Esimene juhipoolne pidur läheb mõnikord peale, bmw 316 95a
Postitatud: 18.03.2008 23:54 06
Tegemist bmw 95-nda aasta 316-ga, compact.
Auto seisis sõitmata umbes nädal, ilmad olid ka suht külmad ning siis oli vaja panna jälle autole hääled sisse. kõik toimis probleemideta. Sõitsin mingi 5km kui tundsin et auto on kuidagi uimane, aina uimasemaks läks. Peale 10 km sain aru et pidur on peal. Väljas märkasin et esimene juhipoolne piduriketas on tulipunane. Peale pikka jahtumist proovisin, enam ei olnud pidurit peal. Ettevaatlikult sõitsin tuttava garaazi, võtsin ratta maha ja vaatasin mis võis seda põhjustada- kõik tundus korras. Hiljem sõitsin koju(10km) ja ketas ei olnud enam kuum. Seisis 2 päeva ja tuli teha jälle sama tripp- taaskord oli esimene juhipoolne ketas väga kuum.
Mida teha, mis võib seda põhjustada, kas külm ilm ja vesi piduriõli süsteemis? Kas tõesti tuleb viia remonti, kus lihtsalt vahetatakse kõik uue vastu?
Kui viia remonti siis kuhu, ja palju see kõik umbkaudu maksta võiks- odavam variant?(tallinnas)
Auto seisis sõitmata umbes nädal, ilmad olid ka suht külmad ning siis oli vaja panna jälle autole hääled sisse. kõik toimis probleemideta. Sõitsin mingi 5km kui tundsin et auto on kuidagi uimane, aina uimasemaks läks. Peale 10 km sain aru et pidur on peal. Väljas märkasin et esimene juhipoolne piduriketas on tulipunane. Peale pikka jahtumist proovisin, enam ei olnud pidurit peal. Ettevaatlikult sõitsin tuttava garaazi, võtsin ratta maha ja vaatasin mis võis seda põhjustada- kõik tundus korras. Hiljem sõitsin koju(10km) ja ketas ei olnud enam kuum. Seisis 2 päeva ja tuli teha jälle sama tripp- taaskord oli esimene juhipoolne ketas väga kuum.
Mida teha, mis võib seda põhjustada, kas külm ilm ja vesi piduriõli süsteemis? Kas tõesti tuleb viia remonti, kus lihtsalt vahetatakse kõik uue vastu?
Kui viia remonti siis kuhu, ja palju see kõik umbkaudu maksta võiks- odavam variant?(tallinnas)