1. leht 1-st

E30 2.3 silindri läbimõõt

Postitatud: 25.12.2007 21:52 42
Postitas Harri_K
ja 2.0?

Postitatud: 25.12.2007 21:58 02
Postitas qpi
2.0 on 80mm, 2.3 kohta jään hetkel võlgu aga arvatavasti 82+

Postitatud: 25.12.2007 22:01 22
Postitas MairoG
M20b20 mõlemad variandid ( nii 92 ja 95 kw) on 80 mm-se läbimõõduga silindrid.

M20B23 on samuti 80 mm

M20B25 mõlemad variandid ( 125 ja 126 kw) on 84 mm-se läbimõõduga silndrid

M20B27 on samuti 84 mm-se läbimõõduga silinder.

Postitatud: 25.12.2007 22:07 47
Postitas Harri_K
ehk siis 2.3 ja 2.0 on mõlemad 80mm?
mille järgi kindlaks teha kumb mootor on?

kuna sai osta ilma plokikaaneta mootor ja läbimõõt on 80 mm
müüja sõnul on tegemist 2.3 mootoriga
jagaja on tal külje peal sisselaske kollektori all...

Postitatud: 25.12.2007 22:25 34
Postitas MairoG
Mootori all otsas, juhipool, ehk vasakul pool, samas koas kuhu karteri ääred mootorikülge kinnituvad. on mootoriblokile

2.0 mootoril :arrow:
pressitud numbrid 20 6K (katalüsaatoriga variant 95 kw) 20 6E (katalüsaatorite variant 92 kw )

2.3 mootoril on seal 23 6E


osadel on see märgistus kirjas genekast allpool bloki ja karteri kohtumis paigas.

Osadel on see eespool õlivarda juures, kuid samuti bloki ja karteri kohtumis paigas :lol:


Tunned selle koha kohe ära, kuna see üpris suur ise asi kas välja loed, kuna osadel roostes....



See et jagaja seal asub, tähendab, et tegu on tõesti kas 2.3-ga või vanatüübi 2.0-ga ( 92 kw)

Postitatud: 25.12.2007 22:29 09
Postitas Harri_K
kohe lähen uurima :cool:

Postitatud: 25.12.2007 23:21 20
Postitas Harri_K
hetkel ei leidnud, proovib homme uuesti :)
idee järgi peaks ikkagi 2.3-le 2.0 plokikaas peale minema?

Postitatud: 25.12.2007 23:24 34
Postitas MairoG
jah,

minul ka olemas 2.0 mootor kodus millel omakorda 2.3 pea ja 2.5 sisselase :D

Postitatud: 25.12.2007 23:49 48
Postitas Harri_K
MairoG kirjutas:jah,

minul ka olemas 2.0 mootor kodus millel omakorda 2.3 pea ja 2.5 sisselase :D
toimib vähe teravamalt? :P
panengi siis hoopis 2.3 pea vaatab mis häält teeb :P

Postitatud: 26.12.2007 00:02 40
Postitas cobra
aga kuidas saab aru, kas tegemist on 325e mootoriga?

Postitatud: 26.12.2007 00:31 36
Postitas MairoG
Ei, vahet nagu erilist pole, no kui siis vaid sellepoolest et 2.3-l on kangem nukk.



To Cobra:

Selle tunned samamoodi ära nagu ennem kirjutasin 2.0 ja 2.3 vahet tegemise põhjal.


ja 2.7 motol on ka hulka erinev sisselaskekollektor..

samuti ka 2.0 ja 2.3 ühesugune sisselaskekolle, kuid 2.5 jälle erinev, hulka parema voolavusega.... ja 2.7 sellel väga erinev eelpool mainitutest :)

Postitatud: 26.12.2007 00:48 51
Postitas Silwer
2,5 on silindri läbimõõduga 84mm.

2,0 ja 2,3 vahe teed kindlaks kui mõõdada ära kolvikäigu. 2,3 on 76,8mm. 2,0 on 66mm.

Postitatud: 26.12.2007 16:50 55
Postitas Harri_K
Silwer kirjutas:2,5 on silindri läbimõõduga 84mm.

2,0 ja 2,3 vahe teed kindlaks kui mõõdada ära kolvikäigu. 2,3 on 76,8mm. 2,0 on 66mm.
mõõtmine tõi ka tulemuse :)
Tänud!
võib lukku panna