1. leht 1-st
					
				Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 11.04.2016 11:21 39
				Postitas JanisH
				Nii e39 3.0d 142kw moto sai e36 peale pandud. Asi sõidab ja toimetab kuid mitte nii nagu peaks.
Minekut võib võrrelda 2.5tdsiga. Asi nagu kännu taga kinni koguaeg.
3ndaga kiirendada siis sureb üldse 90kmh juures ära ja ei liigu kusagilt otsast edasi.
Põhjaaluseid pumpasid vahetanud. Lõpus ostsij isegi uue. Kohapeal ilusti ca. 4bari. Sõiduajal langeb isegi alla 3 bari.
Sai ka tagasivool kinni pigistatud siis oli sõiduajal 3.9bari aga ikkka sureb asi sõiduajal ära. 
Olen vahetanud andureid, õhulugejaid,filtri peal olev andur, prooovsin teist filtrit. Map andurit jne. Kõigega iķka sama jama.
Eile vahetasin ka ksp ära ja mitte midagi ei muutu..
Pihustid on korras. Käima läheb igast asendist.
Ajule ka korralik soft peale lastud.
Mida veel teha või proovida?
			 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 11.04.2016 16:44 04
				Postitas h.m.m
				automaat või manuaal aju ?
			 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 11.04.2016 17:40 08
				Postitas JanisH
				h.m.m kirjutas:automaat või manuaal aju ?
Automaadi aju ostsin.
Kuid sai ümber kirjutatud koos softiga.
 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 11.04.2016 21:13 58
				Postitas teet82
				Kas turbo juhtimine toimib?
Kui seda etteande rõhku  arvutiga nägid, siis vaata ka muid asju arvutiga proovisõidul.
			 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 11.04.2016 22:20 55
				Postitas JanisH
				teet82 kirjutas:Kas turbo juhtimine toimib?
Kui seda etteande rõhku  arvutiga nägid, siis vaata ka muid asju arvutiga proovisõidul.
Turboks on gt2260v e60 pealt. Vaakumiga juhtima pandud.
Puhub ilusti 1.1bari.
Masinal isegi ei tule nö. Musta tagant mitte grammigi.
Kuid isegi orginaal 3.0D  viskab mingi pahmaka välja.
 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 11.04.2016 23:53 05
				Postitas h.m.m
				Rõhku vãhe pole ?
			 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 12.04.2016 08:26 26
				Postitas JanisH
				h.m.m kirjutas:Rõhku vãhe pole ?
Kas orginaalis polegi 1.1bari ? 

 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 12.04.2016 09:56 58
				Postitas h.m.m
				1.5 võiks ikka olla vähemalt, peale turbo seal muud jõuallikat pole ju.
			 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 13.04.2016 19:52 02
				Postitas killer666
				No 1bariga peaks ka juba e36 istmesse tõmbama. Kui jääks õhku puudu siis tuleks musta, aga antud juhul on ilmselgelt kütte puudus.
			 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 13.04.2016 21:46 36
				Postitas Silver88
				Kas mingit viga ajusse viskab?
Vaata näiteks õhukulu lugeja näit üle, mis see teeb.
M57 stockrõhk maksimaalselt 1.1bari.
			 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 14.04.2016 14:57 29
				Postitas JanisH
				Silver88 kirjutas:Kas mingit viga ajusse viskab?
Vaata näiteks õhukulu lugeja näit üle, mis see teeb.
M57 stockrõhk maksimaalselt 1.1bari.
Mingid mõttetud vead on ainult. Cruise control jms. Teised näidud korras. Keerasin turbol varrast ja lühemaks. Kella järgi puhub 1.5bari umbes.
Uus pump küljes. Kohapeal 4bari sõidu ajal 2.7 vms.
Pigistasime tagasi voolu kinni. Koguaeg 4.2bari p6hja pumbal aga asi ei liigu edasi lihtsalt. Kõik mõtted otsas nüüdseks
 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 14.04.2016 15:04 22
				Postitas killer666
				Turbo rõhk peaks olema ikkagi nii, et läbi vaakum solenoidi vastavalt map näidule siis liigutatkse kas geomeetriat või wg. Juba see, et sa keerad vardast ning rõhk läheb üle ja vastavasisulist veateadet ülerõhust ja turborõhureguleerimise mittetoimimise veateadet ei tule näitab et midagi on väga mäda seal juhtmestikus või tolles uues softis.
			 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 14.04.2016 15:07 05
				Postitas h.m.m
				aga kui palju puhub arvuti järgi ? 
Kunagi oli ühe m57 probleem sama aga viga oli selles, et turbo ja mootoripadja vaakum oli liitega kokku pandud ja ei toitnud ära, päris kaua läks aega enne kui aru sain miks vnt ei toimi  
 
 
Kas kohapeal tõmbab turbo klapi põhja ? ja kui vaakumi ära tõmbad siis läheb alla tagasi
Paagipump on ju ka m57 võimsam kui tdsi oma, selle vahetasid ära ikka ?
 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 14.04.2016 15:14 31
				Postitas JanisH
				h.m.m kirjutas:aga kui palju puhub arvuti järgi ? 
Kunagi oli ühe m57 probleem sama aga viga oli selles, et turbo ja mootoripadja vaakum oli liitega kokku pandud ja ei toitnud ära, päris kaua läks aega enne kui aru sain miks vnt ei toimi  
 
 
Kas kohapeal tõmbab turbo klapi põhja ? ja kui vaakumi ära tõmbad siis läheb alla tagasi
Paagipump on ju ka m57 võimsam kui tdsi oma, selle vahetasid ära ikka ?
 
Arvuti järgi puhub 1.45bari
 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 14.04.2016 15:36 50
				Postitas killer666
				Kõik ajuga turbodiislid keeravad kütte kinni kui rõhk läheb üle lubatud piiri.
			 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 14.04.2016 16:15 58
				Postitas sass24
				Aktuaalsed vead tuleb täpselt esitada, ALLES siis on võimalik midagi mõelda.
			 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 14.04.2016 17:10 53
				Postitas teet82
				Seda geomeetria varrast ei saa suvaliselt lühemaks kruttida, kui pööretel on vaja rõhku maha saada, siis see lühemaks keeratud varras ei lase ju geomeetriat tagasi ja  ongi ülerõhk. Samas peaks nagu veakood olema ülerõhu puhul, võib-olla on see soft tõesti vigane. Saab teha veel requested/actual näitude võrdluse proovisõidul, võib-olla selgub sealt midagi.
			 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 14.04.2016 17:34 19
				Postitas JanisH
				Ülerõhu veakoodi jms pole. Asi ei saa ka ju turbos olla ,et tänu sellele ei liigu asi edasi vms?!
			 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 14.04.2016 20:08 12
				Postitas teet82
				Kui oleks ülerõhu probleem, siis tegelikult peaks alguses ikka mingi minek olema autol, hiljem läheb avariireziimi ja võimsus kaob. Kui soft pole originaal ja juhul kui see ei suuda õigeid veakoode kuvada, siis võib viga milles iganes olla. Sa räägid siin etteande rõhust, aga mis toimib kõrgrõhu poolel,   requested/actual  võrdlus, sama võrdlus õhulugeja puhul jne..
			 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 14.04.2016 21:33 42
				Postitas Raitz330
				Tühikäigul näidud kõik INPA-ga ok. Sõites tuleb turborõhk kohe ülesse 1,1bari. Aga õhulugeja näit max 860 ,samuti lati rõhk ka sinna 900bar kanti ning pihustid ainult 50mg. Kõik andurid mootori küljes vahetatud sõitva mootori pealt ,mis toimisid ilusti. Põhjaalune pump ka uus pandud aga surve kukub sõites kohati 2,5barini. Vahetatud sai kütetorude küljes olevad klapid aga midagi ei muutunud. Paagipump korras ja sõel puhas. Sai prooviks tagasivool kinni pigistatud ning siis hoidis ilusti 4bari survet kogu aeg aga minek null.
			 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 14.04.2016 22:25 50
				Postitas teet82
				See 1,1 bar  tähendab siis ikka 2100mbar INPA-s?
			 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 14.04.2016 22:28 03
				Postitas Raitz330
				teet82 kirjutas:See 1,1 bar  tähendab siis ikka 2100mbar INPA-s?
Ikka jah
 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 16.04.2016 22:02 01
				Postitas JanisH
				Oskaks keegi miskit tarka öelda ehk veel?  

 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 16.04.2016 22:10 35
				Postitas sass24
				Miks nii palju küsimusi ilma 
täpseid vigu esitamata? INPAga loetud veateated on tavaliselt kõik olulised. Vähemalt seni, kui see asi ei käi korralikult.
Mingid mõttetud vead on ainult.
Ise oled mõttetu, kui ei oska mingile puuduvale can-busi telegrammile tähelepanu pöörata. See mootor on kompleksne süsteem kombi, DSC jne-ga.
 
			
					
				Re: Probleemid 3.0 diisliga
				Postitatud: 20.04.2016 21:57 15
				Postitas Raitz330
				Asi sai korda kui automaadi aju sai ümber kirjutatud manuaaliks. Kuid olid veel mõned piirajad, mis said ajust välja kirjutatud.