asi korras teema lukku
Postitatud: 13.09.2006 11:48 38
tegemist 95. 320 110kw mootoriga. tiksumine oli algul vahest, sooja mootoriga, tühikäigul kuulis. nüüd on mootoriga koguaeg , või külmalt hommikul käivitades, kui pump ple õli veel ülesse jõudnud ajada. ja hakkab juba sõiduajal kõrva.
targad mehed rääkisid, et võibolla piisab õlivahetusest, praegu põlevad veel 2 roh tulukest. minu teada on sees mobili 10W40 oli.
tegemist pidi olema klapivarda tiksuga.
et seda likvideerida, tuleks kindlaks teha milline klapp tiksub, neid 24 ja korraga vahetama hakata, kahjuks rahakott puuga seljas ei ole.
kas saab elektrooniliselt vaadata, millise silindri oma tiksub . et siis näiteks ühe silindri omad ära vahetada.
mis saab??
targad mehed rääkisid, et võibolla piisab õlivahetusest, praegu põlevad veel 2 roh tulukest. minu teada on sees mobili 10W40 oli.
tegemist pidi olema klapivarda tiksuga.
et seda likvideerida, tuleks kindlaks teha milline klapp tiksub, neid 24 ja korraga vahetama hakata, kahjuks rahakott puuga seljas ei ole.
kas saab elektrooniliselt vaadata, millise silindri oma tiksub . et siis näiteks ühe silindri omad ära vahetada.
mis saab??