M60 mootori klapikambrikaante tihendite vahetusest
Postitatud: 11.06.2007 00:46 48
Sai ette võetud siis M60 mootoril klapikambrikaante tihendite vahetus, kuna 5.-8. küünal ujus õlis, 1.-4. küünal aga mitte, seega välistasin katkise karterituulutuse rõhutasandusklapi membraani.
Töö sujus hästi hetkeni, mil auto käima olin pannud. Nimelt, kui auto käima panin, siis tühikäik hakkas kohe tuntavalt lonkama. Tahhomeetrilt oli näha, et pöörded on kuidagi väga madalad - seier istus täpselt 500. peal, tavaliselt on pöörded aga selgelt üle 500. seieri järgi siis.
Kõigepealt proovisin aku klemmi viieks minutiks maha võtta ja ajule restart teha, kuid tulutult. Seejärel keerasin õhulugeja juhtme õhulugeja küljest maha ja kohe pöörded väheke tõusid ning mootor hakkas ka ühtlasemalt tööle. Hakkasin kartma juba, et õhulugeja kutu
Kuid enne tihendite vahetust töötas mootor vägagi normaalselt, seega ei uskunud, et õhulugeja jupsib.
Lõpuks tegin linnas ühe pikema sõidu, mille tulemusena hakkas mootor lõpuks täiesti normaalselt tööle jälle. Teadmiseks veel, et kogu õhuvõtusüsteemi (alates torust, mis õhulugeja küljest mootorisse läheb kuni õhufiltri kopsikuni) keerasin ka autol küljest ära, et mugavam tööd oleks teha.
Siit ka küsimus, kas pärast klapikambrikaante tihendite vahetust peabki tühikäik eelpool kirjeldatuld viisil toimima või mitte
Töö sujus hästi hetkeni, mil auto käima olin pannud. Nimelt, kui auto käima panin, siis tühikäik hakkas kohe tuntavalt lonkama. Tahhomeetrilt oli näha, et pöörded on kuidagi väga madalad - seier istus täpselt 500. peal, tavaliselt on pöörded aga selgelt üle 500. seieri järgi siis.
Kõigepealt proovisin aku klemmi viieks minutiks maha võtta ja ajule restart teha, kuid tulutult. Seejärel keerasin õhulugeja juhtme õhulugeja küljest maha ja kohe pöörded väheke tõusid ning mootor hakkas ka ühtlasemalt tööle. Hakkasin kartma juba, et õhulugeja kutu

Kuid enne tihendite vahetust töötas mootor vägagi normaalselt, seega ei uskunud, et õhulugeja jupsib.
Lõpuks tegin linnas ühe pikema sõidu, mille tulemusena hakkas mootor lõpuks täiesti normaalselt tööle jälle. Teadmiseks veel, et kogu õhuvõtusüsteemi (alates torust, mis õhulugeja küljest mootorisse läheb kuni õhufiltri kopsikuni) keerasin ka autol küljest ära, et mugavam tööd oleks teha.
Siit ka küsimus, kas pärast klapikambrikaante tihendite vahetust peabki tühikäik eelpool kirjeldatuld viisil toimima või mitte
