1. leht 1-st
					
				F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 09.02.2019 17:20 42
				Postitas Larry530i
				Tervist.
Kuna plaan on enda praegune auto F seeria vastu välja vahetada siis otsin infot selle kurikuulsa N57 mootori kohta.
Kes Eestis teostaks ketiliini kontrolli ning mis summat selle eest küsitakse?
Kuna auto on töömahuga 3 liitrit siis kas on neil mingit erilist vahet ka?( 525d 150kw töömaht 3L , 530d 180/190kw töömaht 3 liitrit)
Mis raha küsitakse ketikomplekti vahetuse eest?
Foorumis üldiselt selle N57 kohta ikka väga vähe infot kuigi autod juba 8 aastat vanad.
			 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 10.02.2019 03:17 15
				Postitas KoolAid
				keti kohta tahaks ise ka infot, et kus seda kontrollida kas vajaks vahetust või mitte? Enda n57'l 270k kellal aga külmalt pole mingit ketiklõbinat kuulda. Netist võib kõike imeasju välja lugeda..iseasi mida uskuda. Pole veel asjatundjatelt uurinud selle teema kohta.
mul n57 f10 olnud 10 kuud ja siiani olen vahetanud throttle valve(ista+ andis viga ja mootor seiskus vaevaliselt-värinaga jäi seisma), swirl flaps actuatori + pöördklapid eemaldatud (suurtel pööretel oli jõud kadunud ja mootor hakkas värisema - töö tehtud ja asi korras)
			 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 10.02.2019 08:42 09
				Postitas ooDDoo
				Kuidas asi korras saab olla kui pöördklapid eemaldatud.  Pigem on keskkonnaohtlik romu kui enam ei vasta tehasest tulnud saastenormidele.  Pöördklappe egr-e jne... annab ka remontida mitte lihtsalt välja rookida... selliste asjade pärast ongi järelturul ainult tühjaksroogitud kärud.  Kellel pole dpfi kellel egr-i kellel kat-i kellel pole pöördklappe..  10 a tagasi oli turg täis ilma lambda ja katita bensukaid..  tänapäeval on elementaarne, et need asjad peavad kõik töökorras olema..
			 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 10.02.2019 08:52 06
				Postitas KoolAid
				jõud tagasi - asi korras. Saan enda romuga rahulikult edasi sõita.
Und see minult ei röövi ja saastenormide kohta saan teada ülevaatusel aasta lõpus.
			 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 10.02.2019 11:35 16
				Postitas teet82
				Mida see uus pöördklappide aktuaator siis liigutab seal nüüd?
			 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 10.02.2019 11:53 35
				Postitas KoolAid
				teet82 kirjutas:Mida see uus pöördklappide aktuaator siis liigutab seal nüüd?
mitte midagi, ei tahtnud, et viga sisse jääks.
 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 10.02.2019 12:12 43
				Postitas Volum
				viewtopic.php?p=15354791&sid=e2d21408a3 ... #p15354791" onclick="window.open(this.href);return false;
Diiselmootorite osa on kõik sama, lisaks tuleb juurde ka metallipuru tootev KSP (kõrgsurvepump)
 
			 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 10.02.2019 15:49 22
				Postitas ttsys
				Mitte midagi uut siin päikese all; Need 5+ aastat diislid ongi potentsiaalsed köndistused ja 10. sünnipäevaks vähemalt mingist otsast köndid, sest raha nende ülalpidamiseks omanike mõttelaadi tõttu on puudulik. Selge on see, et ega mõttelaad ei muutu, kui survestus puudub. Kõik saavad sellet aru, et 10 aastane reaalne ja aus EURO5 või EURO6 tänaval kasutatav diisel saab olema tõsine haruldus. Seetõttu ka kõik seadusemuudatused, et kõik diislid asap algatuseks vähemalt Euroopa linnades kasutamine keelustada.
			 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 10.02.2019 19:33 19
				Postitas Larry530i
				
Kas see,et KSP hakkab ennast ise ´´sööma´´ ei tule pigem eesti sitast kütusest? Selle vastu Neste Pro Diisel ei peaks aitama kui seni veel ksp korras ja metallitükke küttetrassis pole?
 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 10.02.2019 19:37 19
				Postitas Tauri_J
				Ega need jamad ainult Eestis ei ole
			 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 10.02.2019 19:41 06
				Postitas Larry530i
				Tauri_J kirjutas:Ega need jamad ainult Eestis ei ole
Kui probleem on laiaulatuslikum kas siis äkki on lootust või lausa juba on olemas ka tehase aktsioon selle kõrvaldamiseks?
 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 10.02.2019 19:55 23
				Postitas ttsys
				Kuna see mootor USA-s ebaoluline siis väga vähe tõenäoline, et üldse kunagi aktsiooniks teemat kogub.
			 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 10.02.2019 20:31 48
				Postitas Raitz330
				Kõik oleneb kuidas autol õlivahetused tehtud.  Mõned ketivahetused teinud ja 300th peal pole küll väga kulumismärke näinud ,et kett pikem oleks kui uus kett.  
Kontrollida saad külmkäivitusel klõbinat kuulatas või siis klapikambrikaan maha ja märgid paikka panna ,siis kohe näha kas on kulunud ja veninud.
			 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 10.02.2019 20:42 35
				Postitas Larry530i
				Raitz330 kirjutas:Kõik oleneb kuidas autol õlivahetused tehtud.  Mõned ketivahetused teinud ja 300th peal pole küll väga kulumismärke näinud ,et kett pikem oleks kui uus kett.  
Kontrollida saad külmkäivitusel klõbinat kuulatas või siis klapikambrikaan maha ja märgid paikka panna ,siis kohe näha kas on kulunud ja veninud.
Eraisikult autot ostma minnes vast ei lasta KKK maha kakkuda kuskil suvalises parklas  
 
 
Videosid vaadates siis hakkab N57 kett samamoodi häält tegema oma eluea lõpus nagu N47 oma aga tundub,et probleem pole ikkagi nii laialt levinud kui N47.
Mis summasse N57 ketivahetus jääb üldse? Profülaktika mõttes sooviks selle endale selgeks teha kui sellise mootoriga masin plaanis osta on.
 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 12.02.2019 18:57 19
				Postitas Mihkel
				Hind oleneb täiesti, kus sa seda tööd teha lased.
Esinduse pakkumine oli 2400€ N57l. 
Ma sain 1300€ga vahetatud ja tööraha oli sellest 585€. Varuosad läksid kõik originaalid...
			 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 12.02.2019 20:56 00
				Postitas Larry530i
				Mihkel kirjutas:Hind oleneb täiesti, kus sa seda tööd teha lased.
Esinduse pakkumine oli 2400€ N57l. 
Ma sain 1300€ga vahetatud ja tööraha oli sellest 585€. Varuosad läksid kõik originaalid...
BM’st sain pakkumise 1567eur ketikomplekti vahetusele.Keti kontrollimine 149 euri ja 3 tundi tööd.
 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 13.02.2019 19:54 52
				Postitas Volum
				Mida seal 3 tundi kontrollid? 

 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 13.02.2019 20:08 15
				Postitas silverMR
				Volum kirjutas:Mida seal 3 tundi kontrollid? 

 
Ilmselt see protseduur?
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10- ... 1VnZ8nwR0I" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 13.02.2019 20:48 44
				Postitas Volum
				15 min ja tehtud. Isegi mitmeid korda teinud ja pole kunagi niipalju aega viitnud, et sellest kontrollist 3 tundi saaks. 

 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 13.02.2019 20:59 29
				Postitas silverMR
				Äkki siis 3 h oli silmas peetud pihustite ja KKK eemaldamist, et kontrollida nukkvõllide ajastus?
Ega ca 100 000 km läbinud autol ei ole mõtet nagunii midagi kontrollida, kui anomaaliad puuduvad.
Samas üle 200 000 km sõitnud autol juba pole mõtet teisel põhjusel enam kontrollile raha kulutada, vaid pigem arvestada, et varem või hiljem on see kulutus ketivahetuse näol tarvilik teha N seeria diislil.
			 
			
					
				Re: F seeria N57 mootori head/vead
				Postitatud: 13.02.2019 21:30 08
				Postitas Volum
				Milleks KKK ja pihustite eemaldus kui sama abinõuga tuleb sama resultaat? 80k autodel on ka ketid puru läinud, alati on mõtet kontrollida, siis on kindlustunne suurem. 30k õlivahetuse välba juures on raua sisaldus kõrge. Isegi siin foorumis on õlitestid läbi käinud erinevatel välpadel. 
viewtopic.php?f=39&t=287701