1. leht 1-st

E39 525 2002 aasta voolukadu umbes 4-5 h

Postitatud: 29.06.2007 09:35 40
Postitas Günther
Et siis sõbral on selline probleem ja ma tahaks teda aidata.

Auto on 2002 aasta. Peal on kõik võimalikud lisad (navi, cd-box ja muud möllud värgid). See hakkas pihta nii, et ta tuli 12:00 tööle ja kella 15:00 oli autol aku kutu. Ja nii mitu päeva järjest. Siis öösel auto seisis kodus ja ikka autol aku hommikuks nii kutu 8 volti oli sees. Panin peale teise asendusaku proovimiseks kas on aku viga- ei sama viga. Midagi sööb jõhkralt voolu. Äkki keegi teab ja oskab aidata :? Aku on muideks 90 Ah midagi. Aku peaks olema tutikas BMW originaal. Ja muideks jõhker säde on ka vahel :?

Postitatud: 29.06.2007 09:52 19
Postitas aise
siil :roll: kui süüde välja keerata siis proovigu kuulata, kas salongivent jääb tööle, kui jah siis asi selge, jalad selga ja UM´st 1200,- eest saab uue.

Postitatud: 29.06.2007 09:55 22
Postitas Günther
uurin ;)

Postitatud: 29.06.2007 09:56 39
Postitas Indrek_M
Enamasti isepaigaldatud alarmi viga.

Postitatud: 29.06.2007 10:34 53
Postitas Günther
muideks laadimine on 13.8 kõigest. Kas siis tal on peal 13 tablett ?
Kui kõik tuled, aknasoojendused makid, täistuled udukad jms kamm sisse lükata siis on laadimine kõigest 12,9. See ka ju vähe.

Postitatud: 29.06.2007 10:42 57
Postitas Andrez
Kui aku julmalt tühi on siis ongi alguses laadimis vool veidi madalam kui tavaliselt. Kui aku juba normaalselt täis on siis peaksid numbrid veidi paremaks minema. Soovitaks aku + juhtme ja aku + terminali vahele apermeetri panna ja siis ükshaaval kaitsmeid välja kiskuma hakata - kui näit langeb oled tõenäolise süüdlase üles leidnud (samas arvesta sellega et e39 on üsna elektroonikat täis ja peale auto lukustamist/uste sulgemist võib minna ca 15 minutit kui kõik tarbijad tagant ära kukuvad). Olen näinud ka juhust kus generaatori üks diood oli kergelt lühises ja tiris aku tühjaks, sellisel juhul oli muidugi sümptomiks soe generaator (külma mootoriga).

Postitatud: 29.06.2007 11:11 41
Postitas Günther
Andrez kirjutas:Kui aku julmalt tühi on siis ongi alguses laadimis vool veidi madalam kui tavaliselt. Kui aku juba normaalselt täis on siis peaksid numbrid veidi paremaks minema. Soovitaks aku + juhtme ja aku + terminali vahele apermeetri panna ja siis ükshaaval kaitsmeid välja kiskuma hakata - kui näit langeb oled tõenäolise süüdlase üles leidnud (samas arvesta sellega et e39 on üsna elektroonikat täis ja peale auto lukustamist/uste sulgemist võib minna ca 15 minutit kui kõik tarbijad tagant ära kukuvad). Olen näinud ka juhust kus generaatori üks diood oli kergelt lühises ja tiris aku tühjaks, sellisel juhul oli muidugi sümptomiks soe generaator (külma mootoriga).

Aku on just täis laetud :?

Postitatud: 29.06.2007 13:16 58
Postitas mätas
Mõõda laadimisvool eest selle otsa pealt kust täkku antakse ja mootori vahelt ning tagant aku pealt. Kui seal erinevus siis suure tõenäosusega peitub viga ühenduskohas, kus akujuhe juhi jalge alt läbi karbi kerest välja läheb. See ühenduskoht kipub ära oksüdeeruma ja siis ilmnevad igasugu imejamad.