1. leht 1-st

K: 325 tds ventika küljest võtmine?

Postitatud: 13.03.2007 13:08 00
Postitas maarekl
Tahaks siis mootori jahutus ventikat küljest võtta, aga ei tea mis pidine vint on ja kuidas seibi kinni pidada? ei viitsiks radikaid küll eest kakkuda!

Postitatud: 13.03.2007 13:13 25
Postitas hollow
termosidur käib otsast ära tagurpidise keermega... nr. 32 mutrivõtmega... st. kui tavaliselt käib lahti vastupäeva siis see käib lahti päripäeva

Postitatud: 13.03.2007 13:51 42
Postitas MuiduMees
see 32 võti ei tohiks niisama sinna vahele ju mahtuda, e28 ja e34 vähemalt nii. nii sai sis võti nata õhemaks käiata

Postitatud: 13.03.2007 14:07 37
Postitas Veljo_V
MuiduMees kirjutas:see 32 võti ei tohiks niisama sinna vahele ju mahtuda, e28 ja e34 vähemalt nii. nii sai sis võti nata õhemaks käiata
Jah ja järsu löögiga , aga ettevaatlikult et midagi puruks ei lähe!

Postitatud: 13.03.2007 14:12 08
Postitas eero
Ma olen meisliga lahti löönud.

Postitatud: 13.03.2007 14:15 38
Postitas Veljo_V
eero kirjutas:Ma olen meisliga lahti löönud.
Ja võib ka nii kui vahetad seda, aga kui vaja niisama lahtivõtta siis ettevaatlikult rikud mutri ära!

Postitatud: 13.03.2007 14:20 25
Postitas maarekl
olen proovind seda löömise varianti, aga ei taha pääseda!

Postitatud: 13.03.2007 14:24 50
Postitas MuiduMees
mingi väikse haamriga jah ta ei tule
mingi suurema haamriga vms ja äkiline löök ning küll ta tuleb

Postitatud: 13.03.2007 14:34 53
Postitas maarekl
ei tea ma kah...pole proovind...arvasin,et äkki nii roostes ja üksi suht **** ka...keegi võiks võtit hoida!!

Postitatud: 13.03.2007 15:06 30
Postitas priitv8
Variant a) teed omale samasuguse rakise, nagu originaalis on:
Pilt
Variant b) (ei pruugi muidugi tds-i puhul töötada), aga M60-l olen näiteks kummiheebli pumbaratta ja väntvõlli rihmaratta vahele pingule tõmmanud ja sedasi pumba võlli kinni hoidnud.

Postitatud: 13.03.2007 15:38 44
Postitas eero
Meisliga tuleb. Alati on tulnud :)
Aitab täitsa tavalisest haamrist ka. Ja kui ühe nuka pihta ainult anda, siis jääb mutter ka ellu.

Postitatud: 13.03.2007 15:41 29
Postitas iisak
Ainult meisliga.Haamriga terav ja tugev löök ning peaks suht kergelt tulema.Senimaani kõik niimoodi lahti saanud :cool:

Postitatud: 13.03.2007 16:46 59
Postitas hollow
võin 100% kindlalt öelda, et meisli ja haamriga alati ei tule.. viimane mida ma lahti yritasin yüüa mutrivõtmega... pump oli maha võetud koos termosiduriga ja siis panin pumba tiiviku kruustangide vahele ja keerasin mutrivõtmega... võll hakkas tiiviku sees ringi käima... lõpuks sai tiivik otsast ära lõigatud ja võll käiapeal laperguseks lihvitud ja siis kruustangide vahele keeratud.... siis suht pika sabaga 32 võti otsa... 2 kilone haamer ja 3-4 pirakat ja alles siis tuli lahti...

Postitatud: 13.03.2007 17:49 05
Postitas Cardo
Mida te vägistate sedasi aru ma ei saa, normaalne 32 lehtvõti läheb ilusti vahele ja kui võtit ei ole siis veepumba tangid või kullinokad või kuidas keegi kutsub ja korralike näpitsatega hoiad kusagilt rihmarattast kinni ja kõik.
See meisliga pihta on selline lahendus kui selle vana viskad prügikasti ja paned uue, aga kui vaja uuesti tagasi panna ja keegi normaalne inimene tahab uuesti mutrit lahti siis kiru maapõhja seda idiooti kes otsad teravaks peksnud on.

Postitatud: 13.03.2007 18:21 05
Postitas V2ike_Suur
Antud juhul nagu ma aru saan, on pump koos tiivikuga auto küljes. Mul polnud küll mingeid meisleid või haamreid vaja, et tiivikut auto küljest lahti saada. Võti külge ja lahti ta tuligi. Loomulikult tuli selleks pisut jõudu kasutada, kuid isegi minusugune peene kondiga poiss sai hakkama. Muidugi, kui rihm liiga kulunud või lausa katki on, siis teine lugu.

Suhteliselt õhukest võtit on selle jaoks küll vaja.

Postitatud: 13.03.2007 18:30 56
Postitas maarekl
täitsa tavaline võti läheb jah vahele. Ex ma proovin seda koputamise värki veel!

Postitatud: 13.03.2007 19:22 20
Postitas eero
hollow kirjutas:võin 100% kindlalt öelda, et meisli ja haamriga alati ei tule.. viimane mida ma lahti yritasin yüüa mutrivõtmega... pump oli maha võetud koos termosiduriga ja siis panin pumba tiiviku kruustangide vahele ja keerasin mutrivõtmega... võll hakkas tiiviku sees ringi käima... lõpuks sai tiivik otsast ära lõigatud ja võll käiapeal laperguseks lihvitud ja siis kruustangide vahele keeratud.... siis suht pika sabaga 32 võti otsa... 2 kilone haamer ja 3-4 pirakat ja alles siis tuli lahti...
:lol:
Seda võiks juba jackpotiks nimetada. Ükskord elus ja ühel miljoneist :D

Postitatud: 16.03.2007 10:13 24
Postitas Tiit525
Täiesti tavaline 32 võti läheb vahele,kui ei tule võta torn või kõvem kruvikeeraja, aja pumba võlli ja poldipea vahele ja kutsu naabrimees kätt küljes hoidma, järsk laks võtme pihta ja küll tuleb.

Postitatud: 16.03.2007 10:28 21
Postitas Martin_S
ma olen ka ta meisliga lahti löönud kuna 32 võtme pihta löömine ei andnud tulemusi. paar tugevamat paukku ja lahti ta oligi. see mutikas iseenesest kannatada ei saanud.

Postitatud: 22.05.2007 14:45 31
Postitas puruvana
Selline küsimus seoses termosiduriga . Nimelt lammarist enam ei saa korralikku termosidurit ja et auto seistes üle ei kuumeneks ,siis sõber soovitas sidur kinni lüüa ,et nagu sundjahutus vms ,et käiks kiiresti ringi . Et kas oskab keegi kommenteerida ja kas talvel probleemiks võib osutuda ?

Postitatud: 22.05.2007 15:44 36
Postitas Kotkas1
ei soovitaks mul ühel e30-nel oli kinni pandud keevitades või midagi vahele löödud igatahes võttis see rohkem küttust, niisama ei sanud arugi aga kui sai nö profülaktika mõttes välja vahetatud siis alanes ka kütuse kulu :roll: vb oli see seotud kütuse kuluga vb mitte mine võta kinni nüüd tagant järele, aa väike vibratsioon oli ka siis kui oli kinnine ventilaatori sidur küljes

Postitatud: 22.05.2007 15:53 06
Postitas AARE540
Lisaks on sul kogu aeg kapoti all meeletu vihin kogu aeg ning kui juhtumisi tiiviku koda ka pole, siis võib see õhuvoog ka kapotialuse polstri ära rebestada. Lisaks veel see, et talvel libedaga, kui tiivik koos mootoriga järsult pöördesse läheb ja piirajase ka veel, siis ei ole ka välistatud, et sa kapotil mingil hetkel tiiviku küljest eemaldunud labade poolt tekitatud mõlke leiad :P

Postitatud: 22.05.2007 16:48 40
Postitas MuiduMees
puruvana kirjutas:Selline küsimus seoses termosiduriga . Nimelt lammarist enam ei saa korralikku termosidurit ja et auto seistes üle ei kuumeneks ,siis sõber soovitas sidur kinni lüüa ,et nagu sundjahutus vms ,et käiks kiiresti ringi . Et kas oskab keegi kommenteerida ja kas talvel probleemiks võib osutuda ?
Nagu AARE530 ütles et need asjad võivad juhtuda, kuigi mu isa e28 on sellise jäiga siduriga 2 talve sõitnud ning pole midagi juhtunud( on saadud käia ka natuke jäärajal)

Postitatud: 22.05.2007 18:20 30
Postitas puruvana
Aitähh hoiatamast igaljuhul ;) Tundub ,et teen ära ja talveks panen selle siduri tagasi ,mis pidi "korralik" olema lammarist ostes :D