1. leht 1-st
K 2,0d mootorite erinevused.
Postitatud: 29.06.2006 19:32 46
Postitas testivoitja
tervitus.
küsimus siis selline et mis vahe on e46 2,0d mootoritel peale selle et üks on 10 kw võimsam ja kust see tuleb.
veel huvitaks selline asi et kuidas on lood nende mootorite töökindluses,et kumb on vastupidavam.
ja siis veel selline asi, et kui lasta cip paigaldada siis kuidas suhtub sellesse mootor ise
tänud mehed.(naised)
Postitatud: 30.06.2006 10:37 20
Postitas Ilves
Seda kust võimsuse vahet tuleb ei tea, ilmselt mängitud natuke fuel-mappingute/turbo rõhuga ja kui olemasoleva CO2 piirangu sisse ära mahub, siis lastaksegi nö "uus" mootor välja. 150hp kohta on öeldud, et sellel pidid turbod nõrgemad olema, ei oska ise kommenteerida.
Chipi lisamine üldiselt väga hea mõte, kuna turbodiislile annab see päris kõvasti pauku juurde ja kütusekulu võib isegi samaks jääda. Tehas hoiab võimust kunstlikult madalal, kuna põhiline prioriteet on mootori mahutamine teatud CO2 maksustamisvahemikku. Kuna enamik diislichippe annab juurde ainult 20-30hp ei tee see päris kindlasti midagi halba ka mootori elueale.
On ka muidugi teisi näiteid, nt 330d-l (M57N, 150kw) on suht väikeste modifikatsioonidega kätte saadud 300hp ja 600+nm. Vastupidavuse kohta andmed puuduvad

Postitatud: 30.06.2006 16:48 05
Postitas testivoitja
150hp mootor on see uuem või vanem?

Postitatud: 30.06.2006 17:10 58
Postitas Raivo
testivoitja kirjutas:150hp mootor on see uuem või vanem?

No uuem ikka.
Postitatud: 30.06.2006 22:27 08
Postitas testivoitja
ohhhh.siis mul hea selles suhtes kui see turbo jutt peaksgi tõele vastama.
teab keegi kuskil hinna/kvaliteedi suhtes head kohta kus lasta cippida.