E46 mootori lõgin.
Postitatud: 31.05.2007 15:30 17
Tere,
Olen foorumis ühtteist nüüd lugenud ja otsinud (vähemasti tean et mul e46 mudel nüüd
) kuid pole eriti selle kohta teemat leidnud.
Autoks 318, 2.0 105kw 2001a r4
Nimelt, vabakäigul (P, N) ja D kohapeal seistes teeb auto mootor lõginat, meenutab diiselautot.
Kui õrnalt gaasi juurde anda (nt. kuni 1200rpm) kaob ära. Või tundub nii, tegelikult muutub lõgin tihedamaks ja seda pole nii palju märgata.
Tean et sellist häält teevad autod millel klapid vajavad reguleerimist, aga kas mitte klapi regull pole mineviku teema?
Võrreldes nüüd mõne jaapanlasega või kasvõi sama mudeli 1.8 mootoriga mida sai kuulatud siis need töötavad kohapeal seistes sahinaga, samas UM müüdav 318 lõgises ka ja öeldi et normaalne rida4 puhul.
Kas see peabki sellist häält tegema?
Lisan veel niipalju et Statoilist kütust võttes on asi parem, krt seda teab miks Nestest võtsin.
Küsiks veel seda et kas sellel autol ongi õlivahetus 25k km tagant, nii mulle vähemalt väideti ja ka kompuuter näitab nii.
Tänud
Ivo
Olen foorumis ühtteist nüüd lugenud ja otsinud (vähemasti tean et mul e46 mudel nüüd

Autoks 318, 2.0 105kw 2001a r4
Nimelt, vabakäigul (P, N) ja D kohapeal seistes teeb auto mootor lõginat, meenutab diiselautot.
Kui õrnalt gaasi juurde anda (nt. kuni 1200rpm) kaob ära. Või tundub nii, tegelikult muutub lõgin tihedamaks ja seda pole nii palju märgata.
Tean et sellist häält teevad autod millel klapid vajavad reguleerimist, aga kas mitte klapi regull pole mineviku teema?
Võrreldes nüüd mõne jaapanlasega või kasvõi sama mudeli 1.8 mootoriga mida sai kuulatud siis need töötavad kohapeal seistes sahinaga, samas UM müüdav 318 lõgises ka ja öeldi et normaalne rida4 puhul.
Kas see peabki sellist häält tegema?
Lisan veel niipalju et Statoilist kütust võttes on asi parem, krt seda teab miks Nestest võtsin.
Küsiks veel seda et kas sellel autol ongi õlivahetus 25k km tagant, nii mulle vähemalt väideti ja ka kompuuter näitab nii.
Tänud
Ivo