1. leht 1-st
					
				E39 tulede moodul
				Postitatud: 13.11.2007 13:25 54
				Postitas Gristo
				Küsimus siis selles et arvatavasti tulede moodul on omadega läbi, parem kaugtuli jäi põlema ning nüüd avastasin et nii park,kui udu ja tagatuled ka õrnalt vilguvad(alguses arvasin et geneka tablett, kuid kuna mul salongis tuled ei vilgu siis ei pidavat geneka viga olema) Lisaks veel viskab iga käivitusega veateadet,et 1 piduri tuli ei põle, kuigi põleb.
Kuna olen Pärnus ja Tallinna ei satu väga, siis ei saa ka kuskile targemate juurde minna selle probleemiga ja masinat on vaja kasutada igapäev,kuna teen tööd sellega. Pärnus pole inimest kes remondiks seda, samuti ei hakkama UM-s välja käima seda pea 5000.- uue juppi jaoks.
Küsida tahan seda et kui ma nüüd ostan endale kasvõi Sauelt lammarist kasutatud mooduli siis kas võib tekkida probleeme eri aastaarvude ja eri varustusega mudelite suhtes. Või ei oma see vahet? Masinaks on mul e39 2,5tds 97a.
Ja kas see et mul need teised tuled vilguvad võib olla põhjustatud ka sellest samast moodulist 

 
			
					
				
				Postitatud: 14.11.2007 12:35 48
				Postitas Gristo
				teab keegi infot jagada 
 
  
 
			
					
				
				Postitatud: 14.11.2007 19:13 17
				Postitas DiaLAB
				Kui teise auto LCM'i kasutada, siis VIN kood on ju vale ja ka läbisõit.
1500.- EEK on remont meie juures.
			 
			
					
				
				Postitatud: 14.11.2007 21:41 05
				Postitas Tinavile
				DiaLAB kirjutas:Kui teise auto LCM'i kasutada, siis VIN kood on ju vale ja ka läbisõit.
1500.- EEK on remont meie juures.
Mis see VIN ja läbisõit LCM-i puutuvad ? Ole nüüd. 

 
			
					
				
				Postitatud: 14.11.2007 23:19 58
				Postitas priitv8
				Tinavile kirjutas:DiaLAB kirjutas:Kui teise auto LCM'i kasutada, siis VIN kood on ju vale ja ka läbisõit.
1500.- EEK on remont meie juures.
Mis see VIN ja läbisõit LCM-i puutuvad ? Ole nüüd. 

 
Seal hoitakse mõlema duplikaati.
 
			
					
				
				Postitatud: 14.11.2007 23:25 06
				Postitas DiaLAB
				Ma ju poleks niisama seda ütlend, nii öelda "suusoojaks". Kui eriti kursis pole, siis sõna ei võta 

 
			
					
				
				Postitatud: 15.11.2007 11:04 23
				Postitas tramtram
				aga kuidas siis asendatakse vigaseid LCM'e ja teisi jubinaid kus samuti hoitakse VIN ja läbisõidu duplikaati ja mida remontida enam ei ole võimalik?
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.11.2007 11:09 28
				Postitas patrik
				uutega, mis automaatselt andmed salvestavad.
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.11.2007 11:15 21
				Postitas patrik
				samas tuleb ka arvestada, et kui oled ostnud auto, mis liigitatakse kõrg-keskklassi alla ja mis uuena maksis pea mill, siis ostes temale varuosi, maksavad need rohkem kui mõne madalama ja odavama klassi autol. samuti sisaldavad need rohkem elektroonikat kui odavamad autod.
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.11.2007 11:33 24
				Postitas DiaLAB
				Tänapäeval on enamus LCM'is kasutavaid protsessoreid (Motorola) võimalik kopeerida ehk teha vanast sw 1:1 koopia. Seega kui raud on rikutud on alati võimalik sw vajalik osa vahetada.
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.11.2007 11:59 40
				Postitas Gristo
				DiaLAB kirjutas:Kui teise auto LCM'i kasutada, siis VIN kood on ju vale ja ka läbisõit.
1500.- EEK on remont meie juures.
Jama on selles et see rem. on sul Tartus, ise olen Pärnus ja masinat on igapäevaselt vaja. Selle mooduli sinna saatmine, remont ja tagasisaatmine, pakun et mingi nädal läheb ära,niikaua aga masin seisab ja pole millegiga tööd teha. Sellepärast uuringi et kas on võimalik kasutada teise masina küljest võetud plokki. Sauelt saaks teise ploki 750.- ja nad annavad mingi garantii ka sellele. 
Ühesõnaga mis siis saab kui asendada see plokk teise masina omaga, kas kõik seadmed töötavad endiselt edasi? Mis see tesise masina VIN kood seal muudab?
 
			
					
				
				Postitatud: 15.11.2007 12:10 27
				Postitas priitv8
				Kõik töötab, aga armatuuris läbisõidu kõrval põleb nn. "manipulatsioonitäpp".
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.11.2007 12:25 43
				Postitas Gristo
				Ok, aga küsin veelkord üle et kas see nn. tulede vilkumine ja piduritule veateade võib olla tingitud sellest samast moodulist?
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.11.2007 13:18 37
				Postitas tramtram
				priitv8 kirjutas:Kõik töötab, aga armatuuris läbisõidu kõrval põleb nn. "manipulatsioonitäpp".
ja kui hiljem vahetada see asendusjupp uue vastu, kas siis on juba midagi totaalselt sassis, et vahepeal teise masina kasutatud jupp seal oli?
 
			
					
				
				Postitatud: 16.11.2007 17:33 20
				Postitas Rax
				mina käisin UM-is oma e39-le päevatuld panemas (et siis pole vaja seda lülitit näppida vaid tuled süttivad automaatselt) ja sain teada, et kuna minu autol on seesamune moodul vahetatud teise auto mooduliga siis UM seda automaatselt põlema panna ei saa ja muidugi nendepoolne lahendus, et osta uus moodul ja siis saab tööle...
			 
			
					
				
				Postitatud: 16.11.2007 21:04 04
				Postitas tramtram
				Rax kirjutas:mina käisin UM-is oma e39-le päevatuld panemas (et siis pole vaja seda lülitit näppida vaid tuled süttivad automaatselt) ja sain teada, et kuna minu autol on seesamune moodul vahetatud teise auto mooduliga siis UM seda automaatselt põlema panna ei saa ja muidugi nendepoolne lahendus, et osta uus moodul ja siis saab tööle...
vot ma ei saagi nüüd enam aru, kas selline suhtumine on lihtsalt mingi müüginipp, või ongi nii, et juppe vahetada saab vaid puhaste toorikutega?
 
			
					
				
				Postitatud: 16.11.2007 22:16 23
				Postitas priitv8
				tramtram kirjutas:vot ma ei saagi nüüd enam aru, kas selline suhtumine on lihtsalt mingi müüginipp, või ongi nii, et juppe vahetada saab vaid puhaste toorikutega?
Esinduse tehnigaga saab kodeerida ainult "süütuid" plokke! Ja see pole esinduse süü. BMW AG annab sellised töövahendid ette.
 
			
					
				
				Postitatud: 16.11.2007 22:20 29
				Postitas aise
				priitv8 kirjutas:tramtram kirjutas:vot ma ei saagi nüüd enam aru, kas selline suhtumine on lihtsalt mingi müüginipp, või ongi nii, et juppe vahetada saab vaid puhaste toorikutega?
Esinduse tehnigaga saab kodeerida ainult "süütuid" plokke! Ja see pole esinduse süü. BMW AG annab sellised töövahendid ette.
 
mul oli autol see täpp kui ta sain, esinduses käisin diagnostikas ja selgus, et see moodul on vahetatud (selle kohta on ajus veateade ka siis), palusin siis kodeerida aga diagnostika tegija arvas, et see ei lähe läbi. aga proovis ning täpp kadus. ju siis oli süütu, vahetatud aga kodeerimatta.
 
			
					
				
				Postitatud: 16.11.2007 22:27 35
				Postitas priitv8
				Kes täpselt teada tahab, kuidas see käib, siis siit saab lugeda. Lk 44
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/ ... verino.pdf 
			
					
				
				Postitatud: 06.03.2008 22:53 06
				Postitas zaruljom
				mida see mooduli remont endast kujutab?

 Niisiis...? kuidas remonditakse 
