1. leht 1-st
325 M50 probleem
Postitatud: 12.09.2007 21:32 13
Postitas Margo_325
Nimelt selline probleem, et auto sureb vahest lambist ära. Sõidu ajal ära ei sure, aga tavaliselt ilmneb probleem siis, kui auto seisma jätta, poes vms ära käia ja siis käivitada. Auto läheb käima, hakkan käiku sisse panema ja auto sureb välja. Käima enam ei lähe, ainult lubab iga võtmekeeramise ajal, nagu tahaks minna, aga siis ikka ei. Paar korda keerates lööb vist juba tule sumpasse, sest seal hakkab paukuma. Siis peab ootama. Kõige vähem olen 5min oodanud, kõige rohkem olen 3 tundi oodanud. Siis läheb käima. Teeb nii ainult sooja mootoriga. Külmalt võttes käib väga hästi. Väga tihti seda ei tee...nädalas paar korda vbolla. Imelik on ka see, et kui auto töötab, siis väga hästi ja mingit probleemi nagu polekski. Äkki keegi tark oskab midagi huvitavat öelda selle kohta.
Diagnostikasse pole aega minna...samas imelik ka töötava autoga minna ja öelda, et ei käivitu

Postitatud: 12.09.2007 21:54 40
Postitas AARE540
Miskipärast läks mõte bensufiltri peale esimese hooga

Postitatud: 14.09.2007 11:46 29
Postitas hollow
kontrolli aju kopsikut... äkki ujub sul seal asi... lihtsalt mõte
Postitatud: 15.09.2007 21:44 50
Postitas Margo_325
Käisin nüüd viimases hädas ikkagi Laki Diagnostikas ära ja öeldi, et küttepump. Diagnostik lõi rusikaga paar laksu ja töötas jälle
Vahetasin pumba ära ja praegu pole enam jama olnud.
Kuna nüüd see viga kadunud, ei suuda ma ikkagi seletada, miks ta mul nagu turboauto käitub...alguses on minek suht kehva ja siis kuskil 3500 peal hakkab väga järsku rebima. Enne seda käib halvemini edasi kui M43B18. Koha peal järsku gaasi vajutades kostub kapoti alt ainult ilge õhu imemine, nagu lämbuks ja siis läheb pöördesse. Ise kahtlustan, et kõik silindrid ei tööta alguses nii, nagu peaks. Tühikäik on ühtlane, vahest ristmikul hakkab tahhokas mõned sekundid 1000-600 vahele käima ja siis tõmbab normaalseks. Lambdasid vahetasin ja proovisin siis (mõlemad olid siiski kasutatud), ei aidanud see ka.
Üks variant muidugi, et mootor hõre juba, aga siis vast oleks minek ühtlaselt halvem, aga ta just mingi hetk kuskil 3500 kandis hüppab kiirendades paremini edasi.
Huvitav, kas diagnostikas uuritakse vaid elektroonilist poolt või vaatavad nad selle mehhaanilise poole ka üle? (silindrite surved, klappide töö jne)
Postitatud: 16.09.2007 00:13 27
Postitas redline
kõik vaakumvoolikud ilusasti küljes igal pool?
