1. leht 1-st
					
				BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 28.11.2018 15:52 10
				Postitas Whitephaige
				Tervist, sooviksin nõu BMW ostmisel. Kuna ise olen suhteliselt uus BMWdega, siis ei tea erinevate mudelite eripärasusi ja kaua midagi vastu peab. Mis on põhilised vead jms.
Auto mis pakub huvi on: 
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2387775" onclick="window.open(this.href);return false;
Enamik enda sõitudest sõidan maanteel ja kuna naine hakkaks ka seda autot kasutama siis oleks automaat talle ideaalne. Äkki keegi on omanud/omab sellist autot või on rohkem kursis sellega ja saab rääkida kas oleks mõistlik osta või mitte. Tänud.
 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 28.11.2018 23:06 44
				Postitas MartenL
				Arvesta aastas vähemalt 2000eur remondifondi.
			 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 28.11.2018 23:11 03
				Postitas Whitephaige
				MartenL kirjutas:Arvesta aastas vähemalt 2000eur remondifondi.
Mida täpsemalt? Mis asjad vajavad sageli vahetust?
 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 29.11.2018 01:38 28
				Postitas because
				MartenL kirjutas:Arvesta aastas vähemalt 2000eur remondifondi.
Debiilne jutt kibestunud inimeselt jälle.
 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 29.11.2018 05:40 05
				Postitas Tauri_J
				Mis on selles debiilset? Pigem võib see summa suuremaks minna.
Läbisõit on ka sellises punktis kus enamus sõlmi nõuab juba ülekäimist.
			 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 29.11.2018 19:14 41
				Postitas GeorgJoo
				
2017. aastast müügis olnud. Hind ka suht krõbe imo, sama raha eest saab väiksema läbisõiduga ning 190kW mootoriga eksemplari isegi eestist.
 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 29.11.2018 22:34 32
				Postitas MartenL
				because kirjutas:MartenL kirjutas:Arvesta aastas vähemalt 2000eur remondifondi.
Debiilne jutt kibestunud inimeselt jälle.
 
Sul on 100% õigus oma arvamusele  
 
   
  
 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 30.11.2018 19:39 59
				Postitas Joel_H
				Autole millega enamus sõite maanteel soovitaks lisana ACC-d, maanteel ülimugav. Antud masinal seda pole. Vigadest soovitaks eelkõige tutvuda mootori iseärasustega - Internetis materjali küllaga.
Edu!
			 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 30.11.2018 22:36 42
				Postitas Mihkel
				Eks üllatusi võib ikka nende autodega tulla ja tihtipeale need üllatused kipuvad kalliks minema 
 
 
Oleneb kõik sellest, kuidas eelnevalt on autot hooldatud. Kõik on hooldustes ja eelmistes omanikes kinni 
 
 
Vii antud auto esindusse kontrolli, kontrolli läbisõitu jne.
Kui kõik klapib ja auto tõesti korralik on, siis pole ju midagi mõelda 
 
  
 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 30.11.2018 23:28 03
				Postitas Whitephaige
				Tänan vastuse eest, auto omanik väitis et saab kaasa kõik viimase 2 aasta paberid jms. Käisin autot vaatamas, väga vinge mulje jättis ja tundus väga korralik auto olevat.
			 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 30.11.2018 23:48 15
				Postitas Mihkel
				Emotsioonide põhjal ei maksa neid autosid kohe osta.
Vii kindlasti kontrolli 
 
  
 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 01.12.2018 13:53 04
				Postitas v-501
				Joel_H kirjutas:Autole millega enamus sõite maanteel soovitaks lisana ACC-d, maanteel ülimugav. Antud masinal seda pole. Vigadest soovitaks eelkõige tutvuda mootori iseärasustega - Internetis materjali küllaga.
Edu!
Minu arust Eestis see ACC on üsna kasutu lisa, väga harva leiab kellegi kelle järgi sõita kannataks 

 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 01.12.2018 16:33 57
				Postitas bemarifan
				Üldiselt on odav sõita , sillajupid kestavad hästi, aga kui mingeid üllatusi satub tulema , siis kallis remontida
			 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 01.12.2018 16:36 17
				Postitas bemarifan
				v-501 kirjutas:Joel_H kirjutas:Autole millega enamus sõite maanteel soovitaks lisana ACC-d, maanteel ülimugav. Antud masinal seda pole. Vigadest soovitaks eelkõige tutvuda mootori iseärasustega - Internetis materjali küllaga.
Edu!
Minu arust Eestis see ACC on üsna kasutu lisa, väga harva leiab kellegi kelle järgi sõita kannataks 

 
Kasutu lisa sellele kellel pole, minu arust must have , tavalisega ei taha pärast enam sõitagi
 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 01.12.2018 17:23 31
				Postitas v-501
				bemarifan kirjutas:v-501 kirjutas:Joel_H kirjutas:Autole millega enamus sõite maanteel soovitaks lisana ACC-d, maanteel ülimugav. Antud masinal seda pole. Vigadest soovitaks eelkõige tutvuda mootori iseärasustega - Internetis materjali küllaga.
Edu!
Minu arust Eestis see ACC on üsna kasutu lisa, väga harva leiab kellegi kelle järgi sõita kannataks 

 
Kasutu lisa sellele kellel pole, minu arust must have , tavalisega ei taha pärast enam sõitagi
 
Mingi periood liiklesin e61-ga millel ACC peal, suht närvi ajas kohati. Võibolla f seerial toimib paremini, pole proovinud.
 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 01.12.2018 20:19 03
				Postitas kaspar
				bemarifan kirjutas:Üldiselt on odav sõita , sillajupid kestavad hästi, aga kui mingeid üllatusi satub tulema , siis kallis remontida
Täpselt. Esiteks peab kasutatud auto puhul alati joppama, teiseks üllatused on isegi kallid nt. Avensise puhul - tuttav just vahetas elektroonilise käsipiduri aktuaatori (800 eur + töö) ja remontis variaatorkasti (hõbenool, 2k eur).
Aga üldiselt on sõidurõõmu pakkuvasse autosse rohkem motti "investeerida", kui laiatarbekraami. Korralik hooldusajalugu ning asjalik ostueelne kontroll aitavad kohe kindlasti riske maandada, seega anna aga minna  

 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 01.12.2018 21:49 38
				Postitas Whitephaige
				kaspar kirjutas:bemarifan kirjutas:Üldiselt on odav sõita , sillajupid kestavad hästi, aga kui mingeid üllatusi satub tulema , siis kallis remontida
Täpselt. Esiteks peab kasutatud auto puhul alati joppama, teiseks üllatused on isegi kallid nt. Avensise puhul - tuttav just vahetas elektroonilise käsipiduri aktuaatori (800 eur + töö) ja remontis variaatorkasti (hõbenool, 2k eur).
Aga üldiselt on sõidurõõmu pakkuvasse autosse rohkem motti "investeerida", kui laiatarbekraami. Korralik hooldusajalugu ning asjalik ostueelne kontroll aitavad kohe kindlasti riske maandada, seega anna aga minna  

 
Seda mõtlen minagi, et üllatused võivad kalliks kujuneda ja ilmselgelt peab sellega arvestama auto ostmisel. Sellepärast pöörudsingi siia, sest enamus inimesed hakkavad kohe paugutama, et hakka aga remonte nautina jms. Suur tänu teile.
 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 01.12.2018 23:29 49
				Postitas bemarifan
				Pole siin midagi nautida neid remonte, kõiki autosi tuleb remontida , kui autoga joppab ja eelmine omanik on ka mõne tüüpvea eemaldanud , siis võib päris pikalt muretult sõita, kõik oleneb ka mis varustus autol.
			 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 02.12.2018 22:17 15
				Postitas bmwtouring
				See eelnev soovitus 2000 eur/aastas remondile planeerida on täiesti asjakohane.
Kasutatud tänapäevase bmw (ja paljude teiste markide) puhul on see tavaline kulu hooldusele-remondile.
Mul kulus e46 peale 1000-1500 eur/aastas - veermiku jupid, vahest mõni andur jne, normaalse igapäevase läbisõidu juures.
Uue auto puhul maksad rohkem liisingut, kasutatud auto puhul maksad lihtsalt neid remonte.
			 
			
					
				Re: BMW 530 d F10 3.0 180kW
				Postitatud: 22.12.2018 20:54 36
				Postitas Larry530i
				Minu kogemused 60/61-te pealt näitavad,et 200k sõitnud pillid on tegelikult hullemad laibad kui 300k sõitnud ning seda väga lihtsal põhjusel..............300k sõitnud pillidel kõik piixud ´´tüüpvead´´ juba korda tehtud.
Seega väga läbisõidu järgi ei tasuks pilli vaadata,võid endale suure hunniku püksi hiljem teha kui see 200k sõitnud pill tahab korraga saada mootoriketi vahetust + käigukasti remonti  

Endal läbielatud 61 peal ja 204k sõitnud originaal läbisõiduga pill tahtis aastaga ca 5,5k sisse saada.Samas 290k läbisõiduga pill mis hetkel on pmst 0 kuluga.