatud mootorist kohe-kohe uut asja ei teinud.
Kusjuures see 25 tihend peaks ikka suht pommikindel olema sellel mootoril, tüüpilised mis m43 mootori juures otsi annavad ja õli nirisema lasevad on ikka 17 ja 16.
Nii et hoia põialt, et 16 ei lekiks, muidu pead rohkem mootorit laiali lammutama.
Samas kui 16 on õlilekke koht siis niisama seda jätta ei tohi ja vajab vahetust.
Siin üks preilina lasi mahlad kokku läbi 16 ja vähe sellest - otsutas veel paarsada km otsa sõita ning pärast kiunus karude heakskiitva mõmina saatel (mainimata et varuosade väljasebijaks ja lihvimiste vahendajaks oli tema poolt keegi x vend kes ise ka ei saand aru mis miski on või ära unustas või üldse vale jupi tõi), et miks remondimees sellest ära hõõveldatud mootorist kohe-kohe uut asja ei teinud.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Tänud vastuse eest. Tegin täna mootorile survepesu ja homme üritan selgeks saada täpse koha, kust seda õli lekib. Vaikselt ta niriseb, sest õlikadu 10t km juures praktiliselt ei ole.
Kas on vaja ka jõuvõtit või võib need poldid oma suva järgi kinni keerata?
Kas on vaja ka jõuvõtit või võib need poldid oma suva järgi kinni keerata?
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Sai siis tihendid vahetatud. Läbi ajas sealt ringiga märgitud kohast, sinna läks uus tihend (65 eek) ning otsakaanele endale sai ka uus tihend pandud (240 eek). Vahekohtadesse õrnalt silikoni ka igaks juhuks. KKK tihendit uut ei ostnud, kuna see tundus veel pehme ja sitke olevat. Eks kui lekib, läheb uus. Loodame siis, et jääb ka pidama. Igatahes midagi rasket vahetusel ei olnud. 



Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
-
- Huviline
- Postitusi: 576
- Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
- Peamine sõiduk: Volvo
- Asukoht: Jõgeva/Tartu
Re: M43 otsakaane tihendi vahetus
Vana teema küll, kuid kust kohast need tihendid soetasid? Mul peaks lekkima samast kohast.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Re: M43 otsakaane tihendi vahetus
UM saab tihendeid kõige kiiremini ilmselt, vähemalt M42 puhul oli see nii.