1. leht 1-st
					
				õlituli käitub imelikult
				Postitatud: 25.10.2006 08:08 21
				Postitas uni
				tere siis kõigike
nimelt tekis selline jama et õli tuli hakkab põlema mingi aja tagant 
kui lasen mingi aja seista siis jälle kõik ok 
ja imelik on asja juures see et kui pöörde annad siis läheb põlema mitte vastu pidi 
auto on 520 e28 95kw
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.10.2006 12:40 50
				Postitas Charly
				Mul sama lugu, a põleb koguaeg (hommikul u 5 min ei põle) ja klõbiseb hirmsasti. Ma ei hakanud remonti minema ja tegin asja pisut kavalamalt. Kleepisin musta teibi sinna õlitule peale, siis ei häiri. 
Hundid söönud-lambad terved.
teine variant on õlitaset kontrollida
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.10.2006 12:45 22
				Postitas Ergo750
				Charly kirjutas:Mul sama lugu, a põleb koguaeg (hommikul u 5 min ei põle) ja klõbiseb hirmsasti. Ma ei hakanud remonti minema ja tegin asja pisut kavalamalt. Kleepisin musta teibi sinna õlitule peale, siis ei häiri. 
Hundid söönud-lambad terved.
teine variant on õlitaset kontrollida
 
 Selle oleks võinud panna rubriiki "Natuke nalja"  

 
			
					
				
				Postitatud: 25.10.2006 13:43 56
				Postitas uni
				anduri vahetasin ära ja õli on maxis ikka on sama jama
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.10.2006 14:50 05
				Postitas TiitR
				uni kirjutas:anduri vahetasin ära ja õli on maxis ikka on sama jama
Tasub kontrollida veel õlipumpa ennast, samuti tasuks vahetada õli (äkitse on liialt vedel - kuumalt veel vedelam). P.S kui plokikaane tihend v. plokis mõrad ja jahutusvedelik karterisse jõuab, muutub õli samuti liialt vedelaks ja rõhk langeb.
 
			
					
				
				Postitatud: 25.10.2006 18:59 52
				Postitas Maiks
				Lase korra mehhaaniliselt ära mõõta surve.
 
Ja kui manomeetri seier siis ka nullis on, tuleb sellelegi must teip peale kleepida  
 
   Kleepisin musta teibi sinna õlitule peale, siis ei häiri. 
 
			
					
				
				Postitatud: 25.10.2006 19:37 41
				Postitas uni
				nüüd asi nii kaugel et vahetasin õli ja õlifiltri ära ja kõik on korras 
aga asi on selles et kui sain oli kaan kõver sai loomulikult kaan lihvimise saadetud ja siis uuesti kokku ja loomulikult sai siis ka õli ja muud mahlad vahetatud enne kui see jama pihta hakkas sain mingi 300km sõita 
loodan et ei pea õli iga 300km tagant vahetama hakkama 
kas kellelgi siin oleks võimalik õli surve ära mõõta nii mõne õlle eest