1. leht 1-st
					
				BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete
				Postitatud: 20.08.2018 22:40 10
				Postitas MagnusL
				Auto uimane madalast otsast, kui pööre tõuseb umbes 2,5k - hakkab lendama, kuid korralik lont taga. Dpf füüsiliselt eemaldatud ja välja progetud, pöördklapid eemaldatud, egr töökorras ja mitmeid kordi puhastatud, samuti ka sisselaset puhastatud, paigaladatud uute tihendite ja muu träniga malm väljalaske kolle.
Arvuti näitab veakoode:
4530
41AA
41AB
Väidetavalt kontrolliti ka mingi aparaadiga vaakumvoolikute korrasolekut.
			 
			
					
				Re: BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete
				Postitatud: 20.08.2018 23:15 22
				Postitas Teijo
				https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3536" onclick="window.open(this.href);return false;
endal oli kunagi Vaakumi reservipaagil, kuhu vaakumvooliku otsad lähevad sisse, ühelt poolt see plastik ots ära murdunud peaaegu ja tuli ka turbo kõrgel pöördel järsku taha. Ehk on abiks.
 
			 
			
					
				Re: BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete
				Postitatud: 21.08.2018 09:25 33
				Postitas Silver88
				Mis rõhku logides Boost pressure sensor väljastab? Stock softiga peaks olema ca 2400mbar absoluutset rõhku.
			 
			
					
				Re: BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete
				Postitatud: 22.08.2018 16:19 15
				Postitas roosimaa
				Sul vb ei olegi vaakumiga turbo geomeetria juhtimine. Pigem sul eraldi mootor seal 
http://www.turboremontas.lt/catalog/par ... em/487175/" onclick="window.open(this.href);return false;
Endal sama viga. Hakkan lähipäevil lahkama ja kõik viited viitavad sellele.
Pärnus pidi keegi neid ka remontima. Teab keegi??????????
 
			
					
				Re: BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete
				Postitatud: 22.08.2018 21:48 35
				Postitas teet82
				Selgitava jutu võiks kohe veakoodide juurde panna, keegi ei tea peast nende tähendust ja google annab erinevaid selgitusi. Kui MAP anduri vead, siis alustuseks võiks vaadata, kas see ikka näitab õhurõhku süüde sees seisva mootoriga. Peaks vist olema nii, et iga kord enne käivitamist võrreldakse MAP anduri näitu kuskil ajus oleva õhurõhu anduriga ja kui erinevus on liiga suur, siis turvalisuse pärast piiratakse võimsus ära.
			 
			
					
				Re: BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete
				Postitatud: 22.08.2018 22:47 51
				Postitas Volum
				Egr juhtimine korras? (vaakumit on?)
			 
			
					
				Re: BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete
				Postitatud: 07.02.2019 15:13 37
				Postitas MagnusL
				roosimaa kirjutas:Sul vb ei olegi vaakumiga turbo geomeetria juhtimine. Pigem sul eraldi mootor seal 
http://www.turboremontas.lt/catalog/par ... em/487175/" onclick="window.open(this.href);return false;
Endal sama viga. Hakkan lähipäevil lahkama ja kõik viited viitavad sellele.
Pärnus pidi keegi neid ka remontima. Teab keegi??????????
 
Jah 2005 aastal ikka elektrooniline turbojuhtimine juba ja viga endiselt, muud näidud korras peale latirõhu, mis veakoodi salvestuse ajal on alati ulmeliselt kõrge.

 
			
					
				Re: BMW 530D E60 160kW 2005a uimane alla ~2,5k pöörete
				Postitatud: 03.03.2020 12:40 09
				Postitas MagnusL
				Teistele teadmiseks oli tookord viga turbos endas, millest oli ilmselt miskit läbi käinud ning madalalt rõhku ei tekitanud. Uus turbo ja kõik anomaaliad kadunud.