On tekkinud mõned küsimused seoses 93 aasta 320i-ga.
Asi sai alguse suurest kütusekulust ja pöörete kõikumisest.
Esimene asi mis pähe tuli, oli lambda. Sai mõõdetud, peetis. Sai uus pandud, kütusekulu ikka ei muutunud. Nii palju kui netist uurinud olen, siis peetis lamda korral peaks pöörded kõikuma üpriski palju.. 500-1500. Minul aga on kõikumine vahemikus 200 pööret...aga auto hing pole kinni ega midagi...(kui ma just harjunud pole sellega?

Diagnostis sai käidud ja ainuke mis ajutist viga näitas oli õhukulu lugeja mis tekkis pistiku lahtiühendamisest.
Kuna külmade ilmadega tekkis probleeme gaasipedaaliga, et gaas kippus peale jääma kuni mootor soojenes, siis kiskusin seguklapi maha ja puhastasin bensiini sees ära..hakkas liikuma. Siis aga vaadates sisselaskekollektori avast sisse oli seal väike õlikiht.
Aga sisselaskekollektoris ei tohiks ju kohe kindlasti õli olla?
Sisselaskekollektori alumisel küljel on üks Siemensi andur(salongipoolses otsas). Mis selle anduri eesmärk on ? Ja kas pöörete kõikumised ja kütusekulu muutus võivad tuleneda sellest, et see andur uppus õli sees? Ja kas saab kontrollida kas see töötab või ei ?
Tegin sellest ka pildi: http://elu.no-ip.org/bmw
Ühtlasi kuidas võib õli sinna sattuda?
Ette tänades.