Muhv kirjutas:Kuna siin juba "firmasaladuste" jagamine käib, siis mulle soovitati täna iXi tarvis sellist setupi - süüde kerge kronsa viilimisega varasemaks (ca 2mm) ja õhukulumõõtjal 3-4 hammast peale keerata. Mida siinsed gurud sellest arvavad?
õhukulust niipalju, et kunagi(6-7 aastat tagasi ) sai seda oma esimesel el. pritsega autol proovitud(stend ju tasuta käes 

 )
auto oli 528i 1983.a.
keeratud sai igatpidi ja igale poole tulemus ühene-kõige paremini liikus auto siis, kui CO tühikäigul 1,2-1,5 ja 3000rpm 0,5-0,7 (lambda jäi 1,000 lähedale)
ehk siis ideaal piirkonda
ning sellise segu saavutasin siis, kui keerasin mõõdiku alg(tehase)asendisse tagasi...
kulu minimaalne(maantee 7-8) ja minek, käivitus parim
krt!need tehase insenerid vist ilmaasjata raha ei saagi 

muidugi süütega asi teine, tehase setingute järgi liikus masin kehvemini, kui kõrva ja tunde järgi pandult(siin asi nähtavasti jagaja vedrude väsimises)