Autoks siis BMW f11 m550d 2014 aasta. Sai vahetatud jahutusvedeliku toru mis läheb plokki kolme poldiga(pidi tüüp viga olema), et seda vahetada pidi kolektori ja pool autot laiali kakkuma. Detail sai vahetatud ja pesin ka kolektori ära. Sai masin kenasti kokku pandud ja käima. Selgus, et auto enam minna ei jõua ja mingi lörin tuleb sumbutist. Sai siis arvuti taha ühendatud ja arvuti näitas, et turbod ei tule taha ja aju annab pöördklappide aktuaatorile märku, et joob on katkine või vigane. Milles võib olla asi ja kust millest alustada?
Ette tänades: BemmiJ6mmu
 
				
 
  Mure murtud ja nali naljaks. Ilmselt mingi tõsisema diagnostiga ja operaatoriga oleks selle vea üles leidnud. Aga natukene youtube auto peidetud menüüst oli läinud auto remondireziimi. (PDC vms oli off) kas ss mingi pistiku tagant tõmbamisega oli siis nii juhtunud. Enne lahti kakkumist mõtlesime, et nuhime natukene youtubes ja selline prrobleem tuli sealt välja küll.
 Mure murtud ja nali naljaks. Ilmselt mingi tõsisema diagnostiga ja operaatoriga oleks selle vea üles leidnud. Aga natukene youtube auto peidetud menüüst oli läinud auto remondireziimi. (PDC vms oli off) kas ss mingi pistiku tagant tõmbamisega oli siis nii juhtunud. Enne lahti kakkumist mõtlesime, et nuhime natukene youtubes ja selline prrobleem tuli sealt välja küll. 
 