1. leht 1-st
K:E36 Salongisoendus mootor jamab?
Postitatud: 14.02.2007 21:31 23
Postitas fox666
Otsisin aga ei suutnud leida sellise teemaga ühilduvat.Nimelt ühel päeval naisterahvas helistas et sooja ei puhu,ise jõutsin õhtul hiljem ja kui proovima läksin siis töötas.Jätsin auto soojenema ja mingi aja pärast autosse vaadates avastasin et soendusmootor ei tööta enam.Koputasin vastu soendusmootori korpust ja asi hakkas jälle tööle.Lasin ka mingi kaks päeva tagasi soendus mootori üle aerosool õliga ikka muutusteta?Nüüd juba kolmas päev niimodi et mingi aeg jääb seisma siis ma kopputan ja jälle töötab.Mis asjal võiks viga olla,kui nagu mootor õhtal siis ei läheks ta ju üldse enam tööle?Ja kuidas mootorit eemaldada,kas seleks tuleb armatuur maha kiskuda,tundus nagu asi käib lahti salongi poole?
Postitatud: 14.02.2007 23:27 38
Postitas priitv8
Postitatud: 15.02.2007 00:33 10
Postitas fox666
Siis veel lahtine küsimus,kuidas seda vahetada E36`el ja kust saaks laupäevaks ühe salongi soendus mootori osta odavalt?

Postitatud: 15.02.2007 07:45 21
Postitas extsy
fox666 kirjutas:Siis veel lahtine küsimus,kuidas seda vahetada E36`el ja kust saaks laupäevaks ühe salongi soendus mootori osta odavalt?

See mootor on nii millimeetri pealt sinna istutatud,et keeruline seda välja saada.Kojamehe hoovastikud eest ära ja siis hakka sissepoole sukelduma.Omal vahetasin harjad ainult ära ,kardan ,et sul sama jama.Originaal hari maksis vist 125.- tk.
Aga peale kokku tagasi panemist jäi mootorisse kerge pirin,yhel tuttaval sama asi jäi pärast harja vahetust mootor kergelt pirisema
Postitatud: 15.02.2007 09:08 22
Postitas hollow
kuidas satiiviku otsast ära said?
Postitatud: 15.02.2007 09:33 14
Postitas priitv8
Üldiselt on selle harjade vahetamisega nii, et ega sest kollektorist selleks ajaks ka enam miskit järgi pole. Ise vaatasin ka lammaris neid mootoreid, kõik olid samasugused. Niipalju, kui ma asja teadvate inimeste käest uurisin, oli vastus üks: kui kollektoril soon juba sees, pole mõtet harju vahetama hakatagi.
Siit siis ka mõte selle taastaja juurde viia.
PS see on tõsi, et peale taastamist ta enam niisugune hääletu ei ole.
PPS taastaja mainis ka seda, et harjade kollektori järgi sissekulumiseks peab mootor vähemalt 48 töötundi saavutama.
Postitatud: 15.02.2007 12:21 44
Postitas marek555
Siin toodud miskine õpetus soojendusmootori vahetuseks konditsioneeriga autole
http://www.sqbimmer.com/dump/e36_blower_motor/
See peaks kehtima ka ilma kondita auto puhul, vahe ainult selles et kondita autol see soendusmootor mõõtmetelt pea poole väiksem. Enda 320i kakkusin seda mootorit miski 15 minutit välja ja tagasi panek läks kah sama kaua, sest seda nurka, mille all mootorit ilma vigastamata kätte saada ja tagasi toppida, on ikka suht raske ära tabada.
Ja peale selle mootori vahetust jäi ka enda autol ventikal mingi õrn sirin sisse.
Postitatud: 15.02.2007 17:05 07
Postitas extsy
hollow kirjutas:kuidas satiiviku otsast ära said?
Ei saanudki neid tiivikuid kyljest ära,jebisin kuidagi moodi joote kolviga seal vahel

Postitatud: 15.02.2007 21:50 37
Postitas Mihkel_O
extsy kirjutas:hollow kirjutas:kuidas satiiviku otsast ära said?
Ei saanudki neid tiivikuid kyljest ära,jebisin kuidagi moodi joote kolviga seal vahel

mul kadus ka mingil ajal mootor tagant. mäletamistmööda ei pidanud küll kojameeste hoovastiku kallale minema, kuigi jah, ainult ühes asendis see sealt välja tuli. mul oli võlli puks kinni kiilunud. tiiviku sain nii ära, et toetasin tiivikuga mootori rippu, siis kopsisin õrnalt torni ja haamriga võlli pihta, suht lihtsalt tuli tiivik nii ära, hiljem toksisin tiiviku tagasi.
Postitatud: 16.02.2007 06:40 34
Postitas truumu
fox666 kirjutas:Siis veel lahtine küsimus,kuidas seda vahetada E36`el ja kust saaks laupäevaks ühe salongi soendus mootori osta odavalt?

Mul on üks olemas, 300.-
Asi on hetkel veel autojäänuste peal, võid tulla vaatama, kuidas maha käib

Postitatud: 17.02.2007 15:49 48
Postitas fox666
Tänud Truumule,mootor olemas!No on üks väike aga,see mootor ei sobi.

Tükk aega väänasin ja kangutasin,aga paika asja ei saanud.Lõpuks võtsin ja hakkasin vanaga võrdlema,vanal mootor oluliselt väiksem ja tiivik vähe kitsam.See et tiivik 4-5 milli uuel laiem on ei mängi nagu vist olulist rolli,aga ei suuda nagu mootorit istutada ettenähtud kohta kuidagi.

Postitatud: 17.02.2007 16:18 37
Postitas hollow
tundub, et yhel BEHR'i ahi ja teisel SIEMENS'i oma.. see kitsam peaks siis olema BEHRi oma... teoreetiliselt vähemalt
Postitatud: 17.02.2007 17:02 17
Postitas fox666
Probleem lahendatud!

Kuna hetkel muid lahendusi ei olnud siis murtsin lihtsalt ära ühed kõrvad et pikem mootor vahele mahuks.

Asi koos ja toimib.

Piltidel nähaolevad heledamad kohad on need kust ma need kõrvad ära murtsin.
