1. leht 1-st
E36 roolivõimu õli
Postitatud: 15.02.2007 15:36 39
Postitas hollow
Selline küsimus, et mis õli on bmw 325 e36 roolivõimus... punane või roheline?
kui on punane, siis kas selle asemele võib panna rohelise? Kas sellel vahetusel on mõtet? Lihtsalt endal on olemas 2L rohelist roolivõimu õli audi ajast.
Arvamused, teadmised ja muidu kommentaarid oodatud
Postitatud: 15.02.2007 15:55 21
Postitas BMW POWER
roheline õli LHM ja punane ATF on kaks erinevat hüdraulika õli mitte mingil juhul ära vala rohelist sisse sinna käib punane ATF õli kui pole ammu õli vahetatud siis võid õli ära vahetada ega see paha tee loodan et oli abi minust edu

Postitatud: 15.02.2007 16:41 46
Postitas Lauri_L
LHM? mesasi see CHF siis on?

Postitatud: 15.02.2007 16:54 33
Postitas ruut
BMW POWER kirjutas:roheline õli LHM ja punane ATF on kaks erinevat hüdraulika õli mitte mingil juhul ära vala rohelist sisse sinna käib punane ATF õli
võib vabalt ka roheline käia. tuleb lugeda, mis on reservuaari korgi peal kirjas. 91 e34 tahtis igatahes rohelist CHF-i
Postitatud: 15.02.2007 17:15 32
Postitas hollow
ruut kirjutas:BMW POWER kirjutas:roheline õli LHM ja punane ATF on kaks erinevat hüdraulika õli mitte mingil juhul ära vala rohelist sisse sinna käib punane ATF õli
võib vabalt ka roheline käia. tuleb lugeda, mis on reservuaari korgi peal kirjas. 91 e34 tahtis igatahes rohelist CHF-i
kas võib ka nii olla, et yhel 325 e36'el on yhte marki õli ja teisel sama aasta masinal on teine?
Postitatud: 15.02.2007 17:17 26
Postitas priitv8
ruut kirjutas:91 e34 tahtis igatahes rohelist CHF-i
CHF on tavaliselt siis, kui on tandem-roolipump, mis ka miskit muud hüdraulikat veab, nt. nivooamordid või ASC+T plungerid.
Kui on ainult roolivõim, siis peaks ATF olema.
Postitatud: 15.02.2007 17:21 04
Postitas hollow
aga kas roolilatis on ka mingi erinevus sees kui on siis vastavalt kas ATF õliga toimiv systeem või CHF õliga toimiv systeem?
Mis võib juhtuda kui panna atf'i asemel rohelist?
see mis juhtub kui vastupidi panna seda ma tean audi pealt väga hästi
Postitatud: 15.02.2007 17:24 00
Postitas priitv8
hollow kirjutas:see mis juhtub kui vastupidi panna seda ma tean audi pealt väga hästi
Mis Sa teada said siis? Mul oli ostes ka mingi punase-rohelise segu sees. Lasin UM-is uuesti rohelise sisse panna ja ei ole midagi erilist märganud. Peale selle, et voolikud lekivad.
Postitatud: 15.02.2007 17:27 35
Postitas hollow
noh... audil hakkasid kõik roolivõimupumba simmerid lekkima kui rohelise asemele punast sisse panna... audile aga on sellekspuhuks saada roolivõimupumba remondi komplekt kus vahetad kõik simmerid ja mansetid seest ära ja asi kombes.
Idepoolest
ATF = sünteetiline
CHF = mineraalne
???
Postitatud: 15.02.2007 17:36 51
Postitas hollow
kogu see traali-vaali siis mitte sellepärast, et mul oleks kahju raisata 95 eeki ja osta õige õli... vaid et kuna tahaks enne nädalavahetust auto kätte saada aga pole aega minna sõda õli ostma ja roheline on juba olemas... ja peale kella 21 õhtul ei saa ma ka seda õli täna kuskilt
Postitatud: 15.02.2007 18:18 27
Postitas ruut
hollow kirjutas:ja peale kella 21 õhtul ei saa ma ka seda õli täna kuskilt
marsid bensukasse ja õli olemas
Postitatud: 15.02.2007 18:22 17
Postitas ruut
priitv8 kirjutas:CHF on tavaliselt siis, kui on tandem-roolipump, mis ka miskit muud hüdraulikat veab, nt. nivooamordid või ASC+T plungerid.
Kui on ainult roolivõim, siis peaks ATF olema.
Sellest on juba aastaid, kui mul e34 oli aga rohelise õli poolik potsik on ikka riiuli peal. IIRC siis masinal sinu nimetatud lisavarustust ei olnud - oli teine suht plank 525
Postitatud: 15.02.2007 19:06 26
Postitas BMW POWER
Lauri_L : LHM ja CHF on põhimõtteliselt sama õli
Postitatud: 15.02.2007 21:13 18
Postitas hansu
ruut kirjutas:priitv8 kirjutas:CHF on tavaliselt siis, kui on tandem-roolipump, mis ka miskit muud hüdraulikat veab, nt. nivooamordid või ASC+T plungerid.
Kui on ainult roolivõim, siis peaks ATF olema.
Sellest on juba aastaid, kui mul e34 oli aga rohelise õli poolik potsik on ikka riiuli peal. IIRC siis masinal sinu nimetatud lisavarustust ei olnud - oli teine suht plank 525
Minu 525-el Samuti CHF 7.1 (on ka 11 või midagi sarnast) UM-is 190L (või oli 160) alles vahetasin kuna pump hakkas jubedat häält külmaga tegema. Vahetaja ütles küll et enne oli punane sees olnud, potsikus oli küll selline must tökat et mina küll värvist aru ei saanud.
Postitatud: 16.02.2007 01:20 48
Postitas meph
Mul on igatahes ATF sees.
Postitatud: 16.02.2007 01:53 50
Postitas hollow
Vaatasime truumu auto kapoti alla... tal must kork ja peal kiri ATF
mul must kork... tiba suurem kui truumul agapeal mingi roheline rõngas kleebitud... ühtegi kirja ma sealt välja küll ei lugenud aga meeles mingi seline teooria, et rroheline kork või kleeps korgil tähendab rohelist õli ja punane punast. Aga sai ATF sisse valatud... statoilist võtsin mingi... 95 eeki ja sai see sisse valatud. nyd juba 100km läbitud ja mingeid kummalisi helisid autole juurde pole tekkinud... ju siis sobib see... minupoolt võib teema lukku pista, aga tänud kaasa mõtlemast ja soovitusi jagamast.
Postitatud: 20.02.2007 23:24 01
Postitas J.R
Endal ka vaja roolivõimu õli ära vahetada. Undab juba.. aga pole ise kunagi vahetanud, et kas vana välja ja uus sisse lihtsalt või tuleb kuidagi puhastada ka seal midagi või mis? Väike nõuanne kuluks ära, et kuidas üldse vahetada seda

..või targem töökoda külastada?
Postitatud: 20.02.2007 23:39 55
Postitas joffe
[quote="priitv8"][/quote]CHF on tavaliselt siis, kui on tandem-roolipump, mis ka miskit muud hüdraulikat veab, nt. nivooamordid või ASC+T plungerid.
Kui on ainult roolivõim, siis peaks ATF olema.
Ma pidin DIA-s tunnistama, et kui auto oli koormatud "natuke rohkem", viskas mingi veateate ette, nendel kohe selge- nivooamordid ei saanud survet. Uurisin asja, igal pool hoiatati rohelise eest, ostsin punase, võtsin siis potsikul sõela ka maha ja ennäe- punakas ta ongi. K...m, tervelt 400 ml läks juurde. Muide, kes ei tea, tase peab olema 5 mm üle sõela.
Postitatud: 20.02.2007 23:42 03
Postitas hollow
mina vist pean ka korra veel vahetama... no peale 10minutit mootori töötamist oli see uus õli juba selline, et värvi ei olnud võimalik tuvastada... ei tea, aga millegige peaks kogu asja läbi pesema
Postitatud: 21.02.2007 00:09 05
Postitas joffe
hollow kirjutas:mina vist pean ka korra veel vahetama... no peale 10minutit mootori töötamist oli see uus õli juba selline, et värvi ei olnud võimalik tuvastada... ei tea, aga millegige peaks kogu asja läbi pesema
No mis aastast siis sinu oma on(ausalt, ei lugend välja), et juba vahetama, mul oli igatahes värv kindlalt eristatav.
Postitatud: 21.02.2007 00:31 13
Postitas hollow
joffe kirjutas:hollow kirjutas:mina vist pean ka korra veel vahetama... no peale 10minutit mootori töötamist oli see uus õli juba selline, et värvi ei olnud võimalik tuvastada... ei tea, aga millegige peaks kogu asja läbi pesema
No mis aastast siis sinu oma on(ausalt, ei lugend välja), et juba vahetama, mul oli igatahes värv kindlalt eristatav.
mul valati uus õli sisse peale mootori vaheust... st. et umbes 500 kilomeetrit tagasi... ja peale seda kui ta sisse valati, siis 10 minutiga mis mootor tyhikäigul töötas oli se õli süsimust