1. leht 1-st

e30 ümber ehitusega seoses paar lihtsat küsimust....

Postitatud: 07.10.2007 19:12 24
Postitas kenwood1
Kas keegi kunagi kokku puutunud sellise variandiga, et E30 kerele vahele tõsta e32 ala 3,0 r6 või 3,5 r6 ?
ja siis minu kahtlus jääbki selliseks et ennem kui soetan e30 oleks tarvis teada et kas kapoti all oleva ruumiga on ka erinevusi või on kered ikkagi standardsed näiteks 1,6 e30 kere on kapoti alt sama mahukas kui näiteks ala 325 e30.
Või on kellelgi koguni infot, et kohe öelda et need mootorid ei sobi sinna absoluutselt et näiteks ala m50 tüüpi 2,5 oleks hulka kergem vahele aretada...
Plaan on igaljuhul tõsine, et ehitada üks jube relv valmis nii, et kui küsisin miskit ebatäpselt ja valesti alati saan parandada oma vigu ja uuesti kysida kui miski aru saamatu. tänud.

Postitatud: 07.10.2007 19:45 15
Postitas Cert85

Postitatud: 07.10.2007 20:29 47
Postitas M4rt
155kw tonnise kere peale ei ole eriti jube relv

Postitatud: 07.10.2007 21:57 59
Postitas kenwood1
idee järgi saab sinna ka kunagi mootorile täiustusi teha ehk lisada mingi selline turbo mis kohe seda lõhki ei puhu , plokikat lihvida jne jne ;)

Postitatud: 08.10.2007 11:41 13
Postitas Kristjan_K
M4rt kirjutas:155kw tonnise kere peale ei ole eriti jube relv
1.3 tonnise compacti tõmbas see ülivõimas 103kW küll üle nipli, see 155kW tonnise kere kohta võib siis ju eriti jube olla.

Postitatud: 08.10.2007 13:00 47
Postitas raimo_r
mootor autot ikka üle nipli ei keera, juht aga küll.

teema algatajal soovitaks natuke internetis ringi tuhnida. kui ikka sellist infot netist ise üles ei leia, siis tundub surnult sündinud projekt olevat.

m50 tüüpi mootoreid ongi hulka lihtsam vahele panna, pooled lahendused on bolt-on. ülelaadimisega saab sealt ka päris häid tulemusi. 500 jõuga kõlbab juba poes piima järgi käia küll :D

Postitatud: 08.10.2007 18:00 19
Postitas kenwood1
leidsin netist tänu foorumile ja teemadele päris palju eri lahendeid mida keegi kasutanud.
Mingit 100% lubadust ei anna projekti kohta , aga mingit rämedat tuuning relva plaanis teha ei ole , väliselt jääb enam vähem orig välimus, muutub vaid vedrustus ja mõistagi mootor :D
Hetkel oleks võimalus kasutada 320 e30 kere ja kui väga suuri jamasid ei teki siis oleks lootust asi valmis saada kunagi:) eks näis mis targad räägivad ja soovitavad ning eelkõige on hetkel veel asi kinni finantsis kuna tean, sellise asja ehitamine kõige odavam ei tule:S