1. leht 2-st
					
				F10  528i
				Postitatud: 22.11.2023 19:07 50
				Postitas m2ikret
				Tervitused . 
Plaan ka soetada üks kahest kolmest valikust aga olen rohkem olnud bensuka usku alati. Diisli muredega olen üpris kursis aga bensukas  . ... Kas ka seda sama 2,8 valdab see tore saalede probleem või mitte ..  Saan aru ,et minek ja kõik on sama lihtsalt suuremab kütuse kulu arvelt.  
Või mida kindlasti tasub tähele panna ?
Tänud .
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 22.11.2023 20:22 35
				Postitas Martin750
				Tegu tegelikult töömahult 2.0 turbo bensukaga, probleeme on tulnud juba suht väikse läbisõiduga, 100k ja peale mingi turbo ja õli söömis probleemiga, suure läbisõiduga ei soovita.
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 23.11.2023 10:31 41
				Postitas m2ikret
				Probleeme on valdavalt kõikide autodega . Täna ei saa öelda ,et kulukas on 500 euri auto juures . Küll aga korraga 3500 eurine väljakäik saalede vahetuse näol ..
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 23.11.2023 11:49 44
				Postitas Oliver.L
				Ja peale seda investeeringut sõidab ju jälle, et jah, kõik on suhteline.
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 23.11.2023 12:51 40
				Postitas PeeterA
				Algusaastate mudel võib olla ka 3.0 R6 vabalthingav(N53B30A). Mingi töökindluse etalon pole paraku ka see mootor.
Martin750 kirjutas: 22.11.2023 20:22 35
Tegu tegelikult töömahult 2.0 turbo bensukaga, probleeme on tulnud juba suht väikse läbisõiduga, 100k ja peale mingi turbo ja õli söömis probleemiga, suure läbisõiduga ei soovita.
 
 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 23.11.2023 19:13 15
				Postitas sigaelmar
				Ega F10 peal ei olegi ühtegi probleemivaba mootorit. Vali oma lemmik millegi muu põhjal välja, remontida saab neid mingil ajahetkel kõiki. Veider on ka see, et paljud kardavad kaheliitrist diislit ketijamade pärast ja arvavad, et kolmene on parem mootor. Mulle omale tundub, et lisaks ketijamadele on kolmesel isegi rohkem probleeme kui kaheliitirisel.
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 23.11.2023 19:20 06
				Postitas priitv8
				4-silindriline BMW on sama hea kui alkovaba õlu või raadiost porno vaatamine.
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 23.11.2023 20:04 22
				Postitas Martin750
				m2ikret kirjutas: 23.11.2023 10:31 41
Probleeme on valdavalt kõikide autodega . Täna ei saa öelda ,et kulukas on 500 euri auto juures . Küll aga korraga 3500 eurine väljakäik saalede vahetuse näol ..
 
Kus see saalede vahetus 3500eur. on ? Mul läks N57 mootoril saalede vahetus koos kettidega alla 2kilo. Tagaveolisel oleks olnud veel odavam.
 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 23.11.2023 22:29 03
				Postitas Seevold1983
				Oliver.L kirjutas: 23.11.2023 11:49 44
Ja peale seda investeeringut sõidab ju jälle, et jah, kõik on suhteline.
 
vana preeimumklassi masina remonti ei ole mõtet investeeringuks nimetada
 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 24.11.2023 07:31 06
				Postitas sigaelmar
				priitv8 kirjutas: 23.11.2023 19:20 06
4-silindriline BMW on sama hea kui alkovaba õlu või raadiost porno vaatamine.
 
Ega tegelikult ju 4 silindriga mootor pole uhkuseks ühelgi autol 

 Aga kahjuks on tänapäeval nii, et mida rohkem aeg edasi läheb, seda vähemaks häid mootoreid (5+ silindrit) jääb.
 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 24.11.2023 07:54 40
				Postitas oja86
				Iga sendi ladumine autosse pole mingi investeering. On ta uus või vana.
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 24.11.2023 18:52 38
				Postitas Martin750
				Eks auto tulebki osta võimalikult värske ja korralik ja kuskilt lõuna poolt toodud. Need 5pluss aastat Eestis sõitnud on enamus alt roostes ja väsind. Endal sai ostetud samuti korralik just Saksast tulnud F11 ja lasin kohe peale ostu kettide ja saalede vahetuse ära teha, nüüd peaks mingi aeg muretu olema. Tagasikutsumise korras vahetati ka EGR koos jahutiga ja muid vigu peale praguliste diffripukside UMis ei leitud.
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 29.11.2023 19:44 45
				Postitas Ilves
				Vaata siis parem juba N55 F10 poole, niikaua kui veel normaalseid bensukaid on saadaval. Sellel 4.sil turbokal keegi vahetas saalesid juba 78kkm pealt.
20-25K vahemikus on piltide järgi valikut küll:
https://mobile.de/278WD0
N55 koned kestavad üldiselt hästi ja EWG versioonid on suht ilma lastehaigusteta, USA foorumis on päris palju tüüpe kes lasevad 300-400 tuhat sõitnud mootoritega, mis on veel tuunitud ka. 
200 000 juures hakkab huvitavaid asju N55 juures juhtuma. Mul on vahetatud saaled (ennetavalt), lekkiv karteritihend, lekkiv õlikorpuse tihend ja nüüd 207 000 peal kirsina koogiks läheb Valvetronic vahetusse. Muud midagi, 200kkm kone kohta üsna hea tulemus.
Kunagine M57N kone sõi keskmiselt kord aastas rihmaratta leevendit, paari aasta järel eelsüütekate blokki, eelsüüteküünlaid, mõned pihustid 160kkm pealt ja 200kkm peal oli turbo suht küpse, veel mõned pihustid. Uuematel diislitel pane sinna lisaks EGR, DPF ja AdBlue dünaamiline trio.
 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 10.12.2023 13:14 39
				Postitas Martin750
				Ei tea küll väga, et N57 mootoril niiväga DPF jne. muresid oleks olnud nii endal kui ka klientide autodel. Isegi kui on, siis on neid asju lihtne remontida erinevalt bensuka probleemidest.
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 10.12.2023 13:22 51
				Postitas Ilves
				Kas sa räägid legaalsest remondist või eemaldamisest?
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 11.12.2023 20:35 18
				Postitas Martin750
				Legaalsest ikka.
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 11.12.2023 20:45 28
				Postitas Ilves
				Räägi kuidas “lihtne”, mõistliku hinmaga ja legaalne DPFI ja AdBlue remont käib?  
 
 
Ja millised on bensukate “keerulised” mured?
 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 11.12.2023 22:56 32
				Postitas LEDBeam
				Sul on juba Valvetronicu lappimise haavad kokku kasvanud?  

AdBlue vead- tihti NOX-i andur, kasutatud 150
DPF umbes- saab ikka väga tihti lahti põletatud (enne proovitud ka põhjus üles leida).
Kuid samas võib proovida lugeda (tasline lugu vist) 1 disla remondisaaga kohta 
https://majandus.postimees.ee/7911564/t ... urose-arve 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 11.12.2023 23:13 30
				Postitas Ilves
				Valvetronicu 1600 on nagu jootraha võrreldes sellega, mis mul läks M57N festivali peale  
 
 
200 000km peale lammutas mu M57N lisaks endale ka suure osa autost ära. Aga eks see on juba E46 niru platvormi probleem.
 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 11.12.2023 23:15 53
				Postitas LEDBeam
				Kui sa M57-t hakkad võrdlema N57-ga, siis ma ei tea..
Näiliselt samad mootorid, kuid süvenedes ikka hoopis teine maailm (parem ka). Kui mõned nad kontoris "chip annab jõudu jee jee" pekki tuunivad, see ei lähe arvesse. Lisaks rämedad õlivälpade ülelaskmised. Kui ikka auto 2a ei karju õlivahetuse järgi, siis võib ära ununedagi, et mootoril on õlivarras, tuleb vahel uus õli panna. Ja siis on kisa lahti, et kehv mootor.
See, mis sa eespool kirja panid E46 kogemusest, võib teha korrektiivi, mis uuemaga on probleem (punasega enam ei ole):"
 
Kunagine M57N kone sõi keskmiselt kord aastas rihmaratta leevendit, paari aasta järel eelsüütekate blokki, eelsüüteküünlaid, mõned pihustid 160kkm pealt ja 200kkm peal oli turbo suht küpse, veel mõned pihustid. Uuematel diislitel pane sinna lisaks EGR, DPF ja AdBlue dünaamiline trio.
Mainin juurde, et EGR-id tehakse tehase aktsiooniga uuteks. Nüüd võib N57-l lisada ketid ja vahel ka väntvõllid (küllaltki karm lugu).
Lisaks tuleb hoolega meeles pidada, et vanemaid masinaid oli lihtne kerida ja tavaliselt üle 5- 10 a vanuse masina LS mitte kuidagi enam ei tahtnud kasvada. 

Mu 2014 pannil on LS üle 350. Seda arvestades, kui midagi peaks pekki minema, pole mitte midagi kobiseda.
 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 12.12.2023 00:01 11
				Postitas Ilves
				Mul see M57N E46 oli Saksa bemmi esinduse masin, 72K sõitnud. Alates sellest ajast vahetasin õli 10 aasta jooksul min 1x aastas või 15kkm pealt. 
Ei chippinud, sest kogu vedrustus lagunes taga niigi juba tehase õnnetu 400nM pealt ja ees lihtsalt raske mootori pärast  
 
 
Mis me siin ikka jaurame, ikkagi plahvatusmootorid lõpuks mõlemal.
Minge parem FB gruppi Elektriautod Eestis ja vaadake kui kiirelt teid välja visatakse kui julgete öelda, et panite oma 530d bemmi 3 minutiga 700km sõiduulatust sisse  

 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 12.12.2023 00:36 10
				Postitas Martin750
				Krt 1600 näiteks oleks päris karm N57 "kuluosade" alla panna. Õieti hooldatud N57 kestab väga hästi. Jah kohe peale ostu lasin ennetuseks ketid, saaled ja mingi aeg ka tasuta EGRI jahutiga esindusest ja ei kurda. Õlivälp kuskil 8000 ja õliks alati Motul 5w30c3
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 12.12.2023 01:02 58
				Postitas Ilves
				Palju see "tasuta ennetuseks ketid, saaled ja EGR maksma läks?"  
 
 
PS, kas raamsaaled ka vahetasid? Sest need lähevad diislitel enne katki kui kepsusaaled.
Martin750 kirjutas: 12.12.2023 00:36 10
Krt 1600 näiteks oleks päris karm N57 "kuluosade" alla panna. Õieti hooldatud N57 kestab väga hästi. Jah kohe peale ostu lasin ennetuseks ketid, saaled ja mingi aeg ka tasuta EGRI jahutiga esindusest ja ei kurda. Õlivälp kuskil 8000 ja õliks alati Motul 5w30c3
 
 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 12.12.2023 09:24 20
				Postitas Martin750
				Tasuta oli tagasikutsumise korras vaid EGR koos jahutiga, said vist valesti aru. Ketid saaled, koos tööga läks mingi 1800 ja kopikas peale. Raamsaaled said loomulikult uued.
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 10.03.2024 16:51 51
				Postitas tryku
				Tundub ikka õnnetu, kui 200k järel peab hakkama ulatuslikke remonte tegema. Võib-olla polegi enam töökindlaid mootoreid. Endal kogemusi viimasel ajal paari Volvo D5 mootoriga. Suures plaanis tuleb 300k pealt tõukurid ja nookurid ära vahetada ja võib rahumeeli 500k ära sõita.
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 10.03.2024 18:29 03
				Postitas Oliver.L
				Vales foorumis oled ja Volvo diiselmootor sobib ainult matkakaatritele.
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 10.03.2024 18:43 15
				Postitas tryku
				Foorum on õige, kui on huvi BMW uuesti soetada  
 
 
Ei saa mööda vaada lihtsalt faktist, et mootorid on üsna õrnad ning mitmetel teistel automarkidel selliseid probleeme ei esine. Tundub lihtsalt, et keskmise BMW omaniku valulävi on remondikulude osas üsna kõrge.
 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 10.03.2024 22:26 22
				Postitas sigaelmar
				BMW'l on muid häid omadusi. Kes oskab neid hinnata, see neelab puudused alla. Kuigi muidugi kuskilt läheb piir ka. Mul on kahel tuttaval F10 ja need kumbki omale enam bemmi ei taha.
			 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 11.03.2024 01:39 54
				Postitas Ilves
				tryku kirjutas: 10.03.2024 18:43 15
Foorum on õige, kui on huvi BMW uuesti soetada  
 
 
Ei saa mööda vaada lihtsalt faktist, et mootorid on üsna õrnad ning mitmetel teistel automarkidel selliseid probleeme ei esine. Tundub lihtsalt, et keskmise BMW omaniku valulävi on remondikulude osas üsna kõrge.
 
Mingi üldistav inisemine on siin lahti läinud. Mis mootorimudelid on konkreetselt "õrnad"? Milliste detailide poolest? Räägid S65/S85 bensukate vajadusest tehase saaled 100kkm pealt BE omade vastu vahetada või sellest, et keegi on oma hooldamata diislile remapi pähe lasknud?
Enamus jamasid tõmbavad endale kasutajad ise kaela kui vahetavad õli 35 000km pealt või ei ole kodutööd ära teinud.
 
			
					
				Re: F10  528i
				Postitatud: 11.03.2024 01:43 08
				Postitas Ilves
				sigaelmar kirjutas: 10.03.2024 22:26 22
BMW'l on muid häid omadusi. Kes oskab neid hinnata, see neelab puudused alla. Kuigi muidugi kuskilt läheb piir ka. Mul on kahel tuttaval F10 ja need kumbki omale enam bemmi ei taha.
 
Mis F10 bemmid neil "tuttavatel" on ja mis neil konkreetselt katki läks? 
Mu 10 aasta vanune F10 on minu jaoks kõige töökindlam BMW olnud võrreldes E39, E46  ja E90ga.