1. leht 1-st

Jahutusvedelik kaob, temp normis, valge suits.

Postitatud: 21.10.2006 23:37 26
Postitas Lepard
Ärge kohe vastu pead lööge, et nn. "teine teema". Eelmine oli pigem ikkagi valge suitsu kohta sumpsist.

Nimelt siis eile tööl parkisin oma auto väikse kallaku peale nina alla poole.
Tööpäeva lõppedes auto juurde minnes, avastasin, et mingi nire voolab mööda asfalti. Tuli minu kapoti alusest piirkonnast. Okei, õhtul kodus avastasin, et tosoolihulk oli 1cm ALLA triibu.
(4 päeva tagasi valasin tosooli 1cm ÜLE triibu) ja seega päevas kaob seda sealt 0.5cm.

Mida auto all kontrollida kõige pealt?
Ehk kust kaudu jah.vedelik üldse kaduda saab, mis võimalused on?
Kas on olemas jah.vedeliku paagi jaoks mõeldud mingit lekkepeatajat, kui jah, siis mida soovitaksite ja kas see üldse aitaks?

(palgapäeval lähen kontrolli ka, aga seni äkki aitaksid omad(poe) vahendid?!

Tänan.

Postitatud: 22.10.2006 00:40 12
Postitas M4rt
Enamus juhtudest on mõni lõdvlikukinnitus pragunenud..vms, lekkepeataja sissevalamine oleks üks suurimaid lollusi mida teha saaks. Näita mõnele pädevamale remondimehele auto ette ja saad probleemile kiire lahenduse

Postitatud: 22.10.2006 01:23 07
Postitas veekaheksa
Auru korral sumpsist pakuks ka suurema tõenäosusega plokikaanetihendit, ehk sul auto põletab siis kütusele lisaks ka tosooli. Kui ikka nire mööda maad siis otsi leket. Loogika.

Postitatud: 22.10.2006 08:02 29
Postitas truumu
Tosla taset millimeetritega mõõta on rumalus
See muutub pidevalt päris suures ulatuses
Kui paisupaagis on tase juba 10-20 cm langenud, võib asja hakata uurima
Enne seda pole mõtet paanikat tekitada
Ja üldse, Lepard, võta asja rahulikumalt
Küll auto ise ütleb, kui tal midagi viga on :D

Postitatud: 22.10.2006 13:41 02
Postitas Svenp
Kalt/Cold märgi peal on õige tase +20 oC juures. Nii triviaalset asja, et vedeliku maht temperatuuriga muutub, ei pea vast mainima.

Postitatud: 30.10.2006 21:20 51
Postitas Lepard
Svenp kirjutas:Kalt/Cold märgi peal on õige tase +20 oC juures. Nii triviaalset asja, et vedeliku maht temperatuuriga muutub, ei pea vast mainima.
Siis võin seda taset mõõta ka korduvalt +5, 0, -5 jne edasi peal ka pidevalt ju et saada õiglane tulemus või mis? Olgu, et muutub temperatuuride tõttu, aga üks temperatuur näitab ikka ühte vedeliku mahtu ?

Postitatud: 30.10.2006 21:22 20
Postitas Lepard
truumu kirjutas:Tosla taset millimeetritega mõõta on rumalus
See muutub pidevalt päris suures ulatuses
Kui paisupaagis on tase juba 10-20 cm langenud, võib asja hakata uurima
Enne seda pole mõtet paanikat tekitada
Ja üldse, Lepard, võta asja rahulikumalt
Küll auto ise ütleb, kui tal midagi viga on :D
Ei ütle ta ju kuramus midagi. Temp on normis, vilkuvaid hädaabitulukesi ei põle, kõik nagu oleks OK, aga ikkagi on valges suitsus tunda õli lõhna.
Peab vist teekonna ette võtma sinu juurde ikka.
Millal sul vaba aega on õhtuti?

Postitatud: 31.10.2006 07:12 42
Postitas truumu
Mootori seisukorra määramiseks "kõrva-nina meetodil" on meil Rommi, kes töötab 9.00-17.00 iga päev v.a. L-P
Tule suvalisel ajal läbi, vaatame mis seal toimub :D