1. leht 1-st
Bmw E36 318is 1991 to 325?
Postitatud: 17.04.2007 22:37 01
Postitas Kristjan.36
Rääkige mis oleks suurimad asjad mis ümber vaja teha. Mootor aju käigukast differ? kas sobib ja veel mõned põhiasjad, või on keegi juba teinud sedasi?
Postitatud: 17.04.2007 22:44 33
Postitas elm
Loe mephi teemat lugejate autodest 316->325.
Postitatud: 17.04.2007 23:55 26
Postitas Ceed
pm mõttetu üritus, müü 1.8 maha ja osta 2.5... see läheb liiga kalliks.. pidurid, tiffer, kast, mootor, juhtmestik, aju jne jne.... endal oli kunagi sama plaan ja paljudel on olnud, lõpp otsus tuleb ikka et müü vana ja osta uus, sest lihtsalt ei tasu ära.
Re:
Postitatud: 18.04.2007 08:59 27
Postitas Kristjan.36
Võibolla ma saan hea hinnaga matsu pannud auto

Kui hind selgub eks ma siis otsustan ära, kas tuleb kallis või ei.

Postitatud: 18.04.2007 10:53 19
Postitas hollow
oovitus.... loe mephi teemat... sa võid ju saada hea hinnaga selle laksus auto... kui sa tahad nii piisavalt odavalt saada 325te siis nõsta oma auto sirged plekid selle 325e peale ja laseauto yle värvida.. nii ongi kõige odavam saada omale 325... igasugune mootori vahetamine ja asjad... hunnikute viisi tihendeid ja muud kola... mootoripadjad, sidur, rabedad lõdvikud.... siis kindlasti avastad, et "uuel" mootoril on mingi õli leke mida on hea eemaldada siis kui mootor pole veel auto peal. siis kui muutur juba maas on, siis on soovitatav kohe ära vahetada väntvõlli simmerid...
ainuyksi see mis ma praegu siia 1 minutiga kirja panin tähendab 5-8 tuhat krooni lisa väljaminekuid.
Re:
Postitatud: 18.04.2007 10:58 46
Postitas Kristjan.36
Ma usun et need lisaväljaminekud ei ole nii suur probleem. Aga eks näis mis saab. kõik oleneb täitsa sellest mis hinna pakkumine mulle sellele autole tehakse. aga jah eks ma siin vaikselt loe seda mephi teemat juba.
Postitatud: 18.04.2007 10:59 05
Postitas hollow
ahjaa...
räägin, sest 2 kuud tagasi seisis mul hoovid kaks 325 sedaani... kui raske see mootor ikka ringi visata siis pole... eriti kui yks auto on lammutamiseks? lisa 10k läks sinna kapotialla veel peale mootori enda hinna;) õlid, filtid, tihendid, puhastus vahendid, jahutusvedelikud, pidurivedelikud, vanad rabedad lõdvikud vaja välja vahetada, mootori tihendid mis lekivad välja vahetada, küünlad vahetada... võibolla ka mõni syytepool. Sinul vaja veel lisaks kogu juhtmestik, aju, väljalase, käigukast, kardaan, tagareduktor, veovõllid, katkiläinud või ära väsinud mootoripadjad vaja välja vahetada, käigukasti padjad samuti on raudset otsad andnud... kardani leevendi ja tugilaager on suure tõenäosusega otsas.
Postitatud: 18.04.2007 15:42 03
Postitas ruut
hollow kirjutas:lisa 10k läks sinna kapotialla veel peale mootori enda hinna;) õlid, filtid, tihendid, puhastus vahendid, jahutusvedelikud, pidurivedelikud, vanad rabedad lõdvikud vaja välja vahetada, mootori tihendid mis lekivad välja vahetada, küünlad vahetada... võibolla ka mõni syytepool.
See millest Sa siin räägid on tavapärane hooldus
Postitatud: 18.04.2007 17:48 14
Postitas hollow
seda küll... aga kui sul on pealoleval mootoril kõi need asjad just vahetatud, siis see ei tähenda, et sa nad teise mootorisse yle kallad
Postitatud: 19.04.2007 07:09 01
Postitas truumu
Ärge nüüd inimest päris ära ka hirmutage
Hea soovitada, et müü auto maha ja osta teine
On teist keegi proovinud autot praegu müüa?
Kuidas Sul Henry müügiga edeneb?
Jumalast normaalne projekt ju, eriti kui ise oskad ka midagi teha
Postitatud: 19.04.2007 10:04 17
Postitas hollow
truumu kirjutas:Ärge nüüd inimest päris ära ka hirmutage
Hea soovitada, et müü auto maha ja osta teine
On teist keegi proovinud autot praegu müüa?
Kuidas Sul Henry müügiga edeneb?
Jumalast normaalne projekt ju, eriti kui ise oskad ka midagi teha
tegelikult siin võiks pakkuda vahetust enda auto vastu

sest ega see müümaha ei ole jah eriti lihtne teema... samas selle ymber ehitamisega läheb samuti kaua aega