1. leht 1-st
					
				BMW E28 24V
				Postitatud: 23.01.2004 16:47 05
				Postitas Martin_R
				Nägin täna ühte vana tuttavat, kes juba mõnda aega väga kena ja korraliku E28 520-ga sõitnud. Sel talvel poiss otsustas, et võrrimootor seda autot ei liiguta, Kaa-and-eNN tuuningust suuremat lugu ei pea ja lähtus põhimõttest, et lihtsaim viis võimsuse juurde saamiseks on asendada lihtsalt väike mootor suuremaga. 
Nii ta siis ehitaski peale 2,5 24V mootori. Kokku vist auto seisis ainult paar nädalat. Ise ta sellest mingit tohutut numbrit ei teinud. Ütles, et polnud midagi väga keerulist. Tuli käigukasti tunnel ümber lõigata ja midagi esisillas muuta (ma ei tea mida täpselt, sest karteripõhi ai sobinud esisillaga kokku). Pidurivõimendi ei mahtunud enam oma vanale kohale ning see tuli viia vasaku esitule taha (nagu V8-tel). Seepärast ka see strut-bar, et toetada pidurivõimu kinnitusi. Igal juhul käib ilusti ja sõidab hästi. 
Mitte, et ma nüüd mingit ilmaimet teile tutvustaksin, kuid vahest annab see indu juurde mõnele tänasele kahtlejale. Kõik on võimalik, kui veidi taipu ja viitsimist on. Ja on võimalik teha hea ja omapärane asi ka üsna odavalt valmis. 

 
			
					
				
				Postitatud: 26.01.2004 18:26 54
				Postitas E28
				Respect vendadele kes midagi ilusat ja huvitavat korda saadavad.on ta tulemusega väga rahul.on äkki mõõdetud palju 0st 100ni ka läheb,tuu võib päris kiire pill olla. 

 
			
					
				
				Postitatud: 27.01.2004 12:35 25
				Postitas Martin_R
				Tulemusega on ta rahul küll. Kiirendust pole (vist) mõõtnud (alles sel talvel ehitas). Algul oli tal mingi häda, et tagadiffer oli liiga aeglane. Et kast ja tagadiffer ei sobinud omavahel hästi oma ülekandearvude poolest. Vabalt võis kolmada käiguga kohalt minna, kuid ma nüüd ei tea, kas see on tänaseks ümber tehtud.
			 
			
					
				
				Postitatud: 03.07.2005 23:58 37
				Postitas Raas
				Mind huvitab mis sellest autost on saanud 

 kui veel liikvel on
 
			
					
				
				Postitatud: 12.07.2005 15:39 46
				Postitas kimmo
				Raas kirjutas:Mind huvitab mis sellest autost on saanud 

 kui veel liikvel on
 
Aasta 2004 suvel nägi välja selline:
 
Aasta 2005 suvel näeb välja selline:

 
			
					
				
				Postitatud: 12.07.2005 19:11 02
				Postitas E28
				vägev  

 
			
					
				
				Postitatud: 12.07.2005 19:13 49
				Postitas Aare
				Andke andeks mu mittetolerantsus, aga miks on vana sportsedaanide väärika veteraniga sellist jubedust teha  

 
			
					
				
				Postitatud: 12.07.2005 19:47 24
				Postitas M4rt
				Vähemalt on korralikult tehtud 

 
			
					
				
				Postitatud: 12.07.2005 19:53 21
				Postitas AARE540
				Njah, praegusel hetkel nõustun siiski oma nimekaimuga, korraliklut tehtud või mitte, aga E28 suht kandilise stiiliga ei sobi see ümar esistange kohe üldse mitte kokku...  

   Kui selle auto omanik seda posti juhtub lugema, siis no offence, aga see on minu isiklik arvamus... 

 
			
					
				
				Postitatud: 12.07.2005 22:43 25
				Postitas LS
				AARE530 kirjutas:Njah, praegusel hetkel nõustun siiski oma nimekaimuga, korraliklut tehtud või mitte, aga E28 suht kandilise stiiliga ei sobi see ümar esistange kohe üldse mitte kokku...  

   Kui selle auto omanik seda posti juhtub lugema, siis no offence, aga see on minu isiklik arvamus... 

 
omanik seda foorumit ei loe, aga edastan arvamused...
Siit leiab veel pilte ja viite piltidele, selle auto ehitamisest 
			
					
				
				Postitatud: 12.07.2005 23:15 37
				Postitas Silwer
				Töö tundub piltide järgi kvaliteetne aga hõbedasena oli ta ilusam - praegu näeb liiga "riis" välja...
			 
			
					
				
				Postitatud: 12.07.2005 23:23 34
				Postitas AARE540
				Muuseas, oma eelmise kommentaariga ei kritiseerinud ma töö kvaliteeti, see paistab korralik olema, seda ma austan alati, nii selle kui ka teiste projektide puhul, aga see stiil... Njah, las ta olla, vbl reaalses elus oleks päris huvitav...
			 
			
					
				
				Postitatud: 13.07.2005 00:35 29
				Postitas rajko
				olgu töö kuitahes hästi tehtud, lõpptulemus on yuck. e28'le selline kuju ei sobi. 0 punkti tulemuse eest. Võibolla kuskil tuning show'l osatakse hinnata tulemust õiglasemalt.
			 
			
					
				
				Postitatud: 13.07.2005 01:04 20
				Postitas Aare
				Siin üks foorumikasutaja kurtis hiljuti omavahelises vestluses, et keegi ei taha osta tal vedelevaid M-tech spoilereid. Ei taha oma kiita, aga minumeelest on see originaal ainus täisspoilerdus, mis sinna auto stiili rikkumata sobib. Ja maitse piires madalduse, korraliku ajastusse sobiva veljega (selleks on näiteks isegi vanaraua hinnaga 390 mm veljed) ning korralikult värvituna ja kroomstangedega näeb asi ka väga ühemõtteline välja.
			 
			
					
				
				Postitatud: 13.07.2005 08:07 50
				Postitas Raivo
				Töö kvaliteet paistab pildi pealt tõesti korralik.
Samas tundub, et meil foorumis/klubis ühtegi tuuningu austajat pole ning seepärast ka "tjüning" pillid siin eriti positiivset vastukaja ei saa.
			 
			
					
				
				Postitatud: 14.07.2005 13:51 11
				Postitas Simso
				hmm
vend on kõik oma kätega teinud
kuldsete kätega ehitatud kuldne auto
sellesvallas oleks vennal küll helge tulevik.
			 
			
					
				
				Postitatud: 14.07.2005 15:15 16
				Postitas Muhv
				Mina küll eriti vana kallal ei noriks. Selgelt on näha, et igapäevast leiba teenitakse mazdade jms üleslöömisega - sellest vist need kummalised jaapanipärased disainijooned. Samas töö kvaliteet ja põhjalikkus ning samuti ka originaalsus väärivad IMHO küll tunnustust. Külje laiendustele ei oska asja thjuuningu nurga alt vaadates kohe midagi ette heita.
Loomulikult pooldan ka ise originaal korras M-paketiga autot, millel kindlasti peaks lisaks olema shadow line pakett (suur kroomihulk sellele M variandile palju ei lisa - IMO)
			 
			
					
				
				Postitatud: 14.07.2005 15:19 25
				Postitas xeon
				eí tea..mulle meeldib s6idaks selle autoga r66msalt ise...
muidu jah h6bedana ta näeb välja kull paremeni, aga se oranzikas pruun t6mbab hästi suures ummikus tähelepanu!!mis m6nele inimesele on eesmärgiks, ja miks me yldse teeme paremaks ning tuunime autoid sest me tahame paremat kui teistel..ehk jälle väljapaista!!!kui k6ik oleks originaal siis olek igav....ja m6nel inimesel pole nii palju raha et mingi porshe vyj m5 ost(muidugi uuemat) nii inimesed proovivad midagi sarnast luua....ehk jälle k6igil on oma arvamus
			 
			
					
				
				Postitatud: 14.07.2005 19:20 12
				Postitas Aare
				Kui Eestis sama kuldsed käed ja pead töötaks välja mootori sisedisaine sama agaralt kui neid plastpompöössusi, oleks M Gmbh ammu Eestisse kolinud.
Ja sellised asjad on tavaliselt kallimad kui kohalikul tasemel hea mootoriprojekt.
			 
			
					
				street sharks
				Postitatud: 26.07.2005 22:54 01
				Postitas gert83
				Väga hästi tehtud,pole midagi kobiseda:p.on yks kysimus.Kuidas oleks  ehitajaga võimalik kontakti saada :roll? 
