1. leht 1-st

E46 mootori lõgin.

Postitatud: 31.05.2007 15:30 17
Postitas Ivo81
Tere,

Olen foorumis ühtteist nüüd lugenud ja otsinud (vähemasti tean et mul e46 mudel nüüd :) ) kuid pole eriti selle kohta teemat leidnud.

Autoks 318, 2.0 105kw 2001a r4

Nimelt, vabakäigul (P, N) ja D kohapeal seistes teeb auto mootor lõginat, meenutab diiselautot.
Kui õrnalt gaasi juurde anda (nt. kuni 1200rpm) kaob ära. Või tundub nii, tegelikult muutub lõgin tihedamaks ja seda pole nii palju märgata.

Tean et sellist häält teevad autod millel klapid vajavad reguleerimist, aga kas mitte klapi regull pole mineviku teema?
Võrreldes nüüd mõne jaapanlasega või kasvõi sama mudeli 1.8 mootoriga mida sai kuulatud siis need töötavad kohapeal seistes sahinaga, samas UM müüdav 318 lõgises ka ja öeldi et normaalne rida4 puhul.

Kas see peabki sellist häält tegema?

Lisan veel niipalju et Statoilist kütust võttes on asi parem, krt seda teab miks Nestest võtsin.

Küsiks veel seda et kas sellel autol ongi õlivahetus 25k km tagant, nii mulle vähemalt väideti ja ka kompuuter näitab nii.

Tänud

Ivo

Postitatud: 31.05.2007 15:44 00
Postitas Ceed
r4 puhul ei ole lõgin normaalne.
Teiseks 318i ei ole 105kw ja 2.0L mootoriga kohe kindlasti tegemist ei ole.

Postitatud: 31.05.2007 15:52 03
Postitas Tarmo
Õlivahetus on sellel jah 25K tagant.

Ja lõgin ei tohiks väga loomulik olla.
Kindlasti teeb teistsugust häält see R4 kui R6 mootor.

Postitatud: 31.05.2007 15:52 52
Postitas Ivo81
Ceed mõtled minu autot?

Mudel 318
mootor 2.0, 105kw.
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E46

Postitatud: 01.06.2007 00:02 06
Postitas Ceed
sry siin oli nüüd küll minu möödapanek, ei teadnudki et 2001 aastal hakati ka 318 2.0 mootoriga tootma. Ennem oli ikka 1.9L mootor. Sain jälle targemaks :)