1. leht 1-st
					
				klõbin
				Postitatud: 28.04.2004 00:35 45
				Postitas bemarifan
				selline probleem et kui anad gaasi siis mingi 4000-5000 põõrde juures lööb klõbina sisse, aga kui hoiad samadel põõretel kaob ära  klõbin, milles võib olla probleem?
			 
			
					
				
				Postitatud: 28.04.2004 08:26 39
				Postitas truumu
				kehv kütus, vale süüde...
			 
			
					
				
				Postitatud: 29.04.2004 19:21 49
				Postitas bemarifan
				mis moodi e34l süüdet regullitakse, sõidan muidu põhiliselt favora 98 ga
			 
			
					
				
				Postitatud: 29.04.2004 20:01 50
				Postitas truumu
				ega saagi ilma proget muutmata 
 
 
mis mootor on?
milline klõbin: detonatsioon või mehhaaniline klappide klõbin?
 
			
					
				
				Postitatud: 29.04.2004 21:24 25
				Postitas bemarifan
				mootor on 95 kw 12 klapiline e34 oma, klõbin tekib põõretel 4000-5000, üpris suur, tuleb mootori ülevalt, kui alt tuleks siis arvaks et saaled, kui hoiad gaasi peal mingi 5000 peal siis kaob nagu ära, muidu klapid teevad kah omajagu häält.
			 
			
					
				
				Postitatud: 29.04.2004 22:26 37
				Postitas truumu
				lõhnab nagu kulunud nukkvõlli järgi, muidugi peaks kuulama...
netist vähe abi 
 
 
kisu klapikambri kaas maha(ühtlasi regulli ka klapid ära!) ja vaata, mis nägu nukk on 

 
			
					
				nõuanne
				Postitatud: 11.06.2004 11:05 09
				Postitas Rain
				ma arvan et sa peaksid laskma nookurid ära vahetada. Endal oli -85 a- 520-l sama värk et hakkas sellist teravat häält tegema aga mul oli see kogu aeg mitte teat. pöörete juures. Remondis selgus et 3-4 nookurit olid nii kulunud et ei aidanud seal enam treimine ka. Pärast vahetust töötab väga vaikselt. Mingit klõbinat küll ei ole. Rain
			 
			
					
				
				Postitatud: 11.06.2004 12:13 41
				Postitas priitv8
				See pööretevahemik on kahtlane. Kas umbes katist tingitud back-pressure ei või sedasi avalduda? Jõudu mootoril on ikka selles pööretevahemikus?
			 
			
					
				
				Postitatud: 11.06.2004 15:40 06
				Postitas bemarifan
				see klõbin mis läbi käis oli saalekas, aga peale selle on veel mingi klõbin, mis sarnaneb õmblusmasina omaga.
Seega kus saab klappe norm hinnaga regullida.
			 
			
					
				
				Postitatud: 12.06.2004 08:42 36
				Postitas Bitbull
				bemarifan kirjutas:see klõbin mis läbi käis oli saalekas, aga peale selle on veel mingi klõbin, mis sarnaneb õmblusmasina omaga.
Seega kus saab klappe norm hinnaga regullida.
Parima naudingu saab omas garaazhis õhtul mõnusasti õllega nokitsedes, ja võib oma töö üle ka kindel olla 
 
 
Aga eks muidu sõltub ike linnast kus asud! Näiteks Tartus ma teaks spetsialistid soovitada - Tallinnas mitte!
 
			
					
				
				Postitatud: 12.06.2004 12:25 44
				Postitas Viljar
				tallinnas 5062088 abx. 

 
			
					
				
				Postitatud: 14.07.2004 16:39 13
				Postitas sneezer
				kui paned puu pulga vastu plokki ja kuulad siis peaks olema kuulda kust kohast se klõbin tuleb. Kui on altpoolt selline spetsiifiline klõbin siis arvatavasti saaled. Kas klõbin on tava koormusel või tekib ainult suurel töökoormusel? Kütuses vaevalt et viga on kui selline kütus on kasutusel
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.07.2004 14:39 05
				Postitas Priit_P
				Puupulga vastu plokki? mismoodi sellest targemaks peaks saama?
Äkki räägid lähemalt.
			 
			
					
				
				Postitatud: 16.07.2004 14:19 36
				Postitas sneezer
				Pulk vastu plokki ja kõrv vastu pulka. Nii on ni mõnelgi autol välja uuritud kus ja kas klõbin on. Proovida igatahes võib. kaotada pole midagi. me just uurisime ühel 318-l milles viga oli ja lahtivõttes oli ennustatud viga täiesti olemas
			 
			
					
				
				Postitatud: 16.07.2004 14:29 07
				Postitas Cardo
				osta apteegist kuulamisaparaat parem. peris vana indiaanlast pole ka mõtet mängida 

 
			
					
				
				Postitatud: 17.07.2004 15:26 22
				Postitas sneezer
				kui ei tagha indiaanlast mängida siis raiska raha diagnostiks ja muudeks uuringuteks. pakkusin lihtsalt kõige lihtsama variandi välja. Ühesõnaga kui ei kõlba kodumaised variandid siis küsige abi asjatunjalt ja las tema kasutab oma viise uuringutks.
			 
			
					
				
				Postitatud: 02.09.2005 16:44 39
				Postitas rzz
				heip,
ei hakkaks eraldi teemat selle asja jaoks tegema ning kurdan oma mure siia samma ära. 
Nimelt E34, 1990, M50 mootoriga ning samugi klõbinateema. Nimelt kohati on kohati mitte. Klõbin käib kaasas mootori pööretega (st mida kõrgemad pöörded seda tihedamini klõbiseb) samas kohati kaob klõbin täiesti ära. (näit. auto seisab, mootor klõbiseb siis kaob ära klõbin ning siis tuleb vaikselt tagasi .. nagu keegi oleks vahepeal klõbinal heli maha keeranud ja sis vaikselt juurde kruvima hakanud). 
Oskab keegi selle kohta midagi öelda ? Eelkõige huvitaks see, mis hinnaga seda pulli korda saaks kui mingid tükid kulunud on. Ise ei ole ei oskusi ega ka vahendeid, et plokikaant maha võtta ja mingeid nukke või asju vaadata. 
terv,
rzz
			 
			
					
				
				Postitatud: 02.09.2005 17:34 16
				Postitas Bitbull
				Oihh!
Ikka seesama hüdrotõukurite klõbin ongi, mis muud. Eks vaheta kõigepealt õli ära ja kasuta korralikku pesu enne seda(seespidist). Vaata kas mõjub ja siis hakka raha koguma hüdrotõukurite ostuks. Kui väga pinda käib muidugi. A kui ei käi, siis sõida rahumeeli edasi.
			 
			
					
				
				Postitatud: 02.09.2005 17:40 27
				Postitas rzz
				õlinäidik näitab jah.. ainult 1 rohelist pulka 4 asemel.. eks aasta ole viimasest õlivahetusest möödas kaa.. 
kas õlivahetus võibki mure lahendada ?
			 
			
					
				
				Postitatud: 02.09.2005 19:01 15
				Postitas Bitbull
				Ta võib probleemi oluliselt leevendada ja edaspidi väga heade pesemis ja libestusomadustega õli kasutades asi leebub,kuid ei kao, sest tõukurid siiski saastunud ja sealt see saaste siiski ilma välise abita ei eraldu. Võimalik, et ka mingi kulumus mängib rolli, sest on isikuid, kes neid korralikult läbi pesid ja lahti kiskusid aga ainult osad hüdrotüukurid jäid seepeale vait.