1. leht 1-st
Q: E36 325 Kaalud?
Postitatud: 18.06.2006 14:38 49
Postitas Karol
Vaja oleks saada autode kaalud, võrdlemisi täpselt. Ennekõike huvitab just coupe ja sedaani kaaluvahe. Siis järgmiseks kas keegi on võrrelnud ka tehase andmete kokkulangevust, autot reaalselt kaaludes? Samas saan aru, et need kaalud on siiski vastavalt varustusele erinevad, kuid ikkagi peaks ju mingisuguse ülevaate saama.
Ettetänades...
Postitatud: 18.06.2006 16:36 20
Postitas e36forever
Kupee peaks 30-50 kg kergem olema olenevalt varustusest(tagumised el.aknad jne..)
Postitatud: 18.06.2006 16:53 06
Postitas Ragnar
vastupidi kupee on raskem 50-75kg
Postitatud: 18.06.2006 17:14 23
Postitas e36forever
Nu kirjutas:vastupidi kupee on raskem 50-75kg
Carfolio andmeid pole mõtet uskuda.
Uurisin natuke ja sain teada, et sedaan on 15kg raskem ainult kupeest
See pidi tulema sellest, et kupee kere on jäigem ehitatud ja sellepärast ongi tal nii väike kaaluvahe sedaaniga.
Kõige raskem on cabrio...
Postitatud: 18.06.2006 17:24 20
Postitas AARE540
Kusjuures esmapilgul võib see tunduda üsna kummaline, et cabrio kõige raskem on, sest katus kerge ju, aga jah, kuna cabriol katuse näol kere ''tugevdus'' puudub, peab ju selle kompenseerimiseks ülejäänud kere tugevam olema. Usun, et näiteks üle nipli keeramisel peaks cabrio A-piilar isegi keret kandma, vähemalt osadel on asi küll nii tugev...
Postitatud: 18.06.2006 18:34 17
Postitas Ragnar
mina võtsin andmed mälust

ja mällu jäid need numbrid mu oma kupee manuaalist. 50kg oli seal nagu see 1260 vs 1310 aga juu siis jäi valesti meelde.
Postitatud: 18.06.2006 18:41 56
Postitas bmw_msn_ee
Postitatud: 18.06.2006 19:37 18
Postitas Karol
Tänud, sain asjast ülevaate. Kuid kas keegi on ka oma autot kaalunud? Kuidas see sobib tehaseandmetega?
Postitatud: 18.06.2006 19:44 06
Postitas e36forever
Tundub , et seal tabelis on kõik kered ühe kaaluga pandud...
Postitatud: 21.06.2006 18:36 08
Postitas UPS
Jep, võrdlesin seda tabelit, 96a autokataloogi tabeliga- läheb kokku küll. M42 mootoriga iS on 318 sedaanist kergem, kaalud vastavalt 1240 (mul isiklikult teh. passis 1260kg kirjas) ja 1310kg. Kuid M44 mootoriga kupee kaalub 1335kg, nii et oleneb mootori tüübist. Touring on 1355kg, cabrio 1445kg. Huvitav on, et 320 puhul pole vahet, kas sedaan või kupee, mõlemad kaaluvad 1375kg, touring on raskem 1420kg ja cabrio 1485kg.
96a enam 325i andmeid pole, on 323i ja 328i
Postitatud: 21.06.2006 18:40 40
Postitas UPS
Tegelikult peaks siis vist 323i olema kohitsetud 2,5 liitrine mootor, millel 170hj.
Postitatud: 21.06.2006 22:37 32
Postitas Karol
Minu auto tegelik mass on 1280 kilo koos poole paagi bensiiniga ja komplektse autoga.Kaalutud on digikaaluga mis on taadeldud. Ei tea kuhu see ülejäänud kadunud on?
Postitatud: 22.06.2006 10:24 01
Postitas UPS
Tuleb arvestada, et kindlasti annavad ka suuremad veljed kaalu juurde, samuti spoilerid. Endal täiesti tehase konditsioonis auto orig. 15`velgedega.
Postitatud: 22.06.2006 10:33 03
Postitas Tom
kollerimees kirjutas:Minu auto tegelik mass on 1280 kilo koos poole paagi bensiiniga ja komplektse autoga.Kaalutud on digikaaluga mis on taadeldud. Ei tea kuhu see ülejäänud kadunud on?
Normide kohaselt antakse kaalud koos kahe inimese*, pagasi** ja täis paagiga kui ma ei eksi.
*- 65kg peaks olema per inimene
**- see vist oli ~30kg
Postitatud: 22.06.2006 11:12 36
Postitas UPS
Mille järgi siis täismass antakse?

Tühimass on ikka tühja auto kaal.
Sest kui võtta kahe inimese kaal (ca 150kg), pagas (ütlema samuti 100kg- ei hakka viimast pigistama) ja täis paak (60L jämedalt 60kg) maha tuleks kaal alla tonni, mis pole eriti loogiline.
Postitatud: 22.06.2006 15:31 05
Postitas Karol
Ja aina keerulisemaks läheb. Tundub,et olen ikka sama tark nagu teema alguses
