E36 kellade jama
Postitatud: 02.06.2006 00:23 59
tere!
selline mure et vahetasin ära kellade taustavalgustuse pirni, (vana oli läbi) Võtsin 3 pistikut tagant ära ja kellade blokk hopsti välja, vahetasin pirnid ära. Siis vaatan, et osad alumised pirnikohad tühjad : check cont, suunatulede märk, check engine, cabrio katuse koht (see arusaadav kuna tegemist 325tdsA touringuga). Kas esimesel kolmel nimetatul peaks pirn 100% sees olema? Check engine kohta panin uue pirni sisse igaks juhuks(äkki eelmine omanik meelega välja võtnud), kuid süüte sisse keeramisel ja ka muidu põlema ei läinud, äkki siis diislil polegi ette nähtud seda pirni?
Üks probleem tekkis veel, nimelt panin esimesena kellade külge vist vale pistiku ja kui ära ühendasin hakkas kõrget heli kuskilt tulema. Proovisin et kas auto läheb üldse käima, läks küll. Proovisin siis esimesena tagasi ühendada tahhoka poolse juhtme ja siis teised, siis seda pininat enam polnud. Siis ilmnes et kütuse näidik ei tööta, kohendasin veel pistikuid ja koputasin veidi kella kuid selle peale jäi kütusetuli põlema ja näidik nullis. Pärast sõidu peal vaatasin et kütte näidik ikka kerkib veidi, kuid üle punase ala ta ei läinudki. Milles probleem võib olla, kas kellades? Kütuse näidik oli ennem ka veidi vigane, kui paagi täis lasin näitas seier üle max taseme u. 1cm. ja kui küttetule põlema lõi oli küte praktiliselt otsas (paaki mahtus 60L) ühe korra isegi tee peale kuna usaldasin näidikut kuid küte sai otsa
, ehkki näidik oli punase ala keskel.
Pikk ja segane jutt aga äkki keegi oskab küsimustele vastata. tänud ette!
selline mure et vahetasin ära kellade taustavalgustuse pirni, (vana oli läbi) Võtsin 3 pistikut tagant ära ja kellade blokk hopsti välja, vahetasin pirnid ära. Siis vaatan, et osad alumised pirnikohad tühjad : check cont, suunatulede märk, check engine, cabrio katuse koht (see arusaadav kuna tegemist 325tdsA touringuga). Kas esimesel kolmel nimetatul peaks pirn 100% sees olema? Check engine kohta panin uue pirni sisse igaks juhuks(äkki eelmine omanik meelega välja võtnud), kuid süüte sisse keeramisel ja ka muidu põlema ei läinud, äkki siis diislil polegi ette nähtud seda pirni?
Üks probleem tekkis veel, nimelt panin esimesena kellade külge vist vale pistiku ja kui ära ühendasin hakkas kõrget heli kuskilt tulema. Proovisin et kas auto läheb üldse käima, läks küll. Proovisin siis esimesena tagasi ühendada tahhoka poolse juhtme ja siis teised, siis seda pininat enam polnud. Siis ilmnes et kütuse näidik ei tööta, kohendasin veel pistikuid ja koputasin veidi kella kuid selle peale jäi kütusetuli põlema ja näidik nullis. Pärast sõidu peal vaatasin et kütte näidik ikka kerkib veidi, kuid üle punase ala ta ei läinudki. Milles probleem võib olla, kas kellades? Kütuse näidik oli ennem ka veidi vigane, kui paagi täis lasin näitas seier üle max taseme u. 1cm. ja kui küttetule põlema lõi oli küte praktiliselt otsas (paaki mahtus 60L) ühe korra isegi tee peale kuna usaldasin näidikut kuid küte sai otsa

Pikk ja segane jutt aga äkki keegi oskab küsimustele vastata. tänud ette!