1. leht 1-st
					
				e32 730 rool raske.
				Postitatud: 12.01.2008 18:01 44
				Postitas Sass525
				Käisin proovimas ühte e32 ja kuidagi tundus et rool raske;millest võib see tulla või kujutan seda ette.Ei saa öelda ,et väänasin nüüd kõigest väest kuid võrreldes  2002 a Toyotaga millega sõidan oli tunduvalt raskem.
Mis võib olla probleemiks või siis kus viga otsida.Olen omanud e34 kuid ei meenu ,et see nii raske oleks olnud.
			 
			
					
				
				Postitatud: 12.01.2008 22:17 25
				Postitas Provokaator
				e32 on kahte tüüpi roolivõimedussüsteeme. Levinum variant on see nn raskem, kus võimendus ei ole sõltuv liikumise kiirusest ja võimendus, mis on sõltuv kiirusest. Viimane on väikestel kiirustel suurema võimendusega, st kergem.
			 
			
					
				
				Postitatud: 13.01.2008 00:46 41
				Postitas Sass525
				OK.seega pole nagu vaja nii muretseda ,et midagi hullusti.
Kas muidu sellisel masinal sama süsteem nagu e34 et latt selline lagunev osa.Mitte kõigil kuid paljudel juhtudel.
			 
			
					
				
				Postitatud: 13.01.2008 00:56 40
				Postitas Provokaator
				e32 ei ole latiga võimendus. Eriti pole kõrva jäänud, et laguneks.
			 
			
					
				
				Postitatud: 13.01.2008 01:19 44
				Postitas M4rt
				Esiteks e34 ei ole latti, teiseks härra Provokaator, kui tüüpvigadest midagi ei tea ei maksa kohe suud lahti teha
			 
			
					
				
				Postitatud: 13.01.2008 12:31 32
				Postitas Sass525
				Kas sina M4rt tead?
			 
			
					
				
				Postitatud: 13.01.2008 21:55 25
				Postitas M4rt
				Tean küll jah.
			 
			
					
				
				Postitatud: 14.01.2008 12:01 21
				Postitas Suur
				Variant, et roolikarbis on kõva lõtk sees olnud ja on nii palju peale keeratud, et keskosa on raskeks läinud. Variant 2, roolivõimu pump läbi ja ei anna piisavalt rõhku. See peaks ka korralikult undama. Muidugi on ka võimalus, et on tehtud mingisuguseid "ratse".
			 
			
					
				
				Postitatud: 14.01.2008 19:40 26
				Postitas Provokaator
				ohoh 

  ma nagu toetusin kogemustale. Kui kellelgi on enam kogemusi, siis see koht ongi selleks, et teadmisi jagada. Kohe tuututama.
 
			
					
				
				Postitatud: 14.01.2008 20:29 00
				Postitas arnie
				M4rt kirjutas:Esiteks e34 ei ole latti, teiseks härra Provokaator, kui tüüpvigadest midagi ei tea ei maksa kohe suud lahti teha
Provokaator kirjutas:ohoh 

  ma nagu toetusin kogemustale. Kui kellelgi on enam kogemusi, siis see koht ongi selleks, et teadmisi jagada. Kohe tuututama.
 
Olen ka juba pikemat aega e32 omanik ja ei tule küll midagi erilist ette mis just e32 rohkem laguneks kui teistel propelleritega mudelitel. Äkki M4rt oskad midagi konkreetsmat ära mainida, tean siis enda autol ka üle vaadata!
 
			
					
				
				Postitatud: 15.01.2008 15:46 46
				Postitas London
				oman ise e32te 730 ja nendel on tõesti rool üsnagi raske,aga sellega harjub ilusti ära..e32el on nagu vanadel ladadel mingi sugune tiguajamiga roolivõimendi,selline junn on lati asemel:P
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.01.2008 15:49 01
				Postitas Sten
				Minul samuti E32 ja roolis loks sees st. rooli karbis,  lõtk ei ole küll midagi hullu kuid suvel pisut laiema rehviga kulgedes  hakkab rööpaid korjama ja see häirib ja sellest ka küsimus ( kui ei lähe korralikult teemase siis vabandan )  Et kas keegi on kursis kas ja kui üldse siis kus müüakse rooli karbile rem. komplekti ?  
Sest uut ei kiirustaks kohe  ostma ja ma arvan et kasutatud korralikku on keeruline kui mitte võimatu leida.
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.01.2008 19:51 27
				Postitas bemm730
				Minu e32 ka rooli lõtk sees kui suvel laijad veljed all on, huvitav rool on küll kerge 

 
			
					
				
				Postitatud: 15.01.2008 20:17 29
				Postitas Genne
				Lisan, et roolikarbil lõtku vähemaks keerates hakkab just vasakule-paremale lõppasendite poole raskemaks pooma.
 
 Kui rooli keerates on ainult vahepeal raske, siis üks võimalusest on esimesed amordi laagrid (tavaliselt kaasneb sellele omane heli).
 Aga muidu tavaline E32 roolivõim loodud suht raske (omalajal arvatavasti parim 

  ).
 
			
					
				
				Postitatud: 16.01.2008 10:45 13
				Postitas Tarvo
				Maanteesõidul võiks tavaline karp (ilma servotronicuta) olla veelgi raskem minu meelest. Kuidagi liiga kerge tundub ja muidugi tugeva tuule puhul ei pääse pidevast suunakorrigeerimisest täna lõtkule. Aga eks siin annab pikk kere ka kindlasti mängima. Ise kogun vaikselt uue karbi raha igatahes:)
			 
			
					
				
				Postitatud: 16.01.2008 11:16 43
				Postitas AARE540
				Pikk kere/ teljevahe on maanteesõidul just eeliseks ju.
			 
			
					
				
				Postitatud: 16.01.2008 12:31 37
				Postitas Tarmo
				M4rt kirjutas:Tean küll jah.
Sellisest vastusest on ju palju abi.
Milleks salatseda?
Kui tead midagi mida teised ei tea , siis võiks ju teisetga ka seda jagada 
 
 
Aru ma ei saa sellistest vastustest.
 
			
					
				
				Postitatud: 16.01.2008 12:35 13
				Postitas Sass525
				Seda sama mõtlesin mina ka.
			 
			
					
				
				Postitatud: 16.01.2008 15:13 35
				Postitas Tarvo
				AARE530 kirjutas:Pikk kere/ teljevahe on maanteesõidul just eeliseks ju.
Selles mõttes, et auto küljepind on ju suurem, kuhu tugeval küljetuulel mõjuda ja mis omakorda siis sõidumõnu maha võtab. Sellele aitab lõtkuga roolikarp kenasti kaasa.
 
			
					
				
				Postitatud: 16.01.2008 15:51 09
				Postitas V2ike_Suur
				Tarvo kirjutas:AARE530 kirjutas:Pikk kere/ teljevahe on maanteesõidul just eeliseks ju.
Selles mõttes, et auto küljepind on ju suurem, kuhu tugeval küljetuulel mõjuda ja mis omakorda siis sõidumõnu maha võtab. Sellele aitab lõtkuga roolikarp kenasti kaasa.
 
Küljepinna/massi suhe on ju päris hea. Maanteel on suure sõiduautoga igal juhul parem sõita kui väiksega. Ja tagaveolisega parem kui esiveolisega.
Küljepinna mõju tuleb tõsiselt esile kaubikute jms juures.
 
			
					
				
				Postitatud: 12.02.2008 17:02 55
				Postitas tammekas
				aga teemasse siia tagasi veel, kus saab soodsalt korralikku roolikarpi ?