E46 320d 100kw idle vibra salongis.
E46 320d 100kw idle vibra salongis.
Probleem juba natuke kaua olnud. Salongis korralik värin. Käigukasti v mootori padi? Kuigi mootor k2evahel suht jäik. Ava polnud vist õigem meetod.
Re: E46 320d 100kw idle vibra salongis.
Mul e36 -l põhjustas ükskord vibra mootori ja põhjaplastiku vahele sattunud jäätükk.
Re: E46 320d 100kw idle vibra salongis.
Värin oli samamoodi ka sügisel soojemal ajal. Kui kapoti alla minna siis mootor tundub viisakas ning esimeses paneelist kinni haarates tundub isegi kohati vähem vibreerimist kui salongis.
Sees küll mõned detailid nagisevad aga värin on siiski suurem kui peaks olema.
Muidugi kuulsin, et mõned antud 2.0td värisevad rohkem kui teised.
Siiski võib olla probleem a'la pihustites?
Või kuidas ma saaksin kontrollida mootori patju, või käigukasti patju? Lükkan kuhugi heelbi vahele või
Sees küll mõned detailid nagisevad aga värin on siiski suurem kui peaks olema.
Muidugi kuulsin, et mõned antud 2.0td värisevad rohkem kui teised.
Siiski võib olla probleem a'la pihustites?
Või kuidas ma saaksin kontrollida mootori patju, või käigukasti patju? Lükkan kuhugi heelbi vahele või

- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E46 320d 100kw idle vibra salongis.
Võimalus on,et keegi on sinna pannud kõige odavamad mootoripadjad mis on olemuselt ikka suht jäigad.
Re: E46 320d 100kw idle vibra salongis.
Peab uurima kuid siin räägitakse, et see 100kw vibreeribki märksa rohkem. Peab samasugusega kõrvuti panema, et aimu saada.
Re: E46 320d 100kw idle vibra salongis.
Sain õnnistuseks vibratsioonist lahti.
Põhja alt sai kõik maha kiskuda mis vähegi võimalik ning tuli välja, et turbo väljalaskest summuti oli vastu käigukasti.
Põhja alt sai kõik maha kiskuda mis vähegi võimalik ning tuli välja, et turbo väljalaskest summuti oli vastu käigukasti.