Seebiveega ei tuvasta seal midagi, kuna kupatusel on lõõtsad peal ja õhkvedrud nende all peidus. Ma enda masinale tellisin Leedust "uued".
Vanad, mis vajusid ca 1 cm ööpäeva jooksul (vasak veidi rohkem, parem vähem), on alles, võin 150 € 2tk maha müüa.
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 24.09.2025 14:30 20
Postitas Oliver.L
Ehk aitab graanulite vahetus?
.
Postitatud: 24.09.2025 14:53 38
Postitas reios
.
.
Postitatud: 24.09.2025 14:55 13
Postitas reios
.
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 24.09.2025 21:20 09
Postitas LEDBeam
reios kirjutas: 24.09.2025 14:53 38
1. Kas tõesti need lõõtsaga variandid on sama õrnad nagu tavalised padjad? 2. Sinu lahendus oli tutikad padjad? 3. Keeruline nende vahetus on ja mitme euroga arvestama peab? 4. Kas kahe padja korraga lekkimine vähe ebatõenäoline pole? 5. Klapiploki küsimuse kohta ei oska arvamust avaldada?
1. Ei oska võrrelda
2. Kirjutasin, et Leedust hankisin "uued", st reaalselt kasutatud, 2019 a masina omad, väidetavalt vähesõitnud
3. Pakiruum tuleb tühjaks teha, muidu ei saa ülemisi polte lahti. Alt õõtshoovad on ülimalt vedelad plekikäkid ja tagasipanek nõuab TIS-i järgi erivahendit. Kuidagi sain ilma. Pärast sillaregull. Eurosid ei oska mainida, ise kodus kanali peal nöökisin.
4. Võis olla nii, et vasak veidi lekkis ja parem on korras, st vasaku vajumine kajastus veidi ka paremal. Ei süvenenud, panin mõlemad korraga teised.
5. Ei oska, aga leke väheusutav. Enda omal ka veidi kahtlustasin, kuid amortide vahetus lahendas teema ja võttis muud kahtlused maha. Samas, mis sul seal reaalselt nöögib- ega enne ei tea, kui mõned jupid vahetatud. Tehase juhend soovitab sellise kaebuse puhul vahetada korraga tagumised amordid (need on siis koos õhkpatjadega), kompressoriagregaadi koos klappidega ja selle lülitusrelee.
BTW, mul enne seda nöökis ka sul jutuks olnud kompressori klapp (lasi autol pepu maha). Selle sain korda, kui võtsin ta juppideks ja rookisin rooste välja.
.
Postitatud: 24.09.2025 22:45 56
Postitas reios
.
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 24.09.2025 22:55 57
Postitas LEDBeam
Kompressor käis varem tema küljes oleva klapi tõttu maas. Kust ma aru sain- no midagi pidi ju seal lekkima ja kuskilt tuli alustada. Amordid sain leedukalt soodsalt ja kogemata sattusin peale. Tellisin ära ja vahetasin ära. Aega kulus- no ütleme korralik päev läks ära. Kui sul on TIS-ile ligipääs, siis vahetuse juhend: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/g31- ... 1VncCCjlVC
Kui ei ole, võin 30 € eest teha ligipääsu. Kirjutage PS-i, kui midagi tahate.
Vaadates hindasid siis arnott maksab aerost 560e tk. Saksast neti poest orig 520e tükk um oli midagi 7 sajaga.
.
Postitatud: 27.09.2025 11:21 55
Postitas reios
.
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 27.09.2025 11:34 21
Postitas PeeterA
BMW oleks võinud jääda eelmistel 5. seeria põlvkondadel järeleproovitud lahenduse peale, kus touringul tagasillas amort ja padi eraldi.
.
Postitatud: 27.09.2025 11:46 57
Postitas reios
.
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 27.09.2025 13:18 19
Postitas LEDBeam
PeeterA kirjutas: 27.09.2025 11:34 21
BMW oleks võinud jääda eelmistel 5. seeria põlvkondadel järeleproovitud lahenduse peale, kus touringul tagasillas amort ja padi eraldi.
Vaidlen vastu, G31 lahendus võtab ruumi vähem, asjad on loogiliselt koos (padja sees olev tühi ruum on väga taiplikult amordiga täidetud), õhkpadi on väljast täiendava lõõtsaga väga hästi kaitstud, vahetusse lähevad korraga mõlemad kuluosad ja amordi vahetuseks tuleb ka teistel Touringutel pepu seest laiali võtta. Ise teema on hind ja see, et neid kooste pole tehase poolt ettenähtud jupitada. Samas kasutatud asjade turul neid juba liigub ja rahalises mõttes väga suurt katastroofi ka pole arvestades, et sellise bemmi ülevalpidamine üldse pole odav lõbu, kui lagunema hakkab.
reios kirjutas: 26.09.2025 20:34 56
Leidsin samamoodi 2020a "vähekasutatud uued padjad" tootekood küll erinev praegustest kuid näiteks arnott annab oma B-osale mõlemad vasted, samuti realoem näitab samu specce aga tundub, et kood muutus lihtsalt 2020 aastast.
Ei muutunud kood 2020 (mingeid muudatusi näitab 11/01/2019, kuid valesi asju tungivalt ei soovita tellida kui ei tea täpselt, milles muudatus seisneb). Anna oma masina VIN (see oli jama vältimiseks nüüd käsk) ja ma vaatan tehase kataloogist Teile õiged. Igaks juhuks ka viited, mida juba tellisite või plaanite.
kui üks padi lekib kuidas teine järgi tuleb? Padjad ju erinevate kanalitega ja eraldatud elektriliselt juhitavate solenoididega?
Mis puutub jutustamist, kuidas 4 elastse toe peal püsiv koormus peaks paika jääma, kui 1 ära vajub ja sellest elementaarmehaanikast aru ei saa, siis ma ei saa aidata. Kui tahad teha lihtsat katset, lase masina 1 rehv tühjaks, sileda põranda peal mõõda tiiva servast kõrgusi enne ja pärast ning pane numbrid kirja. Rohkem seda juttu ei viitsi jätkata.
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 27.09.2025 15:27 25
Postitas PeeterA
LEDBeam kirjutas: 27.09.2025 13:18 19
Vaidlen vastu, G31 lahendus võtab ruumi vähem, asjad on loogiliselt koos (padja sees olev tühi ruum on väga taiplikult amordiga täidetud), õhkpadi on väljast täiendava lõõtsaga väga hästi kaitstud, vahetusse lähevad korraga mõlemad kuluosad ja amordi vahetuseks tuleb ka teistel Touringutel pepu seest laiali võtta. Ise teema on hind ja see, et neid kooste pole tehase poolt ettenähtud jupitada. Samas kasutatud asjade turul neid juba liigub ja rahalises mõttes väga suurt katastroofi ka pole arvestades, et sellise bemmi ülevalpidamine üldse pole odav lõbu, kui lagunema hakkab.
Millega see juurdevõidetud ruum seal siis täideti? Mingi täiendava "kaikaga"? Uue orika hind 1400 eur. Korrektne oleks justkui mõlema poole omad vahetada. Kasutatud juraga said vitsad kätte. Hiina sitaga on samuti loterii. See Arnott on minuteada kah mingi renoveeritud kärakas. Tuttav üritas kah senti saagida, ja pani tolle Arnotti oma F02-le tagasilda. Selle hind oli mingi 700 versus 1200 uue orika vastu. Paar kuud sai sõita ja siis hakkas selle Arnotti küljes olev EDC kontroller näkku panema. Lähemal vaatlusel selgus, et tolle valmistusaeg oli 2009
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 27.09.2025 15:41 07
Postitas LEDBeam
Kasutatud juraga said vitsad kätte.
Siis võiks kasutatud auto ostmist ka vältida. Mine tea....
Amordil T31619 peaks sisaldama valmistusdaatumit.
Kus tal originaalkoodid on ja miks tehas nii markeerib, on mulle arusaamatu.
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 27.09.2025 15:53 19
Postitas PeeterA
My bad...sain valesti aru et need,mis panid lekkisid...
Tollele F02-le läks kah kasutatud õhkamort, kuna Arnott oli vaja Aerumotorsisse garantiisse saata ja eelarve oli lõhki
Re: Bmw G31 tagumine õhkvedrustus.
Postitatud: 27.09.2025 16:23 41
Postitas LEDBeam
Kui Arnott= hiinakas, siis eespool panin Ali viiteid ja miks peab seda Aerumootori kaudu tellima ja poolakaid toitma, on mulle veidi arusaamatu. Ju see ravi vajab tugevamaid tablette.
Õhkpatja saab eraldi vahetada, kui on press ja rakised. Ja patju müüakse Hiinas eraldi.
Neid autosid läheb lammarisse oluliselt muudel põhjustel kui amordid ja ma ei näe põhjust, miks kasutatut mitte võtta. Seda enam, kui ta õhkpadi on väga hästi välismõju eest lõõtsaga kaitstud.
BTW, coil over lahendus on autotootmise klassika ja selle üle jaurata, on pehmelt öeldes kohatu.
Kui amorte/ õhvedrusid vahetada, siis ei pea pakiruumi kohe koostama, sellega võib nädal kannatada.