1. leht 1-st

2 küsimust E36 põhja aluse kohta.

Postitatud: 18.10.2006 13:50 14
Postitas tsiklimees
Sai siis jälle autoga natuke hullematesse kohtadesse ronitud, ning põhja all said paar asja kahjustatud. Niisiis oleksin väga tänulik, kui keegi oskaks midagi nende detailide kohta rääkida.

1. Katki on põhja all olev sinist värvi voolik, see paistis seest tühi olevat. Kui juhi ukse poolt hakata lugema, siis 2-ne voolik 4-st kokku olevast. Lähevad bensufiltri lähedalt mööda, pikkupidi auto eest taha.

2. Ära murdus ning seega ka eemaldasin veel ühe kinnituse. See on selline kahe kummi puksiga kinnitus. Mis hoiab kinni summutit ning kinnitub käigukasti külge.


Mis funktsioon neil asjadel on, kui keegi teab ? Praegu igatahes, pole tunda andnud, et midagi valesti oleks.

Ette tänades !

Postitatud: 18.10.2006 14:23 45
Postitas hollow
voolik peaks olema bensupaagi tuulutus/õhutus

aga see mis sul seal seda summutit kinni hoiab.... see hoiabki summutit kinni :lol:

Postitatud: 19.10.2006 00:59 40
Postitas tsiklimees
hollow kirjutas:voolik peaks olema bensupaagi tuulutus/õhutus

aga see mis sul seal seda summutit kinni hoiab.... see hoiabki summutit kinni :lol:
Summuti tundus kinni olevat üsna tugevalt. Ei hakka uue jaoks raha kulutama.

Postitatud: 19.10.2006 13:25 14
Postitas UPS
See kinnitus on siiski vajalik, ei keerata autole midagi niisama külge. Kogesin omal nahal kui uut kinnitust 2,5 nädalat ootasin. Selle ajaga tuli kati korpuse plekk keevitusest lahti eest äärest. Vibratsioon... Seda need kaks väikest kummipuksi seal leevendavadki ;)

Postitatud: 23.10.2006 17:56 23
Postitas ermicas
paar päeva pärast enda auto ostmist hakkas midagi hullult plärisema, eriti just gaasi endes...ükspäev ronisin auto alla ja needsamad 2 kummipuksi olid põhimõtteliselt pooleks mõlemad, niiet supma kinnitus plärises vastu põhja...um-ist 60 eegu eest uued ja ~20 minsa tööd...korras ;)

Postitatud: 23.10.2006 18:52 03
Postitas UPS
Nujah, mis neis puksidest kui raud nii mäda on, et sumpat kinni ei hoia. Mul polnud seda klambriosa enam ollagi. Aga tore muidugi teada, et ka neid pukse eraldi saab :)

Postitatud: 24.10.2006 00:32 06
Postitas tsiklimees
UPS kirjutas:Nujah, mis neis puksidest kui raud nii mäda on, et sumpat kinni ei hoia. Mul polnud seda klambriosa enam ollagi. Aga tore muidugi teada, et ka neid pukse eraldi saab :)
Mul oli ka ära mädanenud, uut pole veel pannud, niikuinii sumpa sitas seisus.

Postitatud: 25.10.2006 09:56 38
Postitas bayerlane
uue klambri saab UM-ist.ja hind on tal mingi 100 -200

Postitatud: 25.10.2006 13:33 17
Postitas tsiklimees
bayerlane kirjutas:uue klambri saab UM-ist.ja hind on tal mingi 100 -200
Klambri koos pukside ja kogu mölluga ?

Siiamaani õnneks pole veel midagi juhtunud, kui ilma olen sõitnud. Aga no ma selle sumpa pärast nii väga ei põe, kuna tagapütt on niikuinii läbi roostetanud, kat ka läbi ning pükste juurest mõlkis :D

Ühesõnaga tuleb seal niikuinii mingi kap remont teha, mõtlen, et enne talve ei viitsi, las roostetab, kevadel vast pusib.

Postitatud: 25.10.2006 16:06 57
Postitas Meelis
Ma polegi vist ainus kellel need kummipuksid ära mädanenud on:) Kui uus tõesti väga palju ei maksa, peaks ka UM-i pöörduma.

Ja kati plekk on mul ka suhteliselt lahti juba. Mine tea, võibolla tõesti bvibratsiooni süül. Võib-olla hoopis auto liigne madalus :D

Postitatud: 25.10.2006 20:28 48
Postitas UPS
Koos km`ga tuli klambri ja kinnituse hind 183 eeku. See osa millega käimari külge kinnitub jäi vana koos puksidega, kuna sel polnud häda midagi.