E30 2.3 silindri läbimõõt
E30 2.3 silindri läbimõõt
ja 2.0?
Viimati muutis Harri_K, 26.12.2007 16:51 28, muudetud 1 kord kokku.
Mootori all otsas, juhipool, ehk vasakul pool, samas koas kuhu karteri ääred mootorikülge kinnituvad. on mootoriblokile
2.0 mootoril
pressitud numbrid 20 6K (katalüsaatoriga variant 95 kw) 20 6E (katalüsaatorite variant 92 kw )
2.3 mootoril on seal 23 6E
osadel on see märgistus kirjas genekast allpool bloki ja karteri kohtumis paigas.
Osadel on see eespool õlivarda juures, kuid samuti bloki ja karteri kohtumis paigas
Tunned selle koha kohe ära, kuna see üpris suur ise asi kas välja loed, kuna osadel roostes....
See et jagaja seal asub, tähendab, et tegu on tõesti kas 2.3-ga või vanatüübi 2.0-ga ( 92 kw)
2.0 mootoril

pressitud numbrid 20 6K (katalüsaatoriga variant 95 kw) 20 6E (katalüsaatorite variant 92 kw )
2.3 mootoril on seal 23 6E
osadel on see märgistus kirjas genekast allpool bloki ja karteri kohtumis paigas.
Osadel on see eespool õlivarda juures, kuid samuti bloki ja karteri kohtumis paigas

Tunned selle koha kohe ära, kuna see üpris suur ise asi kas välja loed, kuna osadel roostes....
See et jagaja seal asub, tähendab, et tegu on tõesti kas 2.3-ga või vanatüübi 2.0-ga ( 92 kw)
Ei, vahet nagu erilist pole, no kui siis vaid sellepoolest et 2.3-l on kangem nukk.
To Cobra:
Selle tunned samamoodi ära nagu ennem kirjutasin 2.0 ja 2.3 vahet tegemise põhjal.
ja 2.7 motol on ka hulka erinev sisselaskekollektor..
samuti ka 2.0 ja 2.3 ühesugune sisselaskekolle, kuid 2.5 jälle erinev, hulka parema voolavusega.... ja 2.7 sellel väga erinev eelpool mainitutest
To Cobra:
Selle tunned samamoodi ära nagu ennem kirjutasin 2.0 ja 2.3 vahet tegemise põhjal.
ja 2.7 motol on ka hulka erinev sisselaskekollektor..
samuti ka 2.0 ja 2.3 ühesugune sisselaskekolle, kuid 2.5 jälle erinev, hulka parema voolavusega.... ja 2.7 sellel väga erinev eelpool mainitutest
