1. leht 1-st
					
				Sisselaskekollektor
				Postitatud: 02.04.2007 12:18 59
				Postitas Martin_S
				tähendab nüüd probleem selles et sai sisselaskekolle maha võetud ja UM ostetud uued tihendid. kuid Paigaldama asudes tekkis 
"pisike" probleem. tihendid ei ühti 
 
 
Number 10 tihend. 
  
 
 
Number 15 tihend.
 
 
 
müügikoodid on samad ja peale istuvad ka. kas nüüd nende tihenditega hakkaks masin tööle või mitte. kas kellelgi on kogemusi sisselaske tihenditega?
 
			
					
				
				Postitatud: 02.04.2007 14:04 41
				Postitas aasakas
				Mis mõttes ei ühti?? Kas ei ühti sellepärast et piltidel on erinevad numbrid samadel asjadel või füüsiliselt ei istu peale??? 
Arvan et kui kood on sama siis ikka sobib peale ja käima mläheb auto ikka, isegi kui sul pole neid tihendeid mootor töötab ikka aga iseasi kas kõrval seda ilus kuulata on.
Olen kunagi ise vahetand neid tihendeid - parajalt tänamatu töö on see küll. Kuid kui oled juba kordades seda teind siis tuleb ka vilumus ja näed asju teises valguses. 
Edu.
			 
			
					
				
				Postitatud: 03.04.2007 00:23 47
				Postitas Tiit525
				Kui ma õieti aru saan, on vahe ainult selles, et üks tihend ühes tükis ja teine kahes? Sel puhul pole probleemi, see osa mis neid rõngaid koos hoiab ei tihenda midagi.
			 
			
					
				
				Postitatud: 03.04.2007 12:12 05
				Postitas Martin_S
				noo selge. 
aga mis asi see seal sisselaske kollektori sees on??
selline pallooni moodi ??? ja liigub seal??
			 
			
					
				
				Postitatud: 03.04.2007 23:28 23
				Postitas Tiit525
				aasakas kirjutas:Mis mõttes ei ühti?? Kas ei ühti sellepärast et piltidel on erinevad numbrid samadel asjadel või füüsiliselt ei istu peale??? 
Arvan et kui kood on sama siis ikka sobib peale ja käima mläheb auto ikka, isegi kui sul pole neid tihendeid mootor töötab ikka aga iseasi kas kõrval seda ilus kuulata on.
Jutt on SISSELASKEkollektori tihenditest, ilma nendeta pole üldse kindel kas auto käima läheb ja kui lähebki, siis seda käimiseks raske nimetada!
 
			
					
				
				Postitatud: 03.04.2007 23:29 31
				Postitas Tiit525
				Martin530 kirjutas:
aga mis asi see seal sisselaske kollektori sees on??
selline pallooni moodi ??? ja liigub seal??
Sorry, ei tule praegu pilti ette.
 
			
					
				
				Postitatud: 03.04.2007 23:32 40
				Postitas aasakas
				Tiit525 kirjutas:aasakas kirjutas:Mis mõttes ei ühti?? Kas ei ühti sellepärast et piltidel on erinevad numbrid samadel asjadel või füüsiliselt ei istu peale??? 
Arvan et kui kood on sama siis ikka sobib peale ja käima mläheb auto ikka, isegi kui sul pole neid tihendeid mootor töötab ikka aga iseasi kas kõrval seda ilus kuulata on.
Jutt on SISSELASKEkollektori tihenditest, ilma nendeta pole üldse kindel kas auto käima läheb ja kui lähebki, siis seda käimiseks raske nimetada!
 
Millest ma siis rääkisin - PLOKIKAANE tihendi vahetusest ve??
 
			
					
				
				Postitatud: 03.04.2007 23:39 28
				Postitas Tiit525
				aasakas kirjutas:Tiit525 kirjutas:aasakas kirjutas:Mis mõttes ei ühti?? Kas ei ühti sellepärast et piltidel on erinevad numbrid samadel asjadel või füüsiliselt ei istu peale??? 
Arvan et kui kood on sama siis ikka sobib peale ja käima mläheb auto ikka, isegi kui sul pole neid tihendeid mootor töötab ikka aga iseasi kas kõrval seda ilus kuulata on.
Jutt on SISSELASKEkollektori tihenditest, ilma nendeta pole üldse kindel kas auto käima läheb ja kui lähebki, siis seda käimiseks raske nimetada!
 
Millest ma siis rääkisin - PLOKIKAANE tihendi vahetusest ve??
 
Kuna kirjutasid, et kõrval kole kuulata, arvasin ,et mõtled võib-olla väljalaset. Kuid miks sa nii kindel oled, et käima läheb ta ikka, kui ta sealt täiega õhku tõmbab?
 
			
					
				
				Postitatud: 04.04.2007 00:10 12
				Postitas aasakas
				Ooojaaa. Töötab. Esimene raks viskab pöörded 4000 peale.M50 mootor vähemalt. 
Ütleme siis nii et mootor mitte ei tööta vaid lonkab mõlemat jalga korraga. Sellepärast ongi kõrval valus kuulata
			 
			
					
				
				Postitatud: 04.04.2007 09:23 24
				Postitas Martin_S
				lonkkab nii kuis jube loobib pööret. ja lõpuks peale paukkumist sureb välja.
uued olid siis sellised
 
vana aga:
 
ja nendel oli ka paksuse vahe + siis uued sisaldasid mingeid metall liiste vana aga oli lihtsalt suhteliselt madal kummi tihend
 
			
					
				
				Postitatud: 07.04.2007 21:36 29
				Postitas Martin_S
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 08.04.2007 10:16 57
				Postitas priitv8
				See on "
Verdrängugnskörper". Vt. mu viimast posti Sinu auto teemasse.
Verdrängung -> 
squeezing out
Körper -> 
body
Ehk siis lihtsalt täide ruumala vähendamiseks. Väidetavalt tõstab õhu liikumise kiirust ja seega pöördemomenti. Lihtsamalt öeldes sobitab selle ruumala mootori töömahule. Sest torude pikkus on ette antud suurus. Ja 4-liitrise jaoks on paras täisruumala (s.t. tollel seda keha seal pole).
 
			
					
				
				Postitatud: 08.04.2007 10:38 28
				Postitas Martin_S
				hmm.... see sama asi jah. aga ta siis peabki liikuma seal sees. kuna selline tunne on tänu sellele ei läinud masin mul tööle kuna ta oli kinni kiilunud karterituulutus membraaani juurde. 
tore oleks kui kellelgi oleks mõni 3.0 v8 laiali ja saaks näpuga proovida kas see balloon liigub