1. leht 1-st

asi korras teema lukku

Postitatud: 13.09.2006 11:48 38
Postitas meqa
tegemist 95. 320 110kw mootoriga. tiksumine oli algul vahest, sooja mootoriga, tühikäigul kuulis. nüüd on mootoriga koguaeg , või külmalt hommikul käivitades, kui pump ple õli veel ülesse jõudnud ajada. ja hakkab juba sõiduajal kõrva.
targad mehed rääkisid, et võibolla piisab õlivahetusest, praegu põlevad veel 2 roh tulukest. minu teada on sees mobili 10W40 oli.
tegemist pidi olema klapivarda tiksuga.
et seda likvideerida, tuleks kindlaks teha milline klapp tiksub, neid 24 ja korraga vahetama hakata, kahjuks rahakott puuga seljas ei ole.
kas saab elektrooniliselt vaadata, millise silindri oma tiksub . et siis näiteks ühe silindri omad ära vahetada.

mis saab??

Postitatud: 13.09.2006 14:09 52
Postitas hollow
sellel mootoril on hydrotõukurid... ja kui need on pees, siis pead nad ära vahetama... kui m50b20 mootorile sobivad m50b25 mootori hydrokad, siis võin sulle korras aga kasutatud hydrotõukureid pakkuda...

Postitatud: 13.09.2006 16:18 15
Postitas meqa
mis näen seal probleemi just selles, et mitte kõiki 24 ja tõukurit korraga ära vahetada,
et millega kindlaks teha millised vajavad vahetamist
mingi diagnosti teema paistab vist

Postitatud: 13.09.2006 17:05 11
Postitas alts20
on olemas ainult mingid mehed kes kõrvaga ja tokiga kuulavad ja siis lampi pakuvad, et see ja see, mingit elektroonikaga diagnoosimist ei ole olemas.
sinna sobivad M50 nii 2,0 kui ka 2,5 omad samuti ka 2,5td ja 2,5tds-i omad.ka ilmselt 1,8tds-i omad

Postitatud: 13.09.2006 17:10 52
Postitas meqa
aga teoreetiliselt, kui tõukur tiksub, siis klapp ka ju ei tööta korralikult ja silinder töötab halvemini, kas seda arvutiga näeb