1. leht 1-st
					
				E34 automaatkasti probleem
				Postitatud: 23.01.2008 21:39 37
				Postitas bmw530td
				Probleem siis selline. et kui neutraali pealt panna D peale siis auto teeb jõnksu ja sama kui panna R peale. Nüüd viimasel ajal on hakanud auto valgusfoori all välja surema kui hoida D peal ja pidurit ja kui piduri päästad sureb auto välja. Ja vahebeal on selline probleem et kuskil 90 ümber ei suuda otsustada kumba käiguga sõita kas madalama või kürgemaga ja siis jõnksutab sõites 100 probleem kadund.
			 
			
					
				
				Postitatud: 23.01.2008 21:48 44
				Postitas H_Margus
				
			 
			
					
				Re: E34 automaatkasti probleem
				Postitatud: 24.01.2008 13:52 19
				Postitas aasakas
				bmw530td kirjutas:.. Ja vahebeal on selline probleem et kuskil 90 ümber ei suuda otsustada kumba käiguga sõita kas madalama või kürgemaga ja siis jõnksutab sõites 100 probleem kadund.
Ta ei suudagi otsustada sellepärast et vahetab 5.-le käigule kuskil 90km/h juures. Ja kui kiirus natukenegi langeb, tõusud, gaasipedaali asendi muutus jms., siis vahetabki 4.-le tagasi. Seda vahetust peaks  muidugi sujuvalt ikka tegema, mitte jõnksutama.
 
			
					
				
				Postitatud: 24.01.2008 22:32 13
				Postitas bmw530td
				
Ilus jutt seal kuid lahendust ei leidnud.
 
			
					
				
				Postitatud: 25.01.2008 20:14 29
				Postitas bmw530td
				diislijoodik kirjutas:"Kui piduri päästad, sureb auto välja" peaks viitama mootori tühikäigul töötamise probleemidele. Iseasi, kui autot veetakse enne mootori väljasuremist VÄGA jõuliselt edasi, siis võib olla hüdrosiduri blokeeringu juhtimisega jama.
mootor tuksub ilusasti
 
			
					
				
				Postitatud: 25.01.2008 21:21 03
				Postitas TD
				ei lükka käike alla.
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.01.2008 22:54 04
				Postitas bmw530td
				TD kirjutas:ei lükka käike alla.
voi bolla kui uuesti käima paqnna siis kõik normaalne jälle
 
			
					
				
				Postitatud: 26.01.2008 05:14 29
				Postitas joffe
				Kas ainult mina näen selle mõnesõnalise jutu juures üht koletut "maxiavatari" 
 
  
 
			
					
				
				Postitatud: 26.01.2008 08:54 04
				Postitas TD
				seda näevad veel kõik hetkel.
			 
			
					
				
				Postitatud: 26.01.2008 09:49 31
				Postitas Seigo
				minul andis see märku seda et kast hakkab õhtale minema,...kontrolli õli taset kastis ....igatahes räägin enda loo ära, mul oli sama jama, et ei vahetanud käike üldse, siis vahetasin õli ja filtrid käik ära ja siis sain sõita natuke aega , hakkas sama jama pihta... ja lõpuks oli nii et lõi õli välja kuskilt ja siis polnud üldse käike enam.... loobusin automaadist ja panin manuaali asemele... kõvasti lollikindlam on sõita ,kui automaadiga, mis võib igahetk alla anda ! ja niipalju võin ka öelda et automaadiga ei tasu käia raadil kiirendamas ja rallimas 

 
			
					
				
				Postitatud: 26.01.2008 09:50 16
				Postitas bmw530td
				joffe kirjutas:Kas ainult mina näen selle mõnesõnalise jutu juures üht koletut "maxiavatari" 
 
  
 
Sorry selle avatari pärast. Nüüd kõik korras. Mis puutub mõnesõnalisse juttu siis mida ma kirjutama peaks kui kõik kirjas. 
Oskab keegi öelda kelle poole peaks pöörduma selle probleemiga kes remondib neid kaste. Ja kas on üldse mõtet remontida voi osta uus vana kast mis lootuses et töötab? Palju muidu kasti remondid maksma ka läinud on umbkaudselt !!!
 
			
					
				
				Postitatud: 26.01.2008 09:58 21
				Postitas Seigo
				odavam on manuaal alla toppida kui tahad, sest remonditud kast pole enam see mis varem...
			 
			
					
				
				Postitatud: 26.01.2008 09:58 34
				Postitas Maiks
				Aga miks sa üldse arvad, et sul kast hakkab õhtale minema? Mina pakuks välja, et kõrgsurvepump ei ole enam esimeses nooruses. Minul teeb vahepeal samamoodi, et kui lülitan D või R, siis käib mootorist jõnks läbi, aga kast ise töötab siiani väga hästi.
			 
			
					
				
				Postitatud: 26.01.2008 10:26 13
				Postitas skiev
				ma loen ka probleemist selle välja et pump hakkab õhtale minema. kui tühikäigul töötab P peal keera rooli ja kui pöörded hakkavad kõikuma siis otsi viga pigem pumbast kui kastist. endal oli sama moodi hakkas 90 peal jõnksutama ja soojalt ei tahtnud hästi käima minna. ja lõpuks andis pump üldse otsad. aga kui midagi laheneb anna teada siis järgmine kord jälle targem.
			 
			
					
				
				Postitatud: 30.01.2008 22:29 25
				Postitas bmw530td
				Nii kuna nüüd eestis siis selle auto probleemiga natuke tegeldud siis. probleem et kui olla valgusfoori taga olla siis ja käik D peal tahab auto edasi minna ehk hakkab nõksutama ja kui pidur lahti lasta siis sureb välja ja kui auto külm siis probleem pole. 
 Kes võiks seda asja vaadata paari päeva jooksul. Kas seda asja saab ka arvutiga vaadata  et mis streigib.
 Aidake hädast välja
			 
			
					
				
				Postitatud: 01.02.2008 18:36 37
				Postitas bmw530td
				Probleem sai lahenduse sai tehtud test ja automaat kast korras mootor korras pumba elektroonika jumpsib ja peale pumba tihendite vahetust jäid mootri pöörded madalaks ja sai neid tõstetud natuke ja asi korras
			 
			
					
				
				Postitatud: 03.02.2008 16:18 04
				Postitas Vuumer
				bmw530td kirjutas:Probleem sai lahenduse sai tehtud test ja automaat kast korras mootor korras pumba elektroonika jumpsib ja peale pumba tihendite vahetust jäid mootri pöörded madalaks ja sai neid tõstetud natuke ja asi korras
Palju sul see nali maksma läks ja kuskohas sa lasid teha, kui saladus pole....
 
			
					
				
				Postitatud: 17.02.2008 22:21 17
				Postitas simpelboy
				mul on enda 525tds automaadiga sama jama aga siis käis kõrgsurvepumba kruttimises ja seal öeldi et ylemine osa on pees!!! sain paremaks küll kui enne aga vahetamist tahab ikkagi saada!!!
			 
			
					
				
				Postitatud: 03.07.2008 23:52 59
				Postitas bmw530td
				simpelboy kirjutas:mul on enda 525tds automaadiga sama jama aga siis käis kõrgsurvepumba kruttimises ja seal öeldi et ylemine osa on pees!!! sain paremaks küll kui enne aga vahetamist tahab ikkagi saada!!!
paremaks selle saab jaah pöörete töstmisega kuid se tuleb hiljem tasgasi ja siis pea vahetus voi terve pumba siis asi kindel kuid uus kuradima kallis