Autoks siis E36 touring, 97 aasta
arvatav stsenaarium oli järgmine:
klapp kukkus silindrisse > kolb pooleks > keps ... jne
siit tulenevalt on huvi BMW 1,8 diisel mootori vastu- kui keegi teab kus selline isend olla võiks siis andke märku!
Samas tõstataks arutelu teemal, et kui sellist mootorit ei õnnestu leida siis mis oleks kõige mõistlikum stsenaarium selle auto taas sõidukorda saamiseks, milline mootor kõige väiksema peavaluga sinna sobitada?
318td
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
momendil on siis see 1,8 diisel seal peal laiali.
Kuna see 1,8 diisel on 4 pütane siis küsimus, et kui suur ooper saab olema sinna uuemat 2,0 diislit peale toppida. alternatiiv nr 2 oleks siis 2,5 tds aga see tundub olevat suht võimatu ettevõtmine- kui just kusagilt avariilist masinet ei leia kogu kupatusega.
Kuna see 1,8 diisel on 4 pütane siis küsimus, et kui suur ooper saab olema sinna uuemat 2,0 diislit peale toppida. alternatiiv nr 2 oleks siis 2,5 tds aga see tundub olevat suht võimatu ettevõtmine- kui just kusagilt avariilist masinet ei leia kogu kupatusega.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Mootorivahetusel pole erilist vahet millise mootoritest valid. Kõige valutum on sinna samasugune mootor vahele istutada. Iga erinev mootor võib vajad ka uut käigukasti ja difrit. Mõistlik oleks seega valida selline mootor, millele sama kast sobib. Kui see probleem lahendatud, siis teoorias peaks piisama mootorist, mootorijuhtmesarjast, ajust ja mootorikäppadest. Kui mootoritel suur raskusevahe, siis tahaks ka esivedrustus saada järeleaitamist. Üldjuhul E36'l taga suht sarnased tükid vedrustuse koha pealt läbi kogu mudelivaliku.
Re: 318td
[quote="Tauri"]Autoks siis E36 touring, 97 aasta
arvatav stsenaarium oli järgmine:
klapp kukkus silindrisse > kolb pooleks > keps ... jne
siit tulenevalt on huvi BMW 1,8 diisel mootori vastu- kui keegi teab kus selline isend olla võiks siis andke märku!
Samas tõstataks arutelu teemal, et kui sellist mootorit ei õnnestu leida siis mis oleks kõige mõistlikum stsenaarium selle auto taas sõidukorda saamiseks, milline mootor kõige väiksema peavaluga sinna sobitada?[/quote]
1,7 ja 2,5 mootoril on samad kolvid klapid jne.silindrite arv erinev
otsi 325,525 tds kuskilt
arvatav stsenaarium oli järgmine:
klapp kukkus silindrisse > kolb pooleks > keps ... jne
siit tulenevalt on huvi BMW 1,8 diisel mootori vastu- kui keegi teab kus selline isend olla võiks siis andke märku!
Samas tõstataks arutelu teemal, et kui sellist mootorit ei õnnestu leida siis mis oleks kõige mõistlikum stsenaarium selle auto taas sõidukorda saamiseks, milline mootor kõige väiksema peavaluga sinna sobitada?[/quote]
1,7 ja 2,5 mootoril on samad kolvid klapid jne.silindrite arv erinev
otsi 325,525 tds kuskilt