1. leht 1-st
					
				K: orig. mootori tuunimine
				Postitatud: 08.02.2008 08:58 21
				Postitas velvo6
				mitu hp-d kannatab originaal mootor! kui seda tuunidan, ilma igasuguse kolvide,kepsude,jne. vahetuseta! ükskõik milline mootor siis 1.8; 2.0; 2.5; 2.8 jne 
ma ise olen kuulnud 2.8 kannatab tehase anmetel 400hp! Aga kahtlen selles ! 

  kui keegi oskab anda lingi kus seda uurida ja teab ise siis kirjuta oma teadmised siia! 

 
			
					
				
				Postitatud: 08.02.2008 09:10 21
				Postitas MuiduMees
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 08.02.2008 09:45 46
				Postitas hanno
				Sellise pealkirjaga teemasid siia palun mitte teha.
Muuda pealkiri ära
			 
			
					
				
				Postitatud: 09.02.2008 10:16 17
				Postitas velvo6
				Jagage oma teadmisi! 

 
			
					
				
				Postitatud: 19.02.2008 20:11 32
				Postitas velvo6
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 19.02.2008 21:09 05
				Postitas 3reijo3
				Mismõttes tuunida, kas nitrot või turbot peale panna, või mida? Ei saa nagu hästi küsimusest aru. 

 
			
					
				
				Postitatud: 19.02.2008 21:24 14
				Postitas raimo_r
				seda palju ta täpselt kannatab ei ole võimalik öelda. kindlasti saaks sealt päris mitusada hobujõudu üheks veerandmiili sõiduks võtta 

 
			
					
				
				Postitatud: 20.02.2008 11:05 15
				Postitas velvo6
				Veerand miili on vähe mõtlen ikka nii et iga päev saaks sõita! 
Millest pihta hakata et hp juurde saaks aga samas ei rikuks mootorit ära! Kas turbo või kompressor! Kumb on parem ja lihtsam paigaldamiseks!
 
 
Midagi sellist! 

 
			
					
				
				Postitatud: 20.02.2008 13:58 59
				Postitas jarmo
				Alusta näiteks sellest, et teed originaal mootori ilusti korda.Mingit läbiaetud mootorit on  tuunima hakata ju(ei viha sellele et sinu autol läbiaetud mootor on)
			 
			
					
				
				Postitatud: 20.02.2008 15:38 43
				Postitas velvo6
				ma ei räägigi enda autost! Lihtsalt tegin teema et kõik kes mootori tuunimisele mõelnud on, leiaks midagi siit 

   Minu mõte oli selline! 

 
			
					
				
				Postitatud: 20.02.2008 16:01 46
				Postitas kait
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 20.02.2008 17:08 22
				Postitas teet3
				Mina alustaksin odavamatest asjadest- kohendaksin õhuvõttu, paigaldaksin chip-i, uus väljalase....keegi räägib edasi.
			 
			
					
				
				Postitatud: 20.02.2008 17:18 54
				Postitas Indrek_M
				Ma soovitaks kohe algul korraliku mootoriga auto osta 

Tuunimine on kallis lõbu.
 
			
					
				
				Postitatud: 20.02.2008 17:54 49
				Postitas velvo6
				Mis on korraliku mootoriga asi!
Inimese iseloomuses on et alati tahaks paremat ja võimsamat! 

 
			
					
				
				Postitatud: 20.02.2008 18:24 38
				Postitas erik78
				Mootori tuunimisel on u. sellised hinnad:
Vabalthingava tuunimine maksab u.  800 - 1500 kr per hobujõud.
Turbomootori tuunimine maksab u. 100 - 1500 kr per hobujõud.
Vabalthingava mootori mehhaaniline ülelaadimine maksab u. 500 - 1500 kr hobujõud.
Vabalthingava mootori keemiline ülelaadimine maksab u. 300 - 700 kr hobujõud.
Usu, need hinnad on suhteliselt realistlikud.
Ja mootorit ei ole mõtet tuunima hakata kui eesmärgiks on vähem kui 10 hobujõudu, seda pole lihtsalt persega tunda, kui sa just sikliga ei sõida.
			 
			
					
				
				Postitatud: 20.02.2008 19:04 08
				Postitas teet3
				Mida selle raha eest siis täpsemalt saab? Mis selle lisavõimsuse annab? Fakt on see, et ainult raha kapoti alla loopides võimusus ei kasva.
			 
			
					
				
				Postitatud: 20.02.2008 19:15 22
				Postitas Viljar
				Kui ikka korralikult mootorist kw välja imeda, siis läheb ka raha koormatega.
Võibolla oleks lihtsam natuke rohkem raha kokku panna ja kohe midagi võimast osta.
			 
			
					
				
				Postitatud: 20.02.2008 20:24 34
				Postitas Karol
				üks odavamaid on chip tuuning. Teiseks sisse ja väljalase. Ja kuidas sa sellest aru ei saa, et võimsama mootoriga isendeid on juba lihtsam tuunida. Kas võtad 1,6 L isendi või näiteks M3-e. Tuuni seda 1,6 palju tahad aga M3 Kw ikka ei saa. Seega, mis eelnevalt öeldi, võimsama moto kohta, on sulatõsi.
PS! Minule piisab enda BMW minekust igastahes küll ja seda autot ei solgi ma millegagi. Mida Sina teed, on su omaasi.
			 
			
					
				
				Postitatud: 20.02.2008 23:59 07
				Postitas toivoku
				ja jälle hakkab pihta,et mootori tuuniminek allis lõbu, üks kollane 330 sõidab ringi kompressorigaja originaal sisuga ja liigub stage 2te ja liigub väga eduliselt ja jalgu ei jää.
			 
			
					
				
				Postitatud: 21.02.2008 01:28 33
				Postitas prelude20
				mu jaoks kõige etem tuuning on kapital remont mootorile ja veermikule . saab tehase kw tagasi ja see juba hea. või osta lihtsalt võimsam asi. ma pole siiani aru saand sellest kui moto suitseb ja koliseb aga ehitatakse igasugu vigureid peale. ise sõitsin igapäevaselt diisliga aga kui katus ära sõitis oli sõbra supra turbo muhe asi enda välja elamiseks
			 
			
					
				
				Postitatud: 21.02.2008 02:08 19
				Postitas toivoku
				prelude20 kirjutas:mu jaoks kõige etem tuuning on kapital remont mootorile ja veermikule . saab tehase kw tagasi ja see juba hea. või osta lihtsalt võimsam asi. ma pole siiani aru saand sellest kui moto suitseb ja koliseb aga ehitatakse igasugu vigureid peale. ise sõitsin igapäevaselt diisliga aga kui katus ära sõitis oli sõbra supra turbo muhe asi enda välja elamiseks
seeon sinu jaoks, kui sillad korras ja mootor nö keskpärases korras siis misksie ülelääduriga saad sa neid kw rohkem kuitehases ja  suht palju odavamalt, jah ei pruugi kesta aga  kui oled mõistlik siis küll ta kestab ka
 
			
					
				
				Postitatud: 21.02.2008 08:19 53
				Postitas velvo6
				kollerimees kirjutas:üks odavamaid on chip tuuning. Teiseks sisse ja väljalase. Ja kuidas sa sellest aru ei saa, et võimsama mootoriga isendeid on juba lihtsam tuunida. Kas võtad 1,6 L isendi või näiteks M3-e. Tuuni seda 1,6 palju tahad aga M3 Kw ikka ei saa. Seega, mis eelnevalt öeldi, võimsama moto kohta, on sulatõsi.
PS! Minule piisab enda BMW minekust igastahes küll ja seda autot ei solgi ma millegagi. Mida Sina teed, on su omaasi.
ma ei saa aru kes siin 1.6 tuunimisest rääkinud on! M3 on originaalis lahja aga kui tal mingi turbo juba toeks on siis on oma hinda väärt! Ja usun et 1.8 IS -ist on võimalik saada M3-le vastane! 
 
  
Mida Mina teen on tõesti Minu asi ja ei torgi ju Sinu tegemisi??  

 
			
					
				Re: K: orig. mootori tuunimine
				Postitatud: 21.08.2010 22:47 35
				Postitas p2rt86
				inime palub abi ja kõik ülbitsevad ja targutavad kui tahate tõugata minge linna peale foorum ju selleks et aidata ja ise abi saada kuid tunndub et kui bemm piixu all siis ninad püssti ei mõelnud kõiki selle all,hoidke oma arvamused enda teada.
			 
			
					
				Re: K: orig. mootori tuunimine
				Postitatud: 22.08.2010 21:39 00
				Postitas Ulvar
				p2rt86 kirjutas:inime palub abi ja kõik ülbitsevad ja targutavad kui tahate tõugata minge linna peale foorum ju selleks et aidata ja ise abi saada kuid tunndub et kui bemm piixu all siis ninad püssti ei mõelnud kõiki selle all,hoidke oma arvamused enda teada.
  Mis herilane Sind nüüd 2,5 aastat hiljem hammustas?  
