1. leht 1-st
k:kus asub signa...
Postitatud: 16.03.2007 13:30 02
Postitas Dannuuu
e36 1993 325i
küsimus selline kus asub signa karp.... tahaks lahti kiskuda seda..
see peaks olema juhipoolel armatuuti sees vist?
Postitatud: 16.03.2007 13:36 49
Postitas Igor525
isgna karp asub seal, kus selle koha piirdus paigaldaja fantaasia, või laiskus.
Postitatud: 16.03.2007 14:25 28
Postitas Fred
Tavaliselt vist roolikatte all?
Postitatud: 16.03.2007 14:37 17
Postitas Dannuuu
Fred22 kirjutas:Tavaliselt vist roolikatte all?
ma mõtlen signalisatsiooni ikka mitte pasunat...
ja keegi kundepoolse elektriakna saksakeelset nimetust tab? v.kaitsme numbrit
muidu peaks fernsther vms olema..a selle nimelist kaitsmetel küll kirjas pole...
võtaks kaitsme välja sest aken ei sulgu korralikult kui alla lasta ag kõik ei tea seda ja nii ta siis ongi õnnetult vahest....
Postitatud: 16.03.2007 16:43 55
Postitas hollow
el. akendel on ühine kaitse... kui yldse on... kui pole hiljem paigaldatud ilma kaitsmeta...
ma olen omajagu vaadanud e36 kuhu paigaldatakse signa plokke.... kõige asjalikum koht oli kapoti all haitsme karbio põhjas
muigugi ka juhi jalgeall, keskkonsoolis, ja kunde jalgade juures... viimane on nagu kõige populaarsem
Postitatud: 16.03.2007 19:23 58
Postitas Fred
Dannuuu kirjutas:ma mõtlen signalisatsiooni ikka mitte pasunat...
Arvata on, et pasunat salongi nagu eriti ei pane, onju...
Postitatud: 16.03.2007 19:37 04
Postitas hollow
samas miks mitte... võib vargale suht shokeerivalt mõjuda... äkki jääb auto alles siis... sa proovi sõita kui 140db sulle autos kõrva üürgab
Postitatud: 16.03.2007 21:12 19
Postitas elm
Postitatud: 16.03.2007 21:45 28
Postitas Igor525
korralik heliisolatsioon juurde + turva kile aknadele + delay 5 min + uksed topelt lukkuga lukku
Postitatud: 17.03.2007 09:54 23
Postitas patrik
ja paljud on võimelised bmw-l topeltlukustust juhtima panna?
Postitatud: 17.03.2007 10:37 25
Postitas hollow
kui kasutada opel astra keskluku mootoreid, siis see nii raske ei olegi... nendel on 2 lukumootorit juba sees... yks mis liigutab ukselukke ja teine mis sulgub automaatselt kui esimene on lukustunud,,, lahtitegemine jälle vastupidi... avatakse esimene ja kui esimene on avatud, siis avaneb ka lukku liigutav mootor
EDIT: see keskluku lukustusega signa oli lisavarustuses... nii et kõigil ei pruugigi seda peal olla
Postitatud: 17.03.2007 10:53 04
Postitas priitv8
hollow kirjutas:EDIT: see keskluku lukustusega signa oli lisavarustuses... nii et kõigil ei pruugigi seda peal olla
Signa ju ei puutu asjasse. E36 ZKE-l on komfortsulgemine ja topeltlukustus juba tehasest peal. Patricku vihje oli sellele, et küll ja veel on neid alarmipaigaldajaid, kes seda käima panna ei oska.
Postitatud: 17.03.2007 11:03 35
Postitas hollow
kas on ka topelt lukustus tehasest peal??? peaks endal hakkama siis asja uurima...
Postitatud: 17.03.2007 12:25 54
Postitas priitv8
hollow kirjutas:kas on ka topelt lukustus tehasest peal???
Loomulikult. See peale 9/91 ka E34-le peale tulnud uus lukusüsteem (väike kandiline mootor), ongi E36 pealt pärit. Erinevalt vanast toimub siin topeltlukustuse korral mehhanismi lahtisidestamine (nupp ja lingid töötavad tühjalt). Vanal toimus mehhaaniline blokeerimine (salongis ei ole nuppu võimalik üles tõsta).
Ukselukk ka keskluku ukse sisene osa on ju kõigil ühesugune, siin ei ole variante.
Postitatud: 17.03.2007 12:54 49
Postitas hollow
lühidalt ja kokkuvõtvalt:
e36ele on tema algus aastast alates paigaldatud peale kesklukku millel on keskluku lukk ka peal olemas... see kas ta on sisse lylitatud või mitte see on eraldi teema.
Kui on piisavalt palju mõistust ja oskusi, siis saab kõik e36'ed panna kesklukku sedasi juhtima, et kui uksed keeratakse võtmest lukku/või pannakse puldist lukku... siis lukustatakse ka keskluku mootorid ära ilma ,et salongist seest saaks nuppu üles tõsta või ukse avamiskangist ust lahti tõmmata?
mul endal on selline punane tuluke keskkonsoolis, et kui ma keeran võtmega ukse lukku, siis hakkab see tuli põlema... aga ma ei ole proovinud kas ma nupust ukse lahti saan või ei saa... kohe kui välja suitsupausile lähen, siis proovin järgi.
Nagu ma aru saan, siis see keskluku lukk töötab tehasest selle põhimõttega, et kui keerad ukse võtmest lukku (esimene aste) siis tõmmatakse kesklukuga kõik uksed kinni ja kui keerad teise astmesse, siis komfort süsteem laseb kinni el. aknad ja katuseluugi + paneb peale keskluku luku (nn. litsilõks)?
Postitatud: 17.03.2007 13:18 43
Postitas hollow
ei pidanud vastu... käisin asja uurimas... mul siis hetkel sedasi, et:
1) kui panen ukse puldist lukku, siis saab seestpoolt uksed avada... ükskõik siis kas nupu yles tõestes või linki tõmmates... uks avaneb ja signa hakkab röökima
2) kui ma panen signa peale ja keeran võtmega ka ukse lukku (võib ka vastupidises järjekorras teha) siis ei saa auto uksi seest lahti... lahti saab ainult siis kui puldist signa maha võtta ja kesklukk avada. kui ma olen võtmega aktiveerinud keskluku lukku, siis hakkab keskkonsoolis olev punane tuluke põlema (kahjuks ei saa võtmest ukse avamist katsetada kuna mul ukse sees asi sedasi lahti yhendatud, et võtmest avada ei saaks... sulgeda saab)
EDIT: aga ideepoolest ei tohiks ju olla väga keeruline ühendada nii, et peale puldist signa peale panemist umbes sekundilise viitega lastakse ka keskluku lukk peale!? tegelikul pole vist isegi sekundilist viidet vaja... lihtsalt mõlemale lukustusele yheaegselt vool peale
kogu selle asja miinuseks arvan olevat ainult selle, et kui peaks aku tyhjaks saama ja võtmega ust avada ei saa nagu mul on praegu, siis ei ole ka klaasi katki löömisest kasu... ust ikka lahti ei saa... väljapoolt muukides äkki ka ei saa ust avada nii lihtsalt
Postitatud: 17.03.2007 15:02 10
Postitas priitv8
Ei viitsi Sulle kasutajajuhendit ümber jutustama hakata, aga pmst on lukustamisel kaks võtmeasendit: 45 ja 90 kraadi. Esimene on kesklukustus, teine on topeltlukustus (kui on tehasealarm, läheb ka see peale). Teises astmes üle 2sek võtit hoides algab komfortsulgemine. Protsess kestab seni, kuni võtit hoiad (lased lahti-jääb pooleli) või on kõik aknad kinni.
See, et Su alarm topeltlukku peale ei pane, ongi viide Patricku sõnade õigsusele.
Minu autol on kunagi FAK-is paigaldatud alarm ja nii topeltlukk kui akende-luukide automaatne sulgemine toimivad.
Postitatud: 17.03.2007 15:31 32
Postitas hollow
aga vot sellest ei ole aru saanud, et kui keerad ukse võtmest lukku ja tehase signa läheb peale... kas ta siis maha tuleb ka kui võtmega lahti keerad? kui nii siis mis on signa mõte? võtad tittan võtme keerad luku yle ja signa tuleb maha
Postitatud: 17.03.2007 20:10 11
Postitas priitv8
hollow kirjutas:... kas ta siis maha tuleb ka kui võtmega lahti keerad? kui nii siis mis on signa mõte? võtad tittan võtme keerad luku yle ja signa tuleb maha
Nii on. Kui on juba DWA III (E36.l peaks juba olema), siis saab ka kodeerida ainult puldist maha tulema.
Tookord, kui seda autot konstrueeriti (80-ndate algus) ei oldud sellisest asjast nagu titaanvõti, ilmselt kuuldud. Eriti saksamaal.
Postitatud: 17.03.2007 20:50 43
Postitas hollow
samal põhimõttel tundub olevat ka venna 1997 aasta passatil... mis mitte ei ole nii vana auto