1. leht 1-st
e30 325i mis ebaühtlustab mootori töökäikku ?
Postitatud: 15.04.2008 21:35 40
Postitas ruts
Mis täpselt ebaühtlustab mootori töökäikku? Kui hoida põõrdeid ühtlaselt 2.5 tuh. peal on kuulda mootori tõrkeid . Sõites maanteel siledal teel on tunda läbi seljatoe , et kergelt nõkerdab . Tundub , et viga võib olla elektrisüsteemis , justkui " taob üle " . igasugused versioonid on teretulnud

Postitatud: 15.04.2008 21:44 07
Postitas elm
Aga diagnostikutega oled sõjajalal, et versioone rohkem eelistad...?
Postitatud: 15.04.2008 22:17 41
Postitas eero
Aga mida seal diagnoosida nii pidulikult sel eelajaloolisel mootoril? Saaks vastuse, et mootor on korras ja jääks ilma mõnestsajast kroonist, mis oleks targem jagajakaande ja rootorisse investeerida.
Postitatud: 16.04.2008 07:26 20
Postitas vendw
lisaks jagaja kaanele uued juhtmed ja küünlad.
Postitatud: 16.04.2008 08:27 00
Postitas ruts
Õige jutt ! ..mootor korras , diagnoosida pole midagi . Vahetatud on jagajakaan , uued küünlad , temperatuuri andur , käigukastil asetsev põõrete andur . Võib ju proovida juhtmete ja rootori vahetusega (juhtmed on korra juba puhtaks pestud) , millegipärast pole sellesse usku . Süütetransi jalad on ka üle joodetud . Kui palju mõjutab mootori töökäiku ees väntvõllil asetsev andur ? õhulugeja ? klapisüsteem ?
Postitatud: 16.04.2008 09:48 09
Postitas eero
Ahaa, mõtlesid et oled kaval, et teed asja huvitavaks ja kohe kõike välja ei räägi, jah?
Kas mitte midagi ei muutunud peale nende asjade vahetamist?
Kui need asjad kõik juba uued laotud, siis esmalt küsiks mis küünlad panid?
Ja kui jagaja kaane vahetasid oleks võinud ikka juba rootori ka panna. Oli see siis otsast põlemata puha?
Juhtmed võivad ikka ka tekitada sellist nõksutamist. Aga vaata kottpimedas need 2500 pööret peal kas sähvib kapoti all.
Postitatud: 16.04.2008 12:51 50
Postitas ruts
Sai täna ära tellitud uus rootor , eks homme selgub >> kas ka abi on .

Seniks võiks pakkuda veel erinevaid alternatiive

( Küünlad said NGK )
Postitatud: 21.04.2008 09:04 53
Postitas ruts
Rootori vahetusest abi ei saanud

Tuleb ette võtta järgmine etapp , süütejuhtmete vahetus . Kataloog näitab , et 6-da silindri juhe on anduriga juhe , mis otstarve sellel on ? ( diagnostika jaoks ?)
Postitatud: 21.04.2008 10:09 30
Postitas eero
See 6. sil andur asendab nukkvõlliandurit, s.t. ütleb DME-le millal 6. silindris töötakt on.
Pihustid avanevad kahes grupis 1+3+5; 2+4+6
Ilma selleta kõik 6 korraga (avariirežiim).
Postitatud: 21.04.2008 15:27 44
Postitas ruts
Selle juhtmeküljes olevast andurist on juba ennist mõni neeger ammustanud ära sümboolse "pool"

! Juhtmeküljes olev andur on näritud pooleks , oletatavasti peaks ka selle anduri külge mõni juhe minema ? Üksik juhe igatahes ripub allapoole süütejuhtme anduriga samal traektooril , millele ma kohta pole leidnud (seda juba algusest peale) . Rippus algselt ka ees asetsev väntvõlliandur , mis sai oma kohale tagasi asetatud (töökäik muutusteta ) , mis minuteada peaks ühtlustama mootori kohal käimise töökäiku . Huvitav , et mootor töötab , kiirendab vägahästi , bensiinikulu on ka normaalne 10l-100-le . Diagnostikud pole ka millegi puudustele vihjanud , sellepärast peangi ise kaevama .