1. leht 4-st
					
				M73 remont, BMW 750 iLa 1995
				Postitatud: 27.07.2007 23:09 02
				Postitas IPSU
				M73 mootori remont
			 
			
					
				
				Postitatud: 28.07.2007 09:44 27
				Postitas valuvelg
				kui sul silindris survet pole siis kaaned maha! tegema peab mõlemad kaaned korraga.
			 
			
					
				
				Postitatud: 28.07.2007 11:15 36
				Postitas IPSU
				valuvelg kirjutas:kui sul silindris survet pole siis kaaned maha! tegema peab mõlemad kaaned korraga.
nii aga mis seal viga võib olla , loomulikult kui teha siis 2 korraga 
 
 
kas on kellelgi oma mõtteid sellest???
 
			
					
				
				Postitatud: 28.07.2007 19:07 58
				Postitas valuvelg
				klapp kõver, kolb katki. kuidas tal survet möödeti? keera klapikambri kaas maha ja vaata mis seal all toimub.
			 
			
					
				
				Postitatud: 29.07.2007 10:54 43
				Postitas IPSU
				valuvelg kirjutas:klapp kõver, kolb katki. kuidas tal survet möödeti? keera klapikambri kaas maha ja vaata mis seal all toimub.
kui kolb katki siis vist karteris käiks siuke möll et loobiks õli välja 
peab vast hakkama lahti kakkuma mootorit
 
			
					
				
				Postitatud: 29.07.2007 12:52 07
				Postitas valuvelg
				kuidas sul survet mõõdeti? keerati ikka küünal maha?
			 
			
					
				
				Postitatud: 29.07.2007 13:53 39
				Postitas IPSU
				valuvelg kirjutas:kuidas sul survet mõõdeti? keerati ikka küünal maha?
algul diagnostika ja siis keerati küünlad maha UMis
ja öeldi et 0
 
			
					
				
				Postitatud: 29.07.2007 22:24 14
				Postitas valuvelg
				nu kui küünal maha keerati ja 0 öeldi siis kaas maha.
			 
			
					
				
				Postitatud: 29.07.2007 23:12 28
				Postitas IPSU
				valuvelg kirjutas:nu kui küünal maha keerati ja 0 öeldi siis kaas maha.
peab hakkama jah lammutama 
kas keegi teab kui keeruline see võib olla
kas tööle hakkab  pärast?
 
			
					
				
				Postitatud: 30.07.2007 00:05 30
				Postitas M4rt
				Kui ise seda lammutama hakkad siis tõenäoliselt ta sul enam häält ei tee, vii kuskile töökotta
			 
			
					
				
				Postitatud: 30.07.2007 00:08 02
				Postitas IPSU
				M4rt kirjutas:Kui ise seda lammutama hakkad siis tõenäoliselt ta sul enam häält ei tee, vii kuskile töökotta
miks sa seda arvad????
 
			
					
				
				Postitatud: 30.07.2007 07:55 01
				Postitas M4rt
				Su eelneva jutu põhjal
			 
			
					
				
				Postitatud: 30.07.2007 19:43 08
				Postitas valuvelg
				seal vist nuka rakist ka vaja?
			 
			
					
				
				Postitatud: 30.07.2007 21:08 38
				Postitas IPSU
				valuvelg kirjutas:seal vist nuka rakist ka vaja?
räägid äkki täpsemalt???
 
			
					
				
				Postitatud: 30.07.2007 21:11 01
				Postitas IPSU
				M4rt kirjutas:Su eelneva jutu põhjal
kas mu jutt tundus nii kahtlane ma tahaks lihtsalt teiste arvamust teada sellest ette võtmisest 
ummi ütles et rihmade vahetamine on kah võimatu 750 aga 6 h läks ja vahetatud nad olid
eriti ei usalda kedagi oma auto kallale aga vist seekord peab lubama mõne proffi sinna kapotti alla 
 
 
 
			
					
				
				Postitatud: 30.07.2007 21:52 15
				Postitas prelude20
				kas see parem kui ostad terve hunniku tööriistu. juppe, jne. ja töökojast saab ka garantii kaubelda tööle.
			 
			
					
				
				Postitatud: 30.07.2007 22:18 17
				Postitas Roland325
				5.0 mootorit mina küll ise näppima ei hakkaks, eriti veel, kui pole mootoritega sina peal! Lihtsal r4 mootoril võib jah pulli pärast ise juppe vahetada aga v12   

 
			
					
				
				Postitatud: 30.07.2007 22:38 27
				Postitas IPSU
				nu sina peal ma ikka olen mootoritega küll neid lammutanud kül v mootoreid ja rida mootoreid 
ma saan homme natuke infot remondi meeste käest kes on seda mootorit lammutanud mul tööriistade kohapealt terve remondi töökoda seljataga lihtsalt asi on selles et tahaks ise proovida v12  teha kui ei õnnestu saan ainult ennast süüdistada  

 ma ei ole veel midagi lahti võtnud
aga kas keegi pakuks odavat head lukseppa kes tahaks kaaned mu autol lahti võtta???
 
			
					
				
				Postitatud: 31.07.2007 00:14 20
				Postitas priitv8
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 31.07.2007 00:20 50
				Postitas IPSU
				
super ometi see mida ma otsisin, kuigi mul on e38 Bmw 750 iLa 5,4 mootoriga on abi sellestki
AITÄH
 
			
					
				
				Postitatud: 31.07.2007 07:31 22
				Postitas M4rt
				IPSU kirjutas:M4rt kirjutas:Su eelneva jutu põhjal
kas mu jutt tundus nii kahtlane ma tahaks lihtsalt teiste arvamust teada sellest ette võtmisest 
ummi ütles et rihmade vahetamine on kah võimatu 750 aga 6 h läks ja vahetatud nad olid
eriti ei usalda kedagi oma auto kallale aga vist seekord peab lubama mõne proffi sinna kapotti alla 
 
 
 
No kui sa seal rihmasid 6 tundi vahetasid julgen küll kahelda ,et mootoritest midagi jagad. Ära hakka ise mässama, vii töökotta ja lase ära teha on kõigil lihtsam
 
			
					
				
				Postitatud: 31.07.2007 07:53 18
				Postitas IPSU
				M4rt kirjutas:IPSU kirjutas:M4rt kirjutas:Su eelneva jutu põhjal
kas mu jutt tundus nii kahtlane ma tahaks lihtsalt teiste arvamust teada sellest ette võtmisest 
ummi ütles et rihmade vahetamine on kah võimatu 750 aga 6 h läks ja vahetatud nad olid
eriti ei usalda kedagi oma auto kallale aga vist seekord peab lubama mõne proffi sinna kapotti alla 
 
 
 
No kui sa seal rihmasid 6 tundi vahetasid julgen küll kahelda ,et mootoritest midagi jagad. Ära hakka ise mässama, vii töökotta ja lase ära teha on kõigil lihtsam
 
nüüd juba kiuste hakkaks ise tegema  

 
			
					
				
				Postitatud: 31.07.2007 08:03 46
				Postitas M4rt
				Aga tee siis pilte ja värke kah, on huvitav jälgida
			 
			
					
				
				Postitatud: 31.07.2007 10:17 34
				Postitas prelude20
				edu siis sulle lammutamisel. jaga meiega ka siis mis karul kõhus on. vaikselt rahulikult tehes küll õnnestub.
			 
			
					
				
				Postitatud: 31.07.2007 20:42 41
				Postitas IPSU
				prelude20 kirjutas:edu siis sulle lammutamisel. jaga meiega ka siis mis karul kõhus on. vaikselt rahulikult tehes küll õnnestub.
nu pilte peaks ikka tegema selles asi ongi et endal mul aega on ainult et 2 venda on tagasi lükand ei taha vastutust et ikka v12 no **** mootor on mootor  täna rääkisin ühe remondimehega kes mu naabri 750 mootorit tegi ta on siiamaani ainuke kes võtaks mu auto tegemisse ta küll ütles et keerulin kuid noh kui teised hakkama saavad siis see ju ei ole võimatu. ma panen pildid oma kodukale ülesse vaikselt kui alustan remondiga siis näete kah mis koletisel viga 

 
			
					
				
				Postitatud: 31.07.2007 21:42 36
				Postitas prelude20
				üks asi on tegemine aga teine vastutus. midagi käkid siis vastutad ja maksad. sellesuhtes mõisame neid. ise teed nagu heaks arvad. ma tavaliselt teen märkmeid et kus kudas ja mis moodi paikneb.  

  tavaliselt kui teen siis üksi sests iis pole riski et midagi lahti jääb jne. omal halvad kogemused kamba tööst 

 
			
					
				
				Postitatud: 31.07.2007 21:52 31
				Postitas PeeterA
				Soovitan enne lammutamist uurida BMW remondiinfo baasi. Netis vabalt saadaval. Seal muidu kõik protseduurid step by step ära toodud. Lisaks kinnikeeramise jõumomendid.
			 
			
					
				
				Postitatud: 31.07.2007 21:56 25
				Postitas IPSU
				PeeterA kirjutas:Soovitan enne lammutamist uurida BMW remondiinfo baasi. Netis vabalt saadaval. Seal muidu kõik protseduurid step by step ära toodud. Lisaks kinnikeeramise jõumomendid.
äkki oled nii hea ja aitad mind selle neti leheküljega??? 

 
			
					
				
				Postitatud: 31.07.2007 22:04 17
				Postitas priitv8
				M70 on siin, M73 oma ei ole sel kujul enam olemas.
http://wuffer.net/MyFiles/M70.pdf 
			
					
				
				Postitatud: 31.07.2007 22:11 11
				Postitas IPSU
				
kas m73 oma üldse on kellelgi???